Indlægges i morgen *GYS*

Så blev det tiden for min indlæggelse imorgen. Jeg skal igennem en større over/under kæbe operation, som jeg har ventet på de sidste 2,5 år, og nu er tiden endelig inde. Jeg bliver indlagt imorgen kl 10, og skal opereres fredag morgen. Og nu er alvorligt ved at blive nervøs nu :S :S Men jeg håber og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at det kommer til at gå godt :slight_smile:

uha… jeg håber osse at det kommer til at går godt…

Men det er jeg sikker på at det gør… knus

det klarer du let som en mis :slight_smile: i stiv -pote

alle fingre -jegkrydser for at du kommer dig rigtig hurtigt…

Tak Hanne og MissT -kramer

Skal nok krydse fingre for at det går lettest muligt. :slight_smile:

Jeg skal også selv til et hospital i dag til en samtale med en læge, det er godt nok aldrig sjovt. Kan ikke lide hospitaler i det hele taget. Men de er nu gode at have. :slight_smile:

Maange -jegkrydser for Jer begge.
Kan godt sætte mig ind i situationen…har prøvet det.

Held og lykke Signe, og det klarer du selvfølgelig i stiv arm. Det er bare noget der skal overståes, et lille bump på vejen :slight_smile: -gruppekram

ja held og lykke skal du osse ha herfra, det er aldrig sjovt at skulle under kniven, men vores læger er dygtige og de kan deres kram, du er hurtig frisk og frejdig igen

Pøj Pøj - selvfølgelig går det godt, men det er noget der bare skal overståes.
Ligeså nervøs du er lige nu - ligeså lettet er du, når det er overstået.

Sender dig en kærlig tanke i morgen -kramer

Jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan og håber på, det kommer til at gå så let som muligt.

Tænker på dig -love -love -love -love
-kramer

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Ooooh søde Sine… Jeg krydser fingre for, at du meget snart er oppe på dupperne igen, og selvfølgelig går det godt.

Du bliver så smuk - det er jeg ikke i tvivl om…

-kramer -HUG til dig søde ven…

Jeg glæder mig til at høre om forløbet…

Uhhh Sine, jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt hvad jeg kan for dig. Jeg ved det bliver en svær tid du kommer til at gå igennem, men se lyset for tundlen. Det er bare en af de ting der skal til for at du får det bedre fremover.

Stort -kramer herfra.

Uha Sine, jeg ønsker dig det bedste og jeg håber du får en nogenlunde nem recovery - det bliver en hård omgang!

Jeg krydser fingre for dig imorgen og glæder mig til at høre fra dig igen når du er hjemme.

Held og lykke! -forelsket

Pøj, pøj og mange -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Mange tak alle sammen for de søde hilsner og de krydsede fingre. I er sgu dejlige alle som en -kramer

Undtagen TROLDEMOR :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Er lige kommet hjem fra speciel tandlægen som skulle sætte hægter på min bøjle og jeg skulle også have operations skinderne. Uuhhhh jeg er godt nok ved at være nervøs :S Operationen varer mellem 4,5 og 5,5 timer, så det er en større omgang :S

YAK, det er altså en ordenlig omgang du skal igennem. Du er i mine tanker den næste uges tid og jeg -jegkrydser -jegkrydser for at alt forløber nøjagtig efter planen -jegkrydser

Tak Birthe -kramer

Hvordan er det gået dig ved lægen? :S

Held og lykke Sine -jegkrydser -jegkrydser Jeg skal nok tænke på dig og sende dig mange positive tanker :slight_smile: Glæd dig til at det er overstået og det er gået som det skal -thumbs -thumbs Krammer -thumbs -thumbs

Mange tak Mie -kramer