Indlægges i morgen *GYS*

Jamen Sine så er det jo idag vi skal fyre alle vitighederne af, imorgen gider du ikke grine af dem -what

Selvfølgelig klarer du det, som den positive og dejlige pige du, er nemt og let -love

Men jeg -jegkrydser -jegkrydser og jeg vil tænke på dig søde -love -love

Jeg kan godt forstå, at du er noget nervøs Sine, det ville jeg også være - og bestemt for mindre ting end det du skal have lavet.

Jeg sender mange positive tanker i din retning og håber, at du kommer igennem det uden for store smerter bagefter. Resultatet skal nok blive rigtig godt for dig -thumbs

-kramer

Er det allerede i morgen ???Ikke underligt at du er ved at være nervøs :frowning:

Uhhh tiden er gået hurtigt.

Jeg -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at det går godt og at du ikke får alt for ondt bagefter.

Sender dig en masse varme tanker og skal tænke på søde Sine -forelsket -forelsket

-kramer -kramer -kramer -kramer

[quote=“Karen P”]

Tuuuusinde tak Karen jeg sender fluks krammet tilbage

Mange tak May-Britt dete r rigtig sødt af dig :slight_smile:

Ja Gitte nu er det allerede :S Jeg kan huske da vi skrev meget sammen på KG. HVor det også var dig der skulel igennem en hel masse. Vi snakkede meget om min kommende operation, og nu er det bare nu :S

Mange tak for dine søde beskeder -kramer

Hej Sine
Blev selv kæbeoperet for nogle år siden. Det tager nemlig 5 timer. Heldigvis er det overraskende lidt smerter man har, det værste ubehag er jo at man i lang tid ikke kan spise andet end flydende og savler som en anden gammel tandløs en uges tid:)
Og forøvrigt ligner en melon i hovedet.
Heldigvis er man så glad når det værste er ovestået og man har sit “nye/normale” ansigt tilbage.
Jeg oplevede at stå ved siden af en person som brokkede sig over jeg ikke var mødt op til møde, hun blev så flov da hun fandt ud af hun ikke havde genkendt mig :slight_smile:
Og det bedste, når bøjlen kommer af :slight_smile:
Men pøj pøj, det skal nok gå godt, bortset fra spisning af hårde gulerødder i meget laaang tid :smiley:

Marina

Tusinde tak Marina, og dejlig at høre fra en der har været igennem det. HVor lang tid tog det dig før du så nogenlunde normal ud igen?

Hej Sine Gry
Uha det er ski aldrig morsomt at komme under kniven, jeg sendder dig lige en flok -jegkrydser X 94846735479 Og håber der foruden, at du kommer dig hurtigt -jegkrydser -kramer

Tja, det kom jo lidt ad gangen, men ca. en tre-fire uger senere.
Men Ih hvor blev jeg pæn slank:-)
Man kan grine af det senere hen, og der var endda en som var så fræk at bruge billederne til min fødselsdag for et par år siden :smiley:
Men jeg må indrømme, man har meget selvmedlidenhed mens det står på. Jeg havde fået brækket kæben, flækket ganen og gummerne skåret af.
Hvor skal du opereres henne? Heldigvis er de jo fået masser af erfaring så resultaterne er gode og jeg har kun haft ganske få mén som efterhånden forsvinder helt.
Marina

det lyder som min tur. jeg skal også både have brækket over og under kæbe. # stder i over kæben og 4 steder i under kæbe. Gane og der skal skæres i gummerne :frowning: Har allerde ondt af mig selv :frowning: :frowning: -sorry

Men dejligt at det ikke er så smertefuldt som jeg går og tror. Glæder mig bare til det hele er overstået. Håber da jeg ser nogenlunde normal ud til udstillingen i Kolding d 19 oktober

Det er helt okay at du har ondt af dig selv søde Sine.Det er en stor omgang du skal igennem …

Tak Gitte snøft snøft -blåblå

Hvordan er det gået dig ved lægen? :S[/quote]
Det gik stille og roligt, jeg skal tage piller resten af mit liv fordi jeg har for lavt stofskifte. Og så fik jeg tilladelse til at gå på slankekur osv., så jeg glæder mig til at tabe mig lidt nu og komme i gang med at få lidt muskler på min krop igen. Så håber mit hår vokser ud i løbet af den tid det tager - og så er jeg Barbie igen, bare vent og se. -høhø

Nå, men nok om det - jeg skal krydse fingre for dig i morgen, stol på det. :slight_smile:

Hvordan er det gået dig ved lægen? :S[/quote]
Det gik stille og roligt, jeg skal tage piller resten af mit liv fordi jeg har for lavt stofskifte. Og så fik jeg tilladelse til at gå på slankekur osv., så jeg glæder mig til at tabe mig lidt nu og komme i gang med at få lidt muskler på min krop igen. Så håber mit hår vokser ud i løbet af den tid det tager - og så er jeg Barbie igen, bare vent og se. -høhø

Nå, men nok om det - jeg skal krydse fingre for dig i morgen, stol på det. :)[/quote]

Må jeg spørge om hvad du har fejlet?

Hvordan er det gået dig ved lægen? :S[/quote]
Det gik stille og roligt, jeg skal tage piller resten af mit liv fordi jeg har for lavt stofskifte. Og så fik jeg tilladelse til at gå på slankekur osv., så jeg glæder mig til at tabe mig lidt nu og komme i gang med at få lidt muskler på min krop igen. Så håber mit hår vokser ud i løbet af den tid det tager - og så er jeg Barbie igen, bare vent og se. -høhø

Nå, men nok om det - jeg skal krydse fingre for dig i morgen, stol på det. :)[/quote]

Må jeg spørge om hvad du har fejlet?[/quote:jmv6f9qq]

Jeg begyndte pludseligt at tabe alt mit hår. Så jeg blev undersøgt for diverse, og man fandt ud af at jeg havde en alt for lav blodprocent, så jeg blev indlagt meget pludseligt og fik en ret stor blodtransfusion. Grunden til min lave blodprocent var at min cyklus var blevet for hurtig, men hvorfor vides ikke. Derudover har de så også opdaget at jeg har for lavt stofskifte. Så de to ting bliver reguleret nu, med p-piller og stofskiftepiller. Og det har gjort mig frisk igen. Ja, spørg mig ikke. :slight_smile:

Hvordan er det gået dig ved lægen? :S[/quote]
Det gik stille og roligt, jeg skal tage piller resten af mit liv fordi jeg har for lavt stofskifte. Og så fik jeg tilladelse til at gå på slankekur osv., så jeg glæder mig til at tabe mig lidt nu og komme i gang med at få lidt muskler på min krop igen. Så håber mit hår vokser ud i løbet af den tid det tager - og så er jeg Barbie igen, bare vent og se. -høhø

Nå, men nok om det - jeg skal krydse fingre for dig i morgen, stol på det. :)[/quote]

Må jeg spørge om hvad du har fejlet?[/quote]

Jeg begyndte pludseligt at tabe alt mit hår. Så jeg blev undersøgt for diverse, og man fandt ud af at jeg havde en alt for lav blodprocent, så jeg blev indlagt meget pludseligt og fik en ret stor blodtransfusion. Grunden til min lave blodprocent var at min cyklus var blevet for hurtig, men hvorfor vides ikke. Derudover har de så også opdaget at jeg har for lavt stofskifte. Så de to ting bliver reguleret nu, med p-piller og stofskiftepiller. Og det har gjort mig frisk igen. Ja, spørg mig ikke. :)[/quote:2ta358lg]

Hvor er det dejligt at høre,at du har fået det godt igen :slight_smile:

Hold da op, det var godt nok voldsomt. Godt du får medicin der gør dig frisk igen :slight_smile:

Ja, det var ret vildt at sådan nogle småting kan have sådan en stor effekt. Og jeg er også super taknemmelig for at lægerne vidste alt dette og kunne hjælpe mig, for problemet virkede ret skjult i starten. Men jeg tror vist nok, at det alligevel ikke er så unormalt at kvinder kommer ud for den slags, eller at det f.eks er uopdaget i lang tid - det var det i mit tilfælde. Jeg blev bare langsomt (over år) mere og mere træt, blev let svimmel og fik tyndt hår - jeg troede bare det var sådan at blive ældre, at jeg var ved at blive gammel.
-uh [bigloony]

[quote=“Sheer”]

Ja, det var ret vildt at sådan nogle småting kan have sådan en stor effekt. Og jeg er også super taknemmelig for at lægerne vidste alt dette og kunne hjælpe mig, for problemet virkede ret skjult i starten. Men jeg tror vist nok, at det alligevel ikke er så unormalt at kvinder kommer ud for den slags, eller at det f.eks er uopdaget i lang tid - det var det i mit tilfælde. Jeg blev bare langsomt (over år) mere og mere træt, blev let svimmel og fik tyndt hår - jeg troede bare det var sådan at blive ældre, at jeg var ved at blive gammel.
-uh [bigloony][/quote:1rrunqpn]

Kender det godt selv her Sheer :slight_smile:

Jeg gik også og troede at mine skavanker skyldtes min alder -høhø -høhø

Men jeg blev sgi klogere og har lært meget af det i dag.Jeg venter ikke med at opsøge læge mere,når der er noget som ikke er helt som det skal være