Indlægges i morgen *GYS*

Så oprinder dagen endelig for dig SineGry!!

Åhh hvor når du være spændt på resultatet.

Kan godt forstå du er nervøs - operationer af enhver art er aldrig noget man ser frem til.

Jeg tænker på dig søde især fredag morgen.

Pøj pøj med det - glæder mig til at se dit “nye smil”.

Knuser

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser held og lykke herfra… jeg vil tænke på dig fredag morgen :slight_smile:

Vi -jegkrydser alt hvad vi har og sender dig mange tanker i fredag morgen.

Lidt nyt fra Sine :

Jeg har sms´et med Sine i dag.Hun er lidt ked af det og meget nervøs nu.

Hun skal have udtaget et knoglestykke fra sin hofte,som så skal indopereres i hendes kæbe.

Mange tanker og kram til Sine fra mig -kramer -kramer -kramer

Puha øv øv. Stakkels Sine, mange tanker til hende -jegkrydser

Av for snøvsen da, mange krammere -kramer og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser til Sine. -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Uhhh det lyder ikke rart, men er sikker på at det ikke er nyt for hende.

Når du smser med hende igen må du give hende en rigtig stor kramer fra mig. -kramer

Puha det lyder godt nok voldsomt.

Jeg tror jeg lige vil sende hende en sms og ønske held og lykke og fortælle at jeg tænker på hende.

Stakkels pus.

Uha… Jeg tænker på dig Sine!

Sine Gry du er i mine tanker -kramer
Jeg håber det bedste -jegkrydser

Hej alle i dejlige og super søde mennesker Først vil jeg lige sige at jeg er så utrolig rørt over alle jeres beskeder, jeg sidder og små tuder over at i bare er så søde.

Jeg er blevet udskrevet i dag, men uden operation -blåblå Jeg var lidt øm i halsen i går aftes og hæs. Her til morgen blev jeg vækket 5.30 for at tage et bad og blev efterfølgende kørt ned på operations bordet. Men da jeg begyndte at snakke og min stemme var helt væk, tjekkede de mig straks. Det viser sig at jeg har fået halsbetændelse, så det er for farligt at gå i gang med så stor en operation, hvis betændelsen går i de åbne sår, samt det er svært at føre røret til Ilt ned igennem min hævede hals. Så ØV ØV hvor er jeg træt f det lige nu PIV -ked

Fandt også ud af i går, at pga min kæbe skal rykkes 18mm frem næsten 2 cm, bliver de nødt til at ud opererer 2 cm knogle fra min højre hofte og indopererer i kæberne, så operationen kommer op på mellem 5-6 timer.

Lige nu har jeg ondt af mig selv, ja man skulle tror jeg var mand, men det har jeg altså SS Min operation er flyttet til mandag den 15 September, og har fået besked på at blive hjemme og bliver helt frisk nu, så det må jeg hellere.

Jeg skal udstille Vanilla i Kolding den 19 Oktober, så der er mit ansigt nok ikke særlig rart at se på, så måske jeg beder opdrætter om at fremvise hende mens jeg så kigger på, men det må vi se når vi kommer der til.

Nå men nok ynk fra mig.

KH Sine gry

Neej sikke noget Sine… Så skal du gå og tænke på det i endnu længere tid :frowning:

Rigtig god bedring - du er i mine tanker -forelsket

Jeg føler med dig :frowning:

Tak søde

Enig -thumbs Sikke noget ØV - rigtig god bedring -HUG

Det var da godt nok uheldigt -øøøvvvs

God bedring med halsen, og -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for, at alt går som det skal, når du skal ind igen.

-kramer

Puha, når man lige har sat sig op til at få det overstået, det er ikke sjovt.
Min kæbe blev kun rykket en cm, men tror alligevel du nok skal se rimelig pæn ud til den 19. :slight_smile:
Det er værst de første fjorten dage tre uger, bare husk at have hjælp til bakketømning og alt det andet hårde. Det må man nemlig ikke og næseblodet kommer da også omgående.

Marina

Enig -thumbs

Sikke noget noget skidt. -blåblå

Det er da helt utrolig hvad du finder på for at undgå at blive opereret -fløjte

Nej spøg til side. ØV ØV ØV stor -kramer og god bedring, du får lige en -kramer herfra

Enig -thumbs

Hvor er jeg ked af at høre, at du ikke blev opereret alligevel, når du nu havde sat dig op til det…

Kæææææmpe -kramer til dig søde ven…

Æv, da irriterende, nu når man lige har sat sig op til at få det overstået. Men god bedring med din hals, så du kan blive fikset -jegkrydser