Ingen killinger endnu!

nej ingen killinger endnu:(

fatter det altså ikke, men de er stadig levende derind og alt ser fint ud men hun er over tiden , vi regner efter dyrlæges skanning og han siger at der er ingen fare men at det ikke skal vare så forfærdelig længen de skal ud, hun kan jo næsten ingen ting eftehånden , hun er VIRKELIG tyk den stakkels Nanna:S

Men jeg er nu, trods dyrlægens beroligende ord, bekymret for hende, hun virker ikke rask, hun vækker mig hver nat, hun hyler og søger hele tiden, men sådan skal det måske bare være, synes bare det virker som om hun vil fortælle mig et eller andet, men må jo regne med hvad dyrlægen siger…

Jeg skal nok skrive når der sker noget

Jeg fik engang scannet min hunkat og dyrlægen fortalte mig, at der var ca 4 uger til fødsel. 2 dage efter fødte hun 1 dejlig stor velskabt killing :slight_smile:
Nu ved jeg jo ikke, hvor rutineret din dyrlæge er i at scanne, men jeg ville nok bare holde øje med hunkatten -tihi

Ja jeg er nok lidt mistroisk anlagt hvad angår dyrlæger og lytter til min egen fornemmelse hvis jeg er i tvivl hvilket som regel er at konsultere en anden dyrlæge!! Synes det rigtig lang tid og din kat har været gravid og det lyder ikke til hun har det godt-ked.En skanning og en anden dyrlæge vil jeg mene skulle på banen ikke mindst fordi en anden dyrlæge allerede har sagt at hun skulle have haft kejsersnit.Puha jeg ville være bange for at vente og risikere både mor mis og killinger,men det selvfølgelig bare mine tanker,har jo ikke set katten men kun læst hvad du har skrevet . Hilsen Ninna