Ingen killinger endnu!

Jeg håber også for det bedste -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Åhhh jeg er så spændt.

Ja det er vi også, men hun driller godt nok noget, ved ikke lige hva hun har gang i :?

Men nu har hun nogle dage til og finde ud af det, for vi skal først til dyrlægen igen torsdag, men mon ikke de kommer inden den tid -jegkrydser

HUn er godt nok heller ikke til og finde ud af, damen.
Så må man ikke rørre hende, og så 2 mn, efter insisterer hun på at sidde helt oppe i hovedet på mig, puha man bliver helt træt af hun jager sådan med en-tihi

Men de kommer nok lige pludselig , og så er vi klar, det har vi nemlig været i over en uge nu:S

Så vi venter og venter og venter

-felixsylvester

Vi venter stadig… men det må vi godt siger dyrlægen:)

har lige talt i tlf med dyrlægen og han sagde jeg bare skulle lade hende være, godtnok er hun over tiden men da hun ikke virker syg mere er det bare og lade hende være indtil de kommer selv…

Så den er følgetong fortsætter og fortsætter og fortsætter, men det må vel få en ende engang-tihi

mange hilsner´
Karina
og Nanna som har tænkte sig og beholde dem derinde… altid:cool:

Puuuuha… Nu må de altså gerne snart komme ud… bliver da utålmodig G

Ja så er vi to:D

og selvfølgelig skal ungerne være alene med hende i aften, jeg skal arbejde så det skal nok passe de så kommer… -uha

Men så må jeg jog jo tage hjem, så må gæsterne på restaurenten selv lave deres mad… hihi det ville nok ikke score hvis jeg gik fordi min kat skal føde-tihi

Så nu må de blive derinde , hun har lige fået besked på ikke at føde mellem 15.00 og 22.00, så det må vi håbe hun hører efter:p

Hun passer godt på dem, må man sige :slight_smile:

Det skulle da ikke komme bag på nogen, hvis hun vælger at føde, når du ikke er der - måske venter hun enda bare på at være lidt alene -tihi

Ja måske …:slight_smile:

Vi håber bare de alle har det godt når engang de kommer… hvi de kommer:rolleyes:

Som min datter sagde igår: Måske er hun slet ikk gravid mor, og så eksploderede vi af grin for Nanna lå på ryggen med benene lige op i luften og lignede en ballon der er ved og revne:) Hun er efterhånden så tyk hun ikke selv kan springe op i sofaen mere, bagdelen vil ikke rigtig med op…:stuck_out_tongue:

men de kommer … engang… :smiley:

Åhhhhh ventetiden er lang, jeg -jegkrydser alt hvad -jegkrydser kan for snarlig og problemfri fødsel med en masse dejlige killinger.

Eii Karina.

Nu må du få fortalt Nanna at hun er en kat og ikke en elefant -høhø-høhø-høhø

Hun forstår da at trække tiden,den lille bandit:D:D

Er lige vendt hjem fra arbejde… og stadig ingen killinger

Øv Øv siger jeg bare. mine unger siger hun har kaldt på mig fra jeg gik til jeg kom hjem så de er rimelige træt af hende:)

Så vi venter lige lidt mere:( men det er vi jo ved og være vantil…

Hvor længe er det lige siden hun har gået ved hankatten??? Synes godt nok det lang tid i har ventet på at se de små bebser???-jegkrydser

-uha:(

Ingen killinger endnu nej,

ja vi har ventet længe men hun har ikke travlt åbenbart, vi kan jo aldrig være helt sikker på dato da det er vores egen hankat der er faderen og de kan jo have været sammen mange gange uden jeg har opdaget det. men hvis vi regner ud fra det dyrlægen siger så er det dag 68 idag, så det kan vel ikke blive ved og vente på sig

Hvis det er Dag 68 i dag, så er du sørme også gået i gang med at vente i god tid, for 11 dage siden. -uha

At gå til Dag 68 er slet ikke så ualmindeligt endda; jeg har såmænd flere piger, som har trukket den til Dag 71-72. :smiley:

Så længe missemor virker, som om hun er ved godt mod (omend træt og tung), så skal det nok gå altsammen. Pøj-pøj med fødslen. -thumbs

Ja, min Mea fik også killinger på 70.-71. dagen :slight_smile:
Men ja, det er godt nok ret tidligt du er begyndt at vente. Man siger jo normalt 62.-68. dagen :slight_smile:

Men ok, hvis det er en upser og man ikke kender den præcise dato kan det jo være svært at vide hvornår man skal begynde at vente :slight_smile:

Nej nej jeg regnede selv med det var sidste søndag, men vi har jo rendt til dyrlæge så han er kommet frem til en anden dato fordi hun er blevet skannet, så Jeg regnede med en dato men dyrlægen siger 66 dage idag…

Men hva ved jeg, de kommer jo når de selv vil :slight_smile:

68 dage ups skrev forkert

så kommer de nok i weekenden :slight_smile: -jegkrydser

Nu er det jo længe siden der har været nyt her, så tænker da lidt på om katten har født eller hvad det hele endte ud med ;o)