Ja, jeg er nødt til at sige at jeg har haft Fullrate internet og IP-telefoni i efterhånden fem år - uden klager, har endda skiftet til deres mobilordning også. Indrømmet, deres support kan få mig op i det røde felt når jeg spørger i øst og de svarer i vest, men jeg plejer stædigt at blive ved indtil der er en løsning.
Hvad med at maile dem dit mobilnummer og sige de skal ringe dig op? Det har jeg gjort en gang og sørme om de ikke lystrede
Jeg har haft Fullerate i snart 4 år, og er meget tilfreds med dem. Der er aldrig problemer hvis jeg en sjælden gang skal have fat i support. Den eneste gang jeg var utilfreds, var da det tog en evighed at få lavet en kabelfejl. Det er netop bagsiden af medaljen, når man har et andet firma end TDC. En anden gang hvor et kabel blev gravet op, blev det lavet i løbet af et par timer, men der gik de også ud over deres egne kunder.
Sidst jeg havde fat i support, var for en månedsid siden eller så. Jeg havde nogle problemer med at jeg røg af nettet i tide og navnlig utide. Efter en opdatering af min router, der ikke hjalp, blev der fluks sendt en ny, som jeg havde dagen efter. Fin og hurtig service
Før jeg flyttede herud på landet, havde jeg Stofa, og dem var jeg også meget tilfredse med. Da havde jeg både TV og internet, og der var aldrig det mindste problem med noget af det.
I gamle dage havde jeg cybercity og var rigtig glad for det, så blev de meget store og brugte al deres energi på at kapre nye kunder, istedet for at passe på dem de allerede havde.
Så jeg smuttede til TDC, så kom priskrigen rigtigt igang for 6-8 år siden og jeg shoppede lidt rundt, indtil jeg fik nok af elendig kundeservice, så jeg returnerede til Yousee (TDC) og jeg bliver der, jeg gider ikke mere alle de “søde” mennesker der lover guld og grønne skove og meget billigere end konkurrenterne når først man er kapret, skider de højt og flot på en, og jeg giver gerne 10-20 kr mere om md for en hurtig og ordentlig hjælp og en stabil forbindelse
I skal heller ikke få enderne til at nå sammen, på min indkomst
Jeg plejer at have en regning på ca. 250 kr. om måneden, incl. mit telefonforbrug … TDC skal have 79 kr. ekstra, for at jeg kan ringe ‘‘gratis’’ til fastnetnumre og så er vi oppe på 328 kr.
Jeg har heller ikke brug for 20 Mb, mit forbrug er ikke så stort, så 4 Mb er rigeligt til mit forbrug
Jeg har også været tilfreds med Fullrate indtil nu, men at man overhoved ikke læser hvad jeg skriver, men sender standardsvar på det de tror at jeg måske sikkert nok spørger om … det pisser mig altså af
Og min mail havde ellers den sigende overskrift ‘’ Telefon virker ikke efter flytning’’
Supporten svarer åbenbart kun en gang i døgnet, så jeg synes det er at gøre grin med kunderne når man så ringer fra sin taletids mobil og finder udaf, at der er over 30 i køen foran dig … og en stemme fortæller, at hvis ikke du har mulighed for at vente, kan man da bare skrive en mail til deres support-afdeling
Yeah right … det skal nok hjælpe
Tina: Da du bad om at blive ringet op, var det så igennem deres support, eller kundeservice ?
Kundeservice tidsrammen var en af årsagerne til at jeg valgte TDC - det nytter jo ikke at have teleselskab, der kun har åbent for kundeservice når jeg selv sidder på jobbet.
[QUOTE=Skattekat;872684]I skal heller ikke få enderne til at nå sammen, på min indkomst
Jeg plejer at have en regning på ca. 250 kr. om måneden, incl. mit telefonforbrug … TDC skal have 79 kr. ekstra, for at jeg kan ringe ‘‘gratis’’ til fastnetnumre og så er vi oppe på 328 kr.
Jeg har heller ikke brug for 20 Mb, mit forbrug er ikke så stort, så 4 Mb er rigeligt til mit forbrug :)[/QUOTE]
De 20 Mbit refererer til hastigheden, ikke til dit forbrug.
Jeg har nu i mange år haft Stofanet, det fungerer perfekt.
Jeg betaler 260 kr for en hastighed på 40Mbit, egentlig hedder den 30, men Stofanet har sat hastigheden yderligere op til gamle kunder, uden ekstra betaling.
Det gode ved Stofanet er, at man får den hastighed man betaler for, modsat Fullrate. De er jo for nogle år siden købt af TDC og det første der skete var, at de satte hastigheden ned til…det halve, præcis som TDC.
Pr 1.7.2012 skifter vores lokale antenneforening TV-signaler fra YouSee til Stofa, derved opnår man yderligere rabat.
Pt koster ip-telefon med ubegrænset forbrug til fastnetnumre, 60 kr ,men falder så til 50 kr mdl. Internettetabonnementet falder med 10 % og det er jo herligt.
Dér er kodeordet - du kan desværre ikke få Stofa i nogen som helst variant, hvis ikke du er medlem af en antenneforening Men ellers tilslutter jeg mig såmænd også dem, der har gode erfaringer med det (jeg har så “kun” prøvet TV-delen).
Jeg vill såmænd gerne slippe for vores lille bondeantenneforening…jeg kan godt få lukket for mit signal, men vi må ikke have paraboler…og hvad så med internet og ip-telefon. Der er så kun Fullrate og de er ikke værd at være kunde hos, desuden kommer internetforbindelsen via kobberledninger i telefonstikket og den hastighed er næsten som da man havde internethastighed på 56Kbit.
Dengang skulle man have tålmodighed…
[QUOTE=Sim-Sim;872932]Jeg vill såmænd gerne slippe for vores lille bondeantenneforening…jeg kan godt få lukket for mit signal, men vi må ikke have paraboler…og hvad så med internet og ip-telefon. Der er så kun Fullrate og de er ikke værd at være kunde hos, desuden kommer internetforbindelsen via kobberledninger i telefonstikket og den hastighed er næsten som da man havde internethastighed på 56Kbit.
Dengang skulle man have tålmodighed…[/QUOTE]
Tja, jeg har været kunde hos Fullrate i de sidste 4-5 år (siden de blev landsdækkende) og mit absolut eneste irritationspunkt er åbningstiderne for deres kundeservice (som jeg vist har haft brug for 2-3 gange i al den tid). Hastigheden fejler intet og prisen fejler intet - så beder jeg ikke om meget mere.
Deres TV-løsning er ikke interessant, fordi den ikke kan give mig de kanaler, jeg vil have, så der lever jeg med Yousee indtil videre
[QUOTE=Sim-Sim;872916]De 20 Mbit refererer til hastigheden, ikke til dit forbrug.
Jeg har nu i mange år haft Stofanet, det fungerer perfekt.
Jeg betaler 260 kr for en hastighed på 40Mbit, egentlig hedder den 30, men Stofanet har sat hastigheden yderligere op til gamle kunder, uden ekstra betaling.
Det gode ved Stofanet er, at man får den hastighed man betaler for, modsat Fullrate. De er jo for nogle år siden købt af TDC og det første der skete var, at de satte hastigheden ned til…det halve, præcis som TDC.
Pr 1.7.2012 skifter vores lokale antenneforening TV-signaler fra YouSee til Stofa, derved opnår man yderligere rabat.
Pt koster ip-telefon med ubegrænset forbrug til fastnetnumre, 60 kr ,men falder så til 50 kr mdl. Internettetabonnementet falder med 10 % og det er jo herligt. :)[/QUOTE]
Skægt - det gør vores også også
Jeg betaler så for en meget lav hastighed (10 Mb) og uanset hvad en hastighedsmåler viser, så er den hastighed, jeg får ud af systemet, tilfredsstillende for mig
Hvis jeg kunne mærke, at jeg ikke fik, hvad jeg betalte for, ville det interessere mig, men udover EDB-programmer, downloader jeg ikke noget, så hvorfor bruge tid og energi på at lade mig irritere over noget, der ikke berører mig?