Internet-udbydere

Og nu har jeg så lige taget den ene af de tests, du linker til og kan regne ud, at jeg betaler for mere end 10 Mb (ifølge Fullrates hjemmeside hedder deres næstmindste produkt “op til 12 Mb”.

Testresultatet kan ses her: http://www.speedtest.net/result/2006965206.png og det kan Fullrate vist godt være bekendt :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;872978]Og nu har jeg så lige taget den ene af de tests, du linker til og kan regne ud, at jeg betaler for mere end 10 Mb (ifølge Fullrates hjemmeside hedder deres næstmindste produkt “op til 12 Mb”.

Testresultatet kan ses her: http://www.speedtest.net/result/2006965206.png og det kan Fullrate vist godt være bekendt :)[/QUOTE]

Det er da godt at høre, for hvis man ser på www.trustpilot.dk ser det ikke for godt ud for dem.

Jeg havde i en kort periode Fullrate lige da de var startet op, jeg synes det var et godt koncept, men da de blev solgt til TDC gik jeg til Stofanet.

Jeg anmeldte episoden på trustpilot, men den ligger ikke i deres register, de går vist kun et par år baglæns…jeg ser lige på min mailkonto…det var u august 2009, men jeg har åbenbart slettet al mailkorrespondance med Fullrate.

Jeg lavede også lige en…den er her http://speedtest.net/result/2006998510.png

Vi har haft fullrate i mange år og også oplevet en flytning uden problemer med dem.

Det er da godt at læse at de kan flytte internetforbindelser. Mit gik galt i forbindelse med en flytning :frowning:

Jeg er med i koret, der anbefaler TDC. Vi havde tidligere TDC duo (telefon + internet), men da de blev i stand til at levere tv herud hvor vi bor, så fik vi TDC trio (og man kan godt nøjes med den lille pakke, der kun har standardkanalerne med).

Vi har fået lagt kabler til fibernet (fordi SEAS tilbød at gøre det gratis) - men fibernet kan slet ikke konkurrere med TDCs priser. Først skal man betale for fibernettet, og oveni skal man så betale (en anden) udbyder for en tv-pakke. Og ingen af pakkerne indeholder det, vi vil have.

Gennem supporten.

Kan huske at jeg dengang selv sad med en taletidsmobil og så syntes jeg egentlig ikke det var særligt sjovt at spilde penge på at forklare alt det jeg havde skrevet en gang til :wink:

Hvad med 3?
De dækker ret godt - vi har et 3 modem til rejsebrug, og der er langt i mellem døde steder.

Så er det godt, jeg ikke hedder “man” :wink: Jeg har kigget på TDC’s fjernsynsudvalg og selv den store pakke kan jeg ikke “nøjes” med, fordi den ikke indeholder de kanaler, jeg gerne vil have. Til gengæld indeholder samtlige pakker adskillige kanaler, jeg ikke er spor interesseret i, så jeg glæder mig til den dag, man virkelig kan plukke kanaler ud og kun se (og især betale for), det man har lyst til.

Det kan man i høj grad hos Boxer :ok:
I lang tid kørte vi med Flex 8, hvor man kan vælge 8 kanaler - efter helt eget valg.
Desværre er der nogle kanaler (Kanal 4, 5, 6), der ikke vil indgå i den ordning - og det er lige nogle af de kanaler mine unger gerne vil se, så pt er vi på en af pakkerne i stedet.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;873307]Det kan man i høj grad hos Boxer :ok:
I lang tid kørte vi med Flex 8, hvor man kan vælge 8 kanaler - efter helt eget valg.
Desværre er der nogle kanaler (Kanal 4, 5, 6), der ikke vil indgå i den ordning - og det er lige nogle af de kanaler mine unger gerne vil se, så pt er vi på en af pakkerne i stedet.[/QUOTE]

Jeg har også haft kig på Boxer, men alle deres pakker mangler nogle af de kanaler, jeg gerne vil have. Så jeg holder øje med dem og håber, tingene ændrer sig med tiden - for konceptet er nemlig genialt :thumbup:

Boxer har fx slet ikke TV3 - hvis det er en af dem du gerne vil ha’?
Men lige med undtagelse af dem jeg nævnte før, kan man vist selv vælge frit 8 kanaler i deres Flex 8 - men naturligvis kun de kanaler de kan tilbyde.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;873311]Boxer har fx slet ikke TV3 - hvis det er en af dem du gerne vil ha’?
Men lige med undtagelse af dem jeg nævnte før, kan man vist selv vælge frit 8 kanaler i deres Flex 8 - men naturligvis kun de kanaler de kan tilbyde.[/QUOTE]

Det er det - og ligesom dine børn ser jeg også gerne i Kanal 5 i et vist omfang :slight_smile: Og så vil jeg gerne have en af BBC-kanalerne, som ikke tilbydes af særligt mange udbydere. BBC er desværre blevet splittet op til atomer for nogle år siden (sandsynligvis for tjene lidt flere penge).

Men indtil videre ender jeg nok med den lille Yousee-pakke tilsat et par ekstrakanaler og så må jeg bare holde øje med udviklingen :slight_smile:

Både boxer og tdc har de afskyelige pakker, og så længe de har det, og der er kanaler der ikke kan tilvælges, så er der i min verden ikke frit valg, det er vildledning fra begge udbydere.

Jeg bor i lejighed med kabeltv, den store pakke, jeg ville elske at kunne droppe 2/3 af de kanaler :frowning: og så til gengæld vælge nogle jeg gider at se, pt. har jeg 4 tilvalgskanaler og det er faktisk dem jeg ser mest. Måske en skønne dag vil det blive helt frit så man ikke skal betale for en masse man IKKE gider se, men lige nu er frit kanalvalg utopi

Boxer har da netop Flex 8, hvor du selv vælger 8 kanaler :?

Men der er kanaler, der ikke kan tilvælges, fordi Boxer ikke tilbyder dem.

Jeps - men det synes jeg så er en anden snak, for jeg er sikker på de gerne ville tilbyde dem, men har ikke fået en aftale igennem.

Ja det har du da lidt ret i, men så er det jo heller ikke så frit, ingen af mine favoritter er med i den, så der ville igen blive kanaler som jeg egentlig ikke er interesseret i

Nåh, men Fullrate har beklaget sin mangel på support og tilbyder nu at sende en ny router … og sjovt nok begyndte telefonen at virke i går, helt uden at jeg havde rørt ved routeren siden i forgårs :cool:
Mon man har fundet en fejl i systemet ? :muhaha:
Jeg vil glæde mig til at modtage den nye router og beholder Fullrate lidt endnu, da jeg ikke har fundet en anden udbyder der både dækker her i flækken og kan tilbyde de ydelser jeg har brug for, til samme pris :surrender1:

Jeg håber, det fortsætter med at fungere som det skal :kryds::kryds: