Introduktion

Hej alle,
Jeg vil egt. bare gerne introducere mig selv. Mit navn er Lene og jeg er uddannet biolog. Jeg har igennem hele mit liv vaeret meget glad for dyr og er vokset op med baade kat og hund. Jeg er netop hjemvendt fra 7 aar i udlandet, og skal starte job. Har boet et par maaneder hos mine foraeldre indtil jeg fandt dette job, og skal endelig flytte i egen lejlighed i slutningen af denne uge. Bedst som jeg troede at jeg havde alting under kontrol, dukker denne her lille saere skabning op udenfor foraeldrenes hus. Det viser sig at vaere en orientalsk korthaaret kat, der er meget ynkelig og hyler og skriger. Jeg tog hende straks ind, da jeg lidt gik ud fra, at der her var tale om en bortloeben kat. Efter et par dage lykkedes det mig saa endelig at finde ejeren (katten var ikke registreret), der egt er ligeglad med katten. Det viser sig saa, at manden bor paa samme vej som mine foraeldre og lader katten vaere udenfor det meste af tiden. Men for at goere en lang historie kort, saa ender katten med at blive ved med at komme til vores hus og efter en lang snak med ejeren, ender det med, at han giver katten til mig.