Invitation til Solrød

Der var problemer med vores mail forleden. Måske har du været uheldig og ramme midt i dem? :?

Ellers, så send mailen igen, så kigger vi på det i aften. :slight_smile:

Kære Ann K…:wehuu:

Har hun måske ligget på en ært -
og er blevet gul og blå efterfølgende??

Det har Mette-pige; så meget
at hun er helt blå :tihi:

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona Jensen;105939]Kære Ann K…:wehuu:

Har hun måske ligget på en ært -
og er blevet gul og blå efterfølgende??

Det har Mette-pige; så meget
at hun er helt blå :tihi:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Ork… det er værre for Leo… hun er helt sort!!! -what

(Og ja… hun har faktisk ligget på en grøn ært, endda flere… da jeg lige havde fået diskus prolapsen, havde jeg ingen isposer hjemme, så i stedet brugte jeg en pose frosne ærter… det skøre kræ syntes at den kolde pose var heeeerlig at ligge på! :stuck_out_tongue: )

[quote=Ann K;106025]Ork… det er værre for Leo… hun er helt sort!!! -what

(Og ja… hun har faktisk ligget på en grøn ært, endda flere… da jeg lige havde fået diskus prolapsen, havde jeg ingen isposer hjemme, så i stedet brugte jeg en pose frosne ærter… det skøre kræ syntes at den kolde pose var heeeerlig at ligge på! :stuck_out_tongue: )[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Kærlig hilsen
Mona og på gensyn

[quote=Mona Jensen;105939]Kære Ann K…:wehuu:

Har hun måske ligget på en ært -
og er blevet gul og blå efterfølgende??

Det har Mette-pige; så meget
at hun er helt blå :tihi:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

[quote=Ann K;106025]Ork… det er værre for Leo… hun er helt sort!!! -what

(Og ja… hun har faktisk ligget på en grøn ært, endda flere… da jeg lige havde fået diskus prolapsen, havde jeg ingen isposer hjemme, så i stedet brugte jeg en pose frosne ærter… det skøre kræ syntes at den kolde pose var heeeerlig at ligge på! :stuck_out_tongue: )[/quote]

Det kan godt være, at I to har rigtige prinsesser derhjemme -fin

…men der skal vel også komme en prins forbi, for at det bliver et rigtigt eventyr :?

Nåh ja - dem har I garanteret også selv derhjemme :tihi:

Jeg har bestilt en placeholder til begge dage - og så er jeg naturligvis nødt til at deltage i middagen lørdag aften, så vi kan få lidt numme-numme.
Har heldigvis fået kørelejlighed hjem af Annies flinke mand :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;106666]Det kan godt være, at I to har rigtige prinsesser derhjemme -fin

…men der skal vel også komme en prins forbi, for at det bliver et rigtigt eventyr :?

Nåh ja - dem har I garanteret også selv derhjemme :tihi:[/quote]

Jamen sæ’fø’li’ er huset leveringsdygtig i Prinser… Samtlige hunkatte herhjemme har altid været forelskede i store dejlige, venlige Aske :inlove:
Og betragtet Tjalfe som deres ridder :wink:

[quote=Vivi_Fletcher;106691]Jeg har bestilt en placeholder til begge dage - og så er jeg naturligvis nødt til at deltage i middagen lørdag aften, så vi kan få lidt numme-numme.
Har heldigvis fået kørelejlighed hjem af Annies flinke mand :)[/quote]

Godt du kommer til middagen også Vivi, så kan du få Jakob i aflastning som du plejer :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;106666]Det kan godt være, at I to har rigtige prinsesser derhjemme -fin

…men der skal vel også komme en prins forbi, for at det bliver et rigtigt eventyr :?

Nåh ja - dem har I garanteret også selv derhjemme :tihi:[/quote]

Dem kommer vi da med Charlotte? Ikke :wehuu: :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;106691]Jeg har bestilt en placeholder til begge dage - og så er jeg naturligvis nødt til at deltage i middagen lørdag aften, så vi kan få lidt numme-numme.
Har heldigvis fået kørelejlighed hjem af Annies flinke mand :)[/quote]

Jaaah, så kan vi drikke vin til vores numme-numme :wehu:

Kan polydactyle katte konkurrere på en TICA udstilling ?? konkret er der tale om en han-kastrat

Det kommer an på, hvad det er for en kat, og hvad dens races standard tillader:

  • Hvis det er en huskat, må den gerne være poly og deltage i konkurrencen.
  • Hvis det er en Pixiebob, må den gerne være poly og deltage i konkurrencen.
  • Hvis det er en Maine Coon, kan den deltage i evalueringsklassen “New Traits”, men den kan ikke indgå i konkurrencen om points og titler.
  • Hvis det er en anden race, er polydactyli ikke anerkendt og vil være diskvalifikationsgrund.

Jamen det gør jeg da gerne. :slight_smile:
Sørger du lige for, at der bliver bestilt schnitzel, så vi ikke skal døje med den diskussion? -LOL

Nemlig … elsker rødvin og numme-numme :savle:

1000 tak for dit hurtige svar Pil :ok: han er en huskat :wehu: så hvem ved måske får han sin debut i Solrød :wehuu:

[quote=Charlotte Oeh.;106666]Det kan godt være, at I to har rigtige prinsesser derhjemme -fin

…men der skal vel også komme en prins forbi, for at det bliver et rigtigt eventyr :?

Nåh ja - dem har I garanteret også selv derhjemme :tihi:[/quote]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :tihi: :tihi:

Kærlig hilsen
Mona
:wehuu:
Meeeeeeeeeeeeeen…
Ham der Hampus…suk…suk…
Måtte da gerne.

Neeeeeeej…det må han ikke alligevel :tihi:

[quote=Mona Jensen;109190]Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :tihi: :tihi:

Kærlig hilsen
Mona
:wehuu:
Meeeeeeeeeeeeeen…
Ham der Hampus…suk…suk…
Måtte da gerne.

Neeeeeeej…det må han ikke alligevel :tihi:[/quote]

Mona, Hampus sidder allerede ude på hesten :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;108305]Jamen det gør jeg da gerne. :slight_smile:
Sørger du lige for, at der bliver bestilt schnitzel, så vi ikke skal døje med den diskussion? -LOL[/quote]

Nej nej for du kender jo det meget berømte Mette´ske udtryk;

“Man kan ikke få snitzler hvergang”

-LOL-LOL-LOL

Åh jeg fatter ingen ting af det tilmelding til Marts. - Når man har 2 katte med, kommer de så i dobbeltbur, eller skal jeg købe det der til 75 kr? Nogle der kan hjælpe med det?

Ehm… Vil lige være sikker… Må man godt bare komme og glo?? :smiley:
Har ikke pt nogle planer om at tage nogle missere med… men bare mig og manden.
Koster det noget??
Skal vi medbringe et eller andet??
Ehm… Ja… Hvad er reglerne for gloning??
Og hvad tid er det?? Og hvor i Solrød??

Det er udstillingsnoget er helt nyt for mig… men ville sååå gerne komme og kigge

Publikum er meget velkomne - der er åbent fra 10-17 både lørdag og søndag, og entreprisen er 40,- for voksne og 20,- for børn under 12 år. Udstillingen afholdes i Jersie Hallen, Åsvej 14A, 2680 Solrød Strand.

Håber vi ses! :thumbup: