Invitation til Solrød

[quote=PivC;135137]Ehm… Vil lige være sikker… Må man godt bare komme og glo?? :smiley:
Har ikke pt nogle planer om at tage nogle missere med… men bare mig og manden.
Koster det noget??
Skal vi medbringe et eller andet??
Ehm… Ja… Hvad er reglerne for gloning??
Og hvad tid er det?? Og hvor i Solrød??

Det er udstillingsnoget er helt nyt for mig… men ville sååå gerne komme og kigge[/quote]

Udstillingen er åben for publikum fra 10-17 og det er i Jersie Hallen, Åsvej 14A, DK-2680 Solrød Strand.

Jeg tror det koster omkring 40 kr. for en person at komme ind.

Det eneste du skal medbringe er den store pengepung, for der vil være en masse fristende stande på udstillingen :smiley:

[quote=Pil;135144]Publikum er meget velkomne - der er åbent fra 10-17 både lørdag og søndag, og entreprisen er 40,- for voksne og 20,- for børn under 12 år. Udstillingen afholdes i Jersie Hallen, Åsvej 14A, 2680 Solrød Strand.

Håber vi ses! :thumbup:[/quote]

Damn Pil, du var hurtigst :ups:

[QUOTE=Justice;109224]Nej nej for du kender jo det meget berømte Mette´ske udtryk;

“Man kan ikke få snitzler hvergang”

-LOL-LOL-LOL[/QUOTE]

Jow jow … den har jeg da hørt (i det “britiske” hjem). Siden er den brugt som messenger af flere af os :smiley:

Takker mange gange for de hurtige svar… Så regner jeg med vi kommer et smut forbi en af dagene :smiley:

Hmm… den store pengepung… -høhø

Måske man så skulle lade manden blive hjemme… :ups:

Han kan være en værre Jesper Fårekylling… “Ej skatter, den har vi på INGEN måder brug for/ Du har 1000 af dem der i forvejen!/ Er det til dig eller kattene du vil have den der?? For tror kattene er ligeglade” :argh:

:fløjte:

glæder mig til at prøve denne udstillingsform,jeg kommer også med 2 katte om lørdagen:):):slight_smile:

Jeg kommer med min stand med kattesenge/burgardiner … og måske ta’r jeg Bambina med om søndagen, det tygger jeg lidt på endnu … -grrrierdumme

Så længe det ikke er hende, du tygger på :stuck_out_tongue:

Det kunne jeg nemt komme til, da hun er ualmindelig kontaktsøgende pt. :S … men jeg kan ikke li’ hår i munden :stuck_out_tongue:

[quote=PivC;135174]
Måske man så skulle lade manden blive hjemme… :ups:

Han kan være en værre Jesper Fårekylling… “Ej skatter, den har vi på INGEN måder brug for/ Du har 1000 af dem der i forvejen!/ Er det til dig eller kattene du vil have den der?? For tror kattene er ligeglade” :argh:

:fløjte:[/quote]

Hmm… her virker det forrygende at sige at noget er til kattene!!!
Manden kunne ikke drømme om, at give mig en gave… men vores dyr - det er skam en helt anden sag!!!
Så indtil videre er det da lykkedes ganske godt at få lusket nogle ting ind af døren, som jeg også gerne vil have… selv om det store vægur af glas, måske ikke liiiige kan gå for at være en gave til kattene!? Men billedet på det minder meget om Tjalfe - og så var den hjemme :tihi:

Husk nu at tage billeder :thumbup:

jeg har lige læst andet steds at der stadig er pladser søndag…
Hermd vil jeg så opfordre ejere af især briter og Siam/ori til at få meldt til, hvis de vil prøve en helt anderledes og meget ustressende udstillingsform :slight_smile:
Jeg har nemlig også fået at vide, at der ikke er tilmeldt mere end en brite og slet ingen Siam/ori… og gå en hel dag uden at kunne savle over de to dejlige racer, det går jo virkelig ikke!
Så tilmeld nu… bare for min skyld!!! :smiley:

Jeg lover, at jeg denne gang vil sætte memorykortet i mit kamera :besvimer::besvimer::besvimer:

Vi har nu et par ORI, men det er rigtigt: Ikke en eneste Siameser. :frowning: