Ja, så har jeg set det med... OBS lidt uha billeder

Bree er også fuldstændig ligeglad med den sidste her og nu ser det lidt ud til, at der er stop på veerne … hun har lige været ude og drikke og ligger nu og spinner i transport kassen, som hun er flyttet ind i :slight_smile:

De resterende killinger i hende ligger og spræller lystigt … jeg håber sådan det var den sidste forskrækkelse og resten kommer planmæssigt til verden om mindst 10 dage.

14 Synes om

:bebe: Håber at alt går godt med de sidste killinger :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Masser af :kryds: for resten går præcis som det skal.

1 Synes om

:crossed_fingers:

1 Synes om

Krydser fingre for resten bliver der :crossed_fingers:

1 Synes om

Ked af at læse I (dig og katten) skal igennem sådan en tur, men jeg sætter også så utrolig meget pris på at du vil dele, det skal du vide. Det er guld værd at have de her øv-historier med i baggagen hvis man selv kommer ud for det en dag. Bedste tanker om at hun stopper nu og først går igang igen om de forventede 10 dage

:kram:

1 Synes om

:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Synes om

Så kom der en mere, levende for en kort bemærkning og hun er igen gået i stå … hun hverken drikker eller spiser nu, så det næste er et kejsersnit her lige om snart … håber vi kan redde livmoderen men hvis ikke så skidt, opdræt står nederst på det jeg har lyst til lige nu…

9 Synes om

De allerbedste ønsker til dig og Bree :kryds: :hjerte: :kram:

Knus og kram og alle gode tanker herfra :heart::heart::heart: :kram:

:kram:

Åh nej :kram:

Føler med dig, det der opdræt er nogle gange noget l***

Åh nej, hvor skrækkelig, det gør mig så ondt for dig og Bree. Krydser fingre for at hendes livmoder kan beholdes. :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Stort kram herfra :kram::kram:

:kram:

:kram:

Hun fødte selv 3 og der var 7 mere i hende. Alle havde fortykket moderkager men så ellers fine ud pånær 1 SIA som var misdannet. Selvf. ikke færdigdannet.

1 Synes om

Det er så forfærdeligt trist og så forbasket uretfærdigt. :kram:
Havde dyrlægen en idé om hvorfor hun gik i fødsel før tid? Kan det være fordi der var for mange, eller var det måske pga. den døde killing?
Og hvordan har Bree (og du?!) det nu?

2 Synes om

Jamen, det er jo helt vanvittigt hvor mange der har været i hende. Vides det hvorfor de får fortykkede moderkage?

Puha for en møgomgang, kram til dig og katten. Man er fuldstændig mast fysisk og følelsesmæssigt efter sådan en omgang
:kram:

2 Synes om

:kram:

1 Synes om