Ja Tak! (inspireret af nejtak)

Jeg må indrømme at koraten også langsomt sniger sig ind på mig, jeg bliver bare meget hurtigt “mættet” af den blå farve - måske fordi der KUN er det ude hos Camilla Gg

Glemte sguda helt Toyger… En fantastisk smuk kat

Findes katte i andre farver end blå:? Det kan vi virkeligt ikke tro her i Casa Blue Cats:D
Camilla

[quote=dkkorat;133035]Hvis de ellers vil kendes ved dig-høhø
Camilla[/quote]

Ja, det er jo lige det! -LOL
Men som sagt… Emmy så da ud til at have det godt… en dødsyg kat kan trods alt ikke forsvinde så lynhurtigt :stuck_out_tongue:

(min svigermors korat Emmy kan af en eller anden årsag ikke fordrage mig!!! og forsvinder som dug for solen, når jeg tillader mig at betræde (eller rettere besudle -høhø ) hendes hjem…)

Opgiv det! Tammy og Anakitat flytter ikke!:muhaha:
:lys-ide:Men vi kunne måske bytte Jihad for Nanna?:stuck_out_tongue:
Camilla

[QUOTE=Ronja;132999]det siges ellers at MCO er lidt hen ad en hund i sin opførsel, så jeg vil da tro den er ok kælen…
[/QUOTE]

Den er bare ikke kælen som en aby er det. En aby overfalder dig, tilbeder dig, sidder på nakken af dig, skødet af dig, ligger i dine arme om natten osv - det tror jeg ikke en MCO gør.
Men ret mig, hvis jeg tager fejl, alle jer med MCO? :slight_smile:

[quote=Ronja;133023]Min mors veninde har haft et par, og så er der 2 i området her som gerne vil hen og lege med mine katte, men de er absolut ikke glade for mennesker…
Skal prøve at tage et billede af dem en dag hvis jeg kan, for det er skam den race.[/quote]

Hvor er det synd og rimeligt ukarakteristisk, du skulle se her, når der kommer gæster både børn og voksne, de bliver nærmest belejret af mine katte, og de fleste opdrættere jeg kender her i Jylland har samme skønne nervefaste katte…

KH
Linda
PS vil da gerne se billeder…

De burmesere jeg kender er også glade for fremmede :slight_smile:

Åh, jeg tror såmænd, at jeg har fundet min race - PER/EXO trives jeg godt med, og da jeg er vokset op med fladsnuder (hunde) er det for mig det allersødeste :wehuu:
Jeg ville bare gerne have flere… En lille englemis fra Lisser Perligem, lige som søde lille Tif.
Og så er der selvfølgelig Milo af Amalias - gid det må ske en dag…om mange år.

Jeg er super fornøyd med den rasen jeg har i hus. Jeg trenger katter som vil være med på alt som forgår i huset,jeg elsker deres aktivitet og pratsomhet:wehuu: Jeg liker rampete bunkekatter rett og slett,og deres elegante og smekre kropp.

Men jeg er også helt vill med Main Coon som en maskot.Men kanskje kun maks 1 i hus,for jeg er ikke så glad i masse pels. Men det må da være en aktiv og pratsom Main Coon.
Den første MCO jeg eide,som døde av sykdom kun 16 mnd,han trodde han var en siameser og var rett og slett perfekt :inlove:

Somali er også noe som rører ekstra ved hjertet mitt.
Bengalen pga deres heftige mønster
Cornish Rex er kule fordi jeg syns dem er litt “stygge”.Er kjempefacinert av dem,og dem ligner en god del på kat IV utenom hodet på en måte syns jeg.

Hadde langhårede britter kommet som superaktive,hadde jeg minst ville hatt 2 stk av dem.
For ikke å snakke om langhårede bengaler :hjerte:

Alle katter er flotte,men jeg har virkelig funnet min drømmerase:)

Nu blegner alle andre racer jo i forhold til dem jeg har fyldt mit hjem med, men en Burmeser bliver her helt sikkert plads til en dag :wehuu:

Altså, har fortalt min kæreste, at når han engang dør, vil jeg have en Birma… Kan ikke få en nu, fordi han har besluttet at hvide katte er fimset :s

Jeg er nok tilbøjelig til at give din kæreste ret -LOL

Der er mange racer jeg godt kunne tænke mig, men om det er realistisk temperamentsmæssigt ved jeg ikke, da jeg ikke skal have flere lige nu :slight_smile:
Men altså
Brite
Aby
Bombay
Burmeser

og så stort set også alle andre katteracer :stuck_out_tongue:
Birmaen og somalien er jeg jo rigtig glad for, så jeg vil tro kommende racer skal være nogen der kan gå sammen med birma og somali, men man ved jo aldrig hvad der sker, jeg håber jeg har mange kattefyldte år foran mig :slight_smile:

LOL!

aj jeg vil sige at hvis man fandt en kat med samme udtryk som Jerry eller Mette så ville det sgu være ligemeget om den var hvid eller lyserød den ville stadig være cool i mine øjne :slight_smile:

[QUOTE=Gry Gressbakken;133146]LOL!

aj jeg vil sige at hvis man fandt en kat med samme udtryk som Jerry eller Mette så ville det sgu være ligemeget om den var hvid eller lyserød den ville stadig være cool i mine øjne :)[/QUOTE]

Øhm … er det mig, der er langsom?
Hvem er Jerry og Mette?

jamen en birma er da ikke rigtig hvid, så det kan du sagtens få :lys-ide:

Tag du ham bare med ud til en opdrætter og oplev bimserne i virkeligheden, de er slet ikke til at stå for :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;133148]Øhm … er det mig, der er langsom?
Hvem er Jerry og Mette?[/quote]
Mettes (Justice) og Monas MCO’er

[quote=Vivi_Fletcher;133148]Øhm … er det mig, der er langsom?
Hvem er Jerry og Mette?[/quote]

Justice har en blå maincoon der hedder Jerry, og Mona har en blå maincoon der hedder Mette/Mette-pigen

De har begge det vildeste “jeg kommer og æder dig” maincoon skulen :wehuu:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=6237&highlight=Jerry+Mette

Nummer to mis er Mette

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=2839&highlight=Jerry+Mette

Og det her er Jerry

De kunne være tvillinger de to :wehuu: