Januar 2012 tanker

Ja det er jo ny måned så nu laver jeg lige en ny tråd.

nu vil vi faktisk gå i seng…
5 unge mennesker, men helt ærligt, så er der jo en dag i morgen igen, hvor jeg bl.a. skal skrive 3 siders projekt og også gerne nå ud og cykle 14-16 km for motionens skyld, inden det bliver mørkt

og hov - jeg synes faktisk, at vejret her nytårsaften har været RIGTIG flot, i forhold til, hvad man blev lovet af DMI for et par dage siden :smiley:
Håber det holder helt til og med i morgen! :smiley:

.oO(Mine tanker tænker hele tiden på Chelonia…det er så trist at hun ikke skulle med ind i det nye år)

så er de heldigvis færdige med at skyde nytårskrudt af for denne gang,
Så spændende er det heller ikke at sidde på badeværelset med 2 meget bange katte

Kram søde dig… åh hvor jeg føler med dig… knus

Tak Hanne…jeg ved at du kan følge mig…

Åhh stakkels dig, det er bare så hårdt at miste sine skønne missere!
Jeg har også tænkt på min Priscilla i aften, selv om det var i juli måned vi mistede hende gør det stadig ondt.
:kram:til dig!

Og så godnat og tak for i aften herfra!:godnat:
Nu er naboen blevet færdige med at bruge vores hus som sigtekorn for deres rakketter, misserne har fået lidt natmad og jeg vil gå til køjs.(læs der er ikke mere Asti :drukken:)

Tak for 2011 og jeg glæder mig til 2012 sammen med alle jer kattegale! :hjertetildig:

Jeg vil også sige godnat - her er nogenlunde stille nu, Nuka er kommet op til mig i sofaen og er gået ud som et lys så jeg tror jeg vil gøre som hende.

:godnat:

Også et godnat herfra efter en stille og rolig aften. Der er stadigvæk spredt skydning, men kattene tager det pænt. Tusind tak 2011 - glæder mig til 2012.

Godt nytår og godnat :slight_smile:

Håber I har haft en fantastisk aften :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;762757]Og så godnat og tak for i aften herfra!:godnat:
Nu er naboen blevet færdige med at bruge vores hus som sigtekorn for deres rakketter, misserne har fået lidt natmad og jeg vil gå til køjs.(læs der er ikke mere Asti :drukken:) [/QUOTE]

Åh jeg har ellers 3/4 flaske stående af skidtet. Jeg købte det for at ha’ noget at skåle i kl. 12, men SÅ vild er jeg heller ikke med Asti… så hellere en Champagnebrus mere :wink:

Her er kattene faldet til ro efter at de har fejret nytåret med at forsøge for sidste gang at pelse juletræet L GODT det skal pilles ned i morgen!

o O sikken en vidunderlig fred :thumbup: O o

sikke en måde at starte året på :frowning: :ked:
første aflivning overstået - nu mangler jeg bare en, så er 1. januar fuldstændig ødelagt :ked:
rotter er et nemt dyr, men for fanden hvor kan de være sarte og umulige… :frowning:

:inlove::inlove::inlove:

. o 0 den her dag er den værste i et helt kalenderår…

. o 0 her erstille ude og inde - så man tror, at man er den eneste levende på kloden…

:uha::besvimer::yikes:

Ja, det er skønt - tænk hvis det var sådan hver dag

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

[QUOTE=PiaB;762783]sikke en måde at starte året på :frowning: :ked:
første aflivning overstået - nu mangler jeg bare en, så er 1. januar fuldstændig ødelagt :ked:
rotter er et nemt dyr, men for fanden hvor kan de være sarte og umulige… :([/QUOTE]
Øv da… Ikke særlig rar måde at komme ind i det nye år… Kram til dig…

.oO så blev det den første dag i det nye år. Sidder lige nu og nyder min kaffe
.oO Ja, det er en anden stilhed der er i dag, men det er en del af det, synes jeg.
.oO Ærgerligt at vejret er så gråt og trist, ville ellers gerne have været ud og gå en tur, men i dette vejr er det bestemt ikke fristende…

. o O (Sov til klokken halv ti. Det bryder jeg mig slet ikke om :nix:)

. o O (Det er missernes skyld. Især Abasis. Han har fundet ud af, at han skal myldre rundt inde i sengen omkring mit ansigt den halve nat. Så i nat røg de altså ind i stuen :rock:)

. o O (Men kan faktisk godt mærke, at jeg for en gangs skyld er udsovet. Så måske det ikke bliver sidste gang :muhaha:)

. o O (Godt nytår til alle, der ikke var med til at afslutte decembertråden :puuuuust:)