Januar 2012 tanker

Takker alle - området bliver pt. afpatruljeret af politi med hunde.

Vil gå over og snakke med overforboen, hun var godt nok helt ude af den i nat, og har det sikkert endnu dårligere i dag. Hun vil bare væk herfra, og sælge deres dejlige hus.

oO Var ellers så lykkelig for, at vores første nytårsaften med Bina var gået så godt for hende. Hun tog alt i stiv pote, selv da det var allerværst. Hun sad endda flere gange på “fars” arm og fulgte raketterne interessant, i de store vinduespartier vi har. Dygtig mis :love2: der ellers ikke bryder sig om at blive båret på. Men sådan en gang krudt og raketter kunne ikke bringe hende ud af fatningen - de var bare sjove at følge.

oO Note til mig selv - spekuler/vær ikke bange over de ting du alligevel ikke selv er herre over, eller har indflydelse på, og kan ændre. Glæd dig over de små ting i livet, og de ting du selv kan ændre.

Jesper er gået i seng igen :tihi: og kattene sover.

Hvad djævlen skal jeg finde på :slight_smile:

Forstår fuldt ud hvordan du har det - var selv i samme situation i julen 2009 pga. dårlige tider der hvor jeg arbejder. Fik dog mulighed for, at fortsætte - men det nye år ser heller ikke for lovende ud for firmaet. Panikangsten i 2009 for, at skulle i berøring med A-kasse systemet for første gang nogensinde i mit arbejdsliv, er i dag afløst af, at de kan gøre og kræve hvad de vil, jeg må tage tingene som de kommer.

Håber du hurtigt finder et andet arbejde, så den trykkende tomhed forsvinder og at 2012 trods alt bliver et godt år for dig.

Mvh
Yvonne

Så er jeg tilbage igen, håber i har hygget jer. Og godt nytår til jer alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;762884]Ja det var altså helt vildt lækkert, nemt og ikke så tungt! :savle:

Du har et helt fad med frugter i køleskabet, så er det bare ud og købe noget chokolade :thumbup:[/QUOTE]

Jeg gad ikke bevæge mig ud i verden… Men nu er jeg ved at smelte de, eehhhhh, “kaniner” Jesper lavede ud af chokoladen i går :høhø: :savle::savle::savle:

.o0(Vil i ikke godt snart stoppe med at fyre af? Mit hoved gør så ondt efter 24 timer med mere eller mindre konstant fyrværkeri :ked:)

.o0(Mon jeg er den eneste der altid føler sig ved siden af sig selv d. 1. januar? :S)

[QUOTE=Kiwa;762894]Forstår fuldt ud hvordan du har det - var selv i samme situation i julen 2009 pga. dårlige tider der hvor jeg arbejder. Fik dog mulighed for, at fortsætte - men det nye år ser heller ikke for lovende ud for firmaet. Panikangsten i 2009 for, at skulle i berøring med A-kasse systemet for første gang nogensinde i mit arbejdsliv, er i dag afløst af, at de kan gøre og kræve hvad de vil, jeg må tage tingene som de kommer.

Håber du hurtigt finder et andet arbejde, så den trykkende tomhed forsvinder og at 2012 trods alt bliver et godt år for dig.

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Tak Yvonne, jeg er NØDT til at tro på det. Det er første gang jeg prøver at være uden arbejde ( jeg er 56 ), men nogen derude MÅ da ha brug for mig :slight_smile:

.oO Har jeg lige verdens sødeste nabo eller hvad?? :hjerte: Jeg har lige fået en sms, hvor der stod: “Der står lidt godt uden for din dør. Rigtig godt Nytår Tine” - så jeg gik ud og kiggede, og der stod en tallerken fyldt med kage. 4 forskellige slags :rundtosset: Muffins, kransekage, drømmekage og nogle småkager mums Hvor er hun sød! Og det på trods af, at Tarzan af og til har tisset i hendes potteplanter :tihi:

:lol:

.oO(Så er Malthe lige taget hjem og nu…nu skal vi have hvilet ørerne :høhø:)

.oO Uhm, har bestilt to rigtig snaskede pizzaer med kærstens dankort :høhø: Glæææder mig til de kommer!!! Og cola…uhmm… Første nytårsfortsæt er allerede røget i vasken, haha :smiley:

. o O (Åh, det hjalp at sove eftermiddagen væk… Nu vil vi ud og gå en tur i den friske luft og se om det ikke lige hjælper og forhåbentligt tager det sidste…)

. o O (Og turen går vist lige forbi McD :ups: :høhø:)

.oO Skøn nytårsaften med kærestens søskende, børn og hund… men det gik alt for hurtigt, pludselig var kl. 05… Godnat

.oO Misserne klarede det rigtig godt selvom det var tydeligt at de ikke var helt stolte ved al den bragen

.oO Trods depression, større drinks- og Asti-indtag vågnede jeg op uden større tømmermænd og træthed, selv niecen på 2 sov til 9.15 :ok:

.oO sidder nu og gør status, håber depressionen går i sig selv i 2012, og at kommunen genoptager min sygedagpengesag efter klage og at jeg bliver så rask at jeg kan genoptage min phd… savner min faglige verden så meget!

.oO huset er nu stille, kæresten i sofaen med zapper, ene i mis i træet, den anden i en vaskestund her ved siden af mig og computeren, og mig med en krop og hoved der dog er ret glad for at julens ræs og nytårsaften er overstået så hverdagen kan indtræffe igen.

Ønsker alle kattegale-brugere et rigtig godt og forhåbentlig lykkebringende 2012

Tja dagen i går startede træls, Delle kom ud af det blå og sprang i hovedt på stakkels lille Kitty, Så nu er hun placeret på første salen hvor børnene bor ,de jo elsker den fladsnudede tøs og næsten skændes om hvem hun skal være inde ved. Men mit humør lider under det, vil jo så gerne alle 3 gik frit i hele huset og kan enes. Nå men der er startet på zylkene - så håber vi om 7-10 dage kan starte langsom med et lade dem møde hinanden igen og håber så de kan enes.

Min feber/smerter var væk, så knægten fik hidkaldt vennerne, så han fik sin nytårsfest som han havde håbet på, vi spiste ovre ved Claus forældre sammen med Linea, kørte så hjem omkring kl 22 og tjekkede de unge mennesker, så gik turen ned til min mor, brødre og lidt af deres venner, hvor vi fik smørrebrød kl. 00 og skålede nytåret ind og sluttede så hjemme kl 2, hvor Claus kørte div. unge mennesker hjem, så alt i alt en vellykket og hyggelig aften.

Misserne sov de gange vi tjekkede dem, Bubbles og Delle i lineas seng og Kitty inde på Jacobsværelse, Eva var med os i byen. Linea overnattede dog ved farmor/farfar.

I dag stod den på oprydning i formiddag, en god gåtur og nu venter jeg så på Claus kommer hjem fra Aalborg med Jacob og kinesisk mad, mums

MVH
Gitte

Der er en kebab på veeeeeeeeeeeeeeeeeej tiiiil miiiiiiiiiiiig :wehu::wehu:

oO Den 30 Dec (2011) blev min far fundet død i hans hus…Oo

oO Han har åbenbart ligget der et par dage… Muligvis har han drukket sig selv i hjel, men det vil obduktionen vise…Oo

oO Jeg er helt okay… Havde ikke haft kontakt til ham i 10 år…Oo

oO Men det er nu underligt at jeg ikke længere behøver at være bange for at møde ham, når jeg går ud af min dør… At jeg ikke længere bliver råbt af på gaden eller han står og hamre på min dør når han var fuld…Oo

oO Det tager nok lige lidt tid at synke ind…Oo

oO Nu kommer alt det praktiske så med skifteretten… Heldigvis hjælper min mor, så jeg bare skal koncentere mig om min forstående eksame og praktik :hjerte:Oo

oO Havde dog en skøn nytårs aften igår, med min mor og hendes kæreste… og kørte hjem til Oliver ved en 23 tiden… Oo

oO Han overraskede mig meget, ved at tage alt fyrværkeriet i stiv pote…:thumbup: Da de for alvor begyndte at fyre af, blev det dog lidt for voldsomt… Men så gik han ud på badeværelset og lå, indtil det var stilet af, og vi kunne komme i seng… :)Oo

.oO(Jeg skal passe Prinsesse Holger i morgen mens mor og far tager en tur med færgen til Tyskland. :D)

Hvor er der bare stille overalt… :slight_smile:

oO(Jeg kaster altså håndklædet i ringen…)

oO(…Sov godt kattegale :godnat:)

.oO(Så er den ferie slut og i morgen er det hverdag igen…ih hvor ville jeg gerne have et job hvor jeg ikke skulle møde så tidligt…gider ikke det mere…:(…men man skal jo være glad for at have et job og det er jeg jo også…men det ER altså tidligt…)