.oO Satte vækkeuret til kl 9 i morges… hvilket betyder, at jeg har fået præcis 3,5 timers søvn i nat
.oO Men jeg SKAL altså have den døgnrytme på plads igen! Så må jeg leve med nogle dage, hvor jeg er næsten rundtosset af søvnmangel…
.oO Det gælder om at holde sig igang… får faktisk lavet en del, for hver gang jeg er ved at falde hen, rejser jeg mig og går i gang med et eller andet…
.oO Indtil videre er samtlige køkkenlåger blevet rengjort… Det samme gælder dørene til vindfanget, toilettet og hoveddøren
.oO Næste projekt er et bad… og så indkøb…
.oO Og så skal den faste reol i det lille værelse tømmes…
.oO Om jeg derefter orker mere idag, ved jeg ikke helt… men nu får vi se…
[QUOTE=Eife;770890]Bleeeh… Endnu en - dyrlægen siger min kat er maine coon - så min korthårede kat er helt sikkert af en langhåret race… og beskeder om det bliver slettet, hurra hurra
[QUOTE=Ann K;770913].oO Satte vækkeuret til kl 9 i morges… hvilket betyder, at jeg har fået præcis 3,5 timers søvn i nat
.oO Men jeg SKAL altså have den døgnrytme på plads igen! Så må jeg leve med nogle dage, hvor jeg er næsten rundtosset af søvnmangel…
.oO Det gælder om at holde sig igang… får faktisk lavet en del, for hver gang jeg er ved at falde hen, rejser jeg mig og går i gang med et eller andet…
.oO Indtil videre er samtlige køkkenlåger blevet rengjort… Det samme gælder dørene til vindfanget, toilettet og hoveddøren
.oO Næste projekt er et bad… og så indkøb…
.oO Og så skal den faste reol i det lille værelse tømmes…
.oO Om jeg derefter orker mere idag, ved jeg ikke helt… men nu får vi se…[/QUOTE]
Er igang med akkurat samme projekt og griber det an på akkurat samme måde
I går holdt jeg mig vågen ved at have andre omkring mig fra klokken 13 til 23 og få ordnet en masse praktisk i den tid.
I dag er det indtil videre blevet til en tøjvask (føles som 12 kilo tøj eller mere) og så skal jeg have fundet udstillingsgrej frem til lørdag med et par computerprojekter til at bløde op - men ikke for længe ad gangen for så begynder jeg at sidde og nikke foran skærmen :høhø:
Nej, Susanne eller Lis skrev herinde, at den var ikke udgået alligevel.
Det må have været en ny, der tog telefonen hos dyrlægen, for vedkommende spurgte efter vores adresse og virkede heller ikke som om, at hun kendte til Felocell.
SÅ mangler jeg bare at tørre støv af, så skal bilen tømmes for kattegrus og foder og istedet fyldes med 3937453 trillioner hittekatteting. Men jeg gider ikke begynde at fylden bilen før blæsten har lagt sig. Kæft der blæser en pelikan. Men så kan jeg jo bare bruge tiden på at få styr på alle poserne med senge, nullerpotposer og andet og kasserne med fjer, fødder, futter, legetøj, tørklæder, skåle og meget meget mere
Hvis det hjælper til betalingen, hopper jeg også under dyren, for jeg har også fået dyrlægeregningen for 24. december om eftermiddagen.
Hvorfor sker der altid noget uopsætteligt om natten, i week-end’en og på helligdage?
Da jeg kom med katten, var der allerede fire i venteposition, men jeg fik lov til at springe køen over.
SE, en af de ting der gør det hele værd at opdrætte er bl.a. dette.
I formiddags bipper en sms ind med en dejligt billede af to Kamikazemislinger (Vitello og Vialli) …her er fars drenge står der og viser de to bamdutter i en seng hvor de nullerputter på livet løs. Here for lidt siden skriver Kamikaze’s Nedidi’s madmor på min facebook-væg og med et billede af smuksakken Nedidi eller Didi som mis hedder i daglig tale.
Sådanne hilsner gør mig ikke blot glad de rører mig…dybt
[QUOTE=Marianne;770875].oO Hahahaha - neeeeeeeeeeeeeejjj!!! Har siddet nu i ½ time og nydt det endelig blev lidt lysere og stoppede med at regne… Nå, tror vist jeg venter lidt og ser om det ikke blir bedre - for lige nu har jeg da minimal lyst til at gå ud i det:noway::plask::sortsky:
[/QUOTE]
Puuuii ha - jeg nåede det. Men HOLD nu op hvor det blæser… Svært at gå hjem i med 1 pose i hver hånd… De fløj rundt - og jeg fløj (næsten:tihi:) med
Håber du var lige så heldig som mig
[QUOTE=Mega;770889]Jeg skal også have handlet ind, men tror lige, jeg tager en lur forinden. Det kán jo være, det er stilnet af, når jeg vågner.
Min 3 m høje Brandkjær ligger snart ned og den ene rhododendron ér lagt ned med rodklumpen over jorden.[/QUOTE]
Åhh ja - jeg vil godt tro der er meget der har lagt sig ned… For der er da pænt gang i den derude… Eller i hvert fald er det en dum vindretning lige nu - her hvor jeg bor:thumbdown:
Hvordan finder man ud af hvad type/navn vaccination man skal have/vælge? Er der noget specielt man skal “gå efter” - eller skal man bare gå ud fra dyrlægens valg er det rigtige??:?
[QUOTE=Mette S;770885].o0(Jeg er så bange for hvad der sker til det møde, at jeg har kvalme til langt op over begge øre, og hovedpine og er SÅ svimmel.)
[QUOTE=Marianne;770969]
Hvordan finder man ud af hvad type/navn vaccination man skal have/vælge? Er der noget specielt man skal “gå efter” - eller skal man bare gå ud fra dyrlægens valg er det rigtige??:?[/QUOTE]
En dygtig og omhyggelig dyrlæge tager snakken med ejer og spørger ind til øvrige katte, udstillinger og anden kontakt med andre katte osv - herefter råder h*n til, hvilken vaccine, der vil være den bedste for netop dine katte.
Andre dyrlæger kører bare med samme vaccine til samtlige katte, der kommer ind i klinikken.
[QUOTE=Vivi_Fletcher;770993]En dygtig og omhyggelig dyrlæge tager snakken med ejer og spørger ind til øvrige katte, udstillinger og anden kontakt med andre katte osv - herefter råder h*n til, hvilken vaccine, der vil være den bedste for netop dine katte.
Andre dyrlæger kører bare med samme vaccine til samtlige katte, der kommer ind i klinikken.[/QUOTE]
Mange tak skal du have Vivi Jeg kan ikke mindes jeg er blevet spurgt om andet end “om de er indekatte”… Nu har jeg haft forskellige dyrlæger, og jeg mener faktisk at vaccinen har ligget klar allerede når jeg er kommet ind…
Hmm - måske skulle jeg spørge lidt nærmere ind til det næste gang de skal undersøges/vaccineres. Tror dog jeg springer vaccinen over i år - og nøjes med sundheds check - netop fordi de kun er herhjemme…