Dér gjorde Holly godt nok STORE øjne.
Hun plejer altid at få den sidste lille bid af det, jeg spiser, og hun sidder tålmodigt og venter, men denne gang fik hun en STOR (usødet) pandekage helt for sig selv.
[QUOTE=Mega;771033]Dér gjorde Holly godt nok STORE øjne.
Hun plejer altid at få den sidste lille bid af det, jeg spiser, og hun sidder tålmodigt og venter, men denne gang fik hun en STOR (usødet) pandekage helt for sig selv.[/QUOTE]
[QUOTE=Mega;770962]Hvis det hjælper til betalingen, hopper jeg også under dyren, for jeg har også fået dyrlægeregningen for 24. december om eftermiddagen.
[/QUOTE]
Må desværre melde tilbage, at det ikke hjælper Til gengæld hjælper det nok at leve af havregrød resten af måneden bvadrk…havde ellers lige sån lyst til sushi
.oO Nu fik jeg endelig malet det maleri…og det blev faktisk okay I hvert fald fint nok til, at det kommer op at hænge, når det er tørt…
.oO Min søde far har været forbi på vej på job med en hel posefuld mad til fryseren…naajs
.oO Haylee render og leger med nullermænd…så kan jeg vist ikke være bekendt at støvsuge, vel? Neeeej
Så er traileren pakket med 59 senge, en masse burbunde og transporttæpper.
Nu mangler jeg at fylde bilen…eller rettere sagt, min gemal gør, for han kan pakke en bil så der kan være halvanden gang så meget i end hvis jeg pakkede den.
Døren er åbnet til gæsteværelset så der er nu fyyldt med mis …det er bare SÅ spændende at møve rundt i papkasser og poser og bedrollers. Jeg skal vist have styr på hvad der foregår derunde. Det er FULDSTÆNDIG som med børn…det nærmest summer at aktivitet og næsten ikke en lyd…jeg tror jeg bør være bekymret for mine hittekatteting
[QUOTE=dkkorat;771071]
Du har nok ret:), men det er ikke nær så sjovt:høhø:[/QUOTE]
Jeg erindrer lige allerydmygst om de der forskellige slags salt som Nogen slæber til huse - mit hus altså
Kan i flæng nævne: Røget middelhavssalt, Kaffesalt, Vesterhavssydesalt…
Så hvorfor ikke også Julesalt?
(Er dog nok mest enig med Dorte - der skal sikkert stå salat, det giver bedst mening )
Så er bilen også pakker og Filte-Simba (min maskot) sidder fint på forsæden og kigger ud af forruden.
Mon nu jeg har husket alt
Burgardiner til Helle/Elin/mogens og Montana…tjek
Flødeboller…tjek
2537452374 trillioner ting og sager…tjek
SÅ nu vil jeg gå i en laaaangt vaaarmt bad og så gør Poul køleskabet rent mens jeg tager ud og handler og så SKAL jeg ligge i min seng (med nyt sengetøj) kl 21…basta