er Cosmas vådfoder mon pengene værd :?
Ikke iflg gourmet’erne her i huset.
Bwadr er deres samlede mening.
[QUOTE=PiaR;771639]Ikke iflg gourmet’erne her i huset.
Bwadr er deres samlede mening.[/QUOTE]
æv… var ellers fristet til at prøve den med kylling… men sparer pengene så og kigger videre
[QUOTE=DK Thomani;771614]
Mine får lov til at sympati faste herhjemme, så lider de sammen [/QUOTE]
Det gør jeg også - de par timer tager ingen skade af.
[QUOTE=Coon Danica;771542]2 år nu.
Har ellers ikke mærket noget de sidste på mdr…men nu…nøj, hvor jeg får ture, især om aftenen og natten.
Ja, jeg er heller ikke meget for at skulle tage hormoner, men det kan da være at jeg skulle prøve dem fra Matas :)[/QUOTE]
Sorry - de heder melbrosia - ikke ambrosia. Du kan google dem, hvis du vil vide mere om dem. De piller, jeg fik af lægen, og som ikke er hormoner, hedder Catapresan.
[QUOTE=DK Thomani;771614]Det er da også synd
Her plejer jeg også at faste alle, dog blev Diya ikke fastet til onsdag da hun jo har små.
. o O (Så blev Magics ører lige renset med et snuptag, så nu er han dødeligt fornærmet og sidder under spisebordet og vasker sig og vasker sig og vasker sig )
. o O (Det var nu heller ikke, fordi der var nogen grund til det, men der står jo, at man skal :))
. o O (Han har dog ikke så meget grund til at være utilfreds, som stakkels Abasi havde i morges, da han fik et uvarslet bad )
. o O (Den lille tyksak havde sneget sig ind i brusekabinen bag forhænget, og der sad han stadig, da jeg intetanende tændte for vandet :høhø:)
. o O (De kan løbe stærkt, sådan nogle abyer )
Nej, og så skal de ikke se og høre på at de andre får mad
[QUOTE=galath;771650]. o O (Så blev Magics ører lige renset med et snuptag, så nu er han dødeligt fornærmet og sidder under spisebordet og vasker sig og vasker sig og vasker sig )
. o O (Det var nu heller ikke, fordi der var nogen grund til det, men der står jo, at man skal :))[/QUOTE]
Jeg har da aldrig renset ører på nogen af mine. Jeg checker dem og hvis de er rene, gør jeg ingenting
[QUOTE=DK Thomani;771614]Det er da også synd
Det plejer jeg også altid at gøre men han skulle først nu her kl.13.30 til dyrlægen og så ville der have været et værre hus med de andre indtil da.
Jeg havde det også meget dårligt med det…håber at han tilgiver mig det når han kommer hjem igen.
Tommy er lige kørt med ham nu og jeg er noget bekymret for ham…altså Merlin
Tak, jeg vil kigge på det lidt senere…lige nu er det bare Merlin jeg tænker på …så pyt med mine hedeture :S
oO Så er 1 års. prøven bestået!!! Oo
oO Fik 4 (det gamle 7), og det er jeg virkelig godt tilfreds med…:DOo
Så mangler jeg blot at ligne et menneske der kan færdes blandt ligesindede (læs: bad etc) så går turen til Silkeborg hvor to “mislinger” bor og som er ved at løbe tør for kyller…derfra til Brædstrup hvor standen sættes op så der kan sælges en MAAAAASSE imorgen
Vi ses og HUSK nu at tage den kæmpestore pung med :høhø:
Vores lille udskyldige pige er blevet en TØJTE!
Nøj hun gør sig til overfor Fisen, der ikke aner, hvad hun har gang i og bare tror, at de skal lege.
Jeg tror faktisk, at hun er villig til at sælge sig selv til højestbydende hankat lige nu :klapper:Har næsten ondt af hende.
[QUOTE=En forhenværende bruger;771681]Vores lille udskyldige pige er blevet en TØJTE!
Nøj hun gør sig til overfor Fisen, der ikke aner, hvad hun har gang i og bare tror, at de skal lege.
Jeg tror faktisk, at hun er villig til at sælge sig selv til højestbydende hankat lige nu :klapper:Har næsten ondt af hende.[/QUOTE]Jamen er det ikke fantastisk, Jane.
[QUOTE=En forhenværende bruger;771681]Vores lille udskyldige pige er blevet en TØJTE!
Jeg tror faktisk, at hun er villig til at sælge sig selv til højestbydende hankat lige nu :klapper:Har næsten ondt af hende.[/QUOTE]
Det lyder ligesom Alta lige før jul.
Hun lå med måsen helt oppe i fjæset på Max, men han er jo chippet så han gloede bare på den der mås med væmmelse i blikket :høhø:
.oO (Nåh…mon ikke mutter her skulle tage sig sammen og se om ryggen begynder at brokke sig vildt igen ved at putte Junior i bad…han får i hvert fald ingen certifikater sådan som han ser ud lige nu ;))
Jeg turde alligevel ikke satse på, at Magics var helt rene. Det er lidt svært at se, når han har så mange sorte hår i ørerne Men jeg tror nok, at Asani generelt sørger for, at de er pæne og rene :høhø:
Jeg turde alligevel ikke satse på, at Magics var helt rene. Det er lidt svært at se, når han har så mange sorte hår i ørerne Men jeg tror nok, at Asani generelt sørger for, at de er pæne og rene :høhø:
Heldige dig… Du skulle SE Thanes ører! Aner ikke., hvad han gør for at få dem så møgbeskidte.