Januar 2012 tanker

Det var jo snart slemmere en at have en baby i huset . Dragen vækket mig mindst 100 gange i nat for at kæle . Jeg er sørme lidt kvæstet .Nu sidder jeg med en kæmpe krus the , og samlere kræfter til jeg skal vaske Catharina og Dragen .
Sikke et vejr , jeg har ellers været en sød pige det meste af året:tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=En forhenværende bruger;771540]Ooooog… vi har en løbetid!!! :woohoo:

Men totalt dårlig timing af damen![/QUOTE]

Det er jo ikke fordi du er spor krævende vel? :wink:

.oO Har ligget helt forkert i nat… min ryg føles som om rygraden er drejet 90 grader… det gør en lile smule ondt :frowning:

.oO Ting halter på bagbenet… gad vide hvorfor??? Må lige holde øje…

:tihi: Lige nu er jeg bare glad for at vide, at hun kan, og at vi rent faktisk kan se, at hun er i løb. Vi har jo overvejet, om hun er en af de der stille løbere, hvor man ikke opdager noget - men nej, der er lyd på damen :wink:

Jeg sagde faktisk til Flemming, da det blev aftalt, at han skulle til Finland i denne weekend, at så skulle det nok passe, at Jelly ville gå i løb - nogle gange hader jeg at have ret! Kunne hun ikke bare have gjort det igår, så han kunne have taget hende med og afl. hende i Sverige…

[QUOTE=En forhenværende bruger;771557]:tihi: Lige nu er jeg bare glad for at vide, at hun kan, og at vi rent faktisk kan se, at hun er i løb. Vi har jo overvejet, om hun er en af de der stille løbere, hvor man ikke opdager noget - men nej, der er lyd på damen :wink:

Jeg sagde faktisk til Flemming, da det blev aftalt, at han skulle til Finland i denne weekend, at så skulle det nok passe, at Jelly ville gå i løb - nogle gange hader jeg at have ret! Kunne hun ikke bare have gjort det igår, så han kunne have taget hende med og afl. hende i Sverige…[/QUOTE]

Det er jo det typiske… katten går ikke i løb…
Find en udstilling meget langt borte - gerne en det koster en halv formue at komme til. Planlæg gerne en miniferie samtidig…
Og regn så med at katten går i løb aftenen før man skal afsted :smiley:

Damn, hvor er jeg glad for at jeg ikke er opdrætter! :stuck_out_tongue:

Men totalt dårlig timing af damen![/QUOTE]

Sikke en dramaqueen, hende Jelly :smiley:

Men totalt dårlig timing af damen![/QUOTE]Se jeg sagde jo, at det kom i det nye år. Tillykke med det, og sikke en lang ventetid. Man fristes vist til at bruge udsagnet fra den tåbelige fyrværkeri-reklame, der kørte hele december-måned: “Det skal fejres”. :klap:

Så mangler vi bare at Qalla kommer i løb :kryds:

Nu ska jeg lige i ned og se om ikke der er bare en enkelt maskine ledig, så vasketøjet er klaret - og så mangler jeg kun at vaske Unni,…

så er jeg klar :slight_smile:

Og Fanny :slight_smile:

Og Fanny ! :høhø:

jeg hepper hele vejen fra Aalborg :smiley:

.oO Igår da jeg handlede ind havde jeg den STØRSTE lyst til chokolade… Men fordi jeg prøver at tænke lidt over mine madvaner købte jeg mørk chokolade… Normalt har jeg den på 70% hjemme - men igår købte jeg 85%… HOOOOOOOOOOOOOLD da op, den var bitter stærk… Eller… Altså… Den var godt nok kraftig… Kunne ikke engang spise sådan “1 tern” af den… Men jeg fik stillet lysten til chokolade - så det er måske et hit - selv om jeg skal vænne mig til smagen :slight_smile:

.oO(Merlin skal have renset tænder i eftermiddag og skal derfor faste, han er lukket inde i spisestuen og nøj hvor han græder…det skærer mig simpelthen i hjertet at høre ham sådan…MOAR…du har glemt mig…LUK OP NU…åh hvor er det synd :()

:kryds:

Hjælper det ikke hvis du sidder inde hos ham?

Ja, det må man sige!

He ja… 14 måneder gammel og så på fredag d. 13. :smiley:

Har talt med ejeren af Jellys date, og hun har hunkat på besøg til i morgen, så det ville jo have passet perfekt, hvis vi kunne køre over med hende. Men Flemming har taget bilen til Kbh., så hun kan tidligst komme derover mandag, og det er nok for sent. Men så må vi jo vente til næste løbetid - bare vi ikke skal vente lige så længe igen.

Kom så igang med at pakke det sidste ting og vaske Catharina så du også kan komme ud og handlet ind til salat og det sidste , og så vaske Dragen .
Mums kan begynde at lugte pølsehornene i ovnen .
Kom så frk . Tic tac ,tic tac ,tiden løber fra dig .

Jo, er der nu, men skulle lige have lavet lidt andet først…og så er han SÅ sulten den stakkel, han kan ikke forstå hvorfor han ikke skal have noget da han hørte de andre fik dåsemad som er hans livret.:S

Bliv nu halv fire…

Det er da også synd :frowning:

Mine får lov til at sympati faste herhjemme, så lider de sammen :tihi: