Januar katte 2025

Sove en god formiddags lur , sådan en nytårs dag , er et godt katteliv

14 Synes om

Og en formiddagslur sammen med sin kat er et godt menneskeliv.

6 Synes om

Rigtig men det bliver ikke i dag, bliver nødt,til og køre rigtige sengetid for mig :slightly_smiling_face:

3 Synes om
  1. januar a la Mister

og Stine (Ja, hun er frivillig gået derind, og lågen er åben)

15 Synes om

Og vi ligegr her endnu… Stine kom ind da jeg lagde mig til en lur, og hun har ikke rejst sig siden…

13 Synes om

Mig og Delle har også taget en lur på sofaen. Dumle slumrer under sofaen.

12 Synes om

Masso har også indtaget en af sine foretrukne putte pladser på sofaen hos mig :hjerte:

12 Synes om

Delle og Dumle er nået til et punkt hvor de vasker hinanden lidt. Delle har egentlig længe vasket lidt på Dumle, men ikke rigtig den anden vej. Men hun begynder at blive liggende når han trænger sig på med mindre han er urimelig og vil ligge hvor hun ligger og derfor bare placerer sig oven på hende. Men hvis jeg kan holde ham fra at gøre det, så kan vi faktisk putte sammen alle tre. Om natten har vi længe ligget i sengen alle tre, men der ligger Delle mellem mine ben og Dumle ligger ved siden af mig. Så hyggeligt :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Fritzz, der fylder 9 år til marts, har fået seje sølvglimt i sin blanksorte pels. :cool: (og en trivelig kuffertform, men det taler vi ikke om :shushing_face: ).

23 Synes om

Albertslundsk mester i afslappede sovestillinger og tunge luftning.

20 Synes om

Masso har genfundet kærligheden til sine fjedre, i sådan en grad at selv gulvlampen i stuen er i fare for at vælte indimellem :tihi:

20 Synes om

Hmm er det ikke spil lopper i øjnene her :smirk_cat:

17 Synes om

Og efter en god leg fra morgenstunden skal der en god lur til :hjerte:

Af den slags, hvor man langsomt kravler længere og længere ind under tæppet :tihi:

Og mennesket nyder, synet af de små poter, det kommer med bitte små spjæt indimellem og varmen på benet der puttes op ad :smelter:

18 Synes om

Ja de er også et hit her hos begge katte, og hos min fars Stella.

4 Synes om

Det var nok lidt rigeligt optimistisk af mig at tro at jeg kunne lægge puslespil uden at få hjælp… :sweat_smile:

19 Synes om

Snevejr… :slight_smile:

Dushara Tatters and Rags (Somali), 03.01.2025.

Bastian (huskat), 03.01.2025.

Dushara Tatters and Rags & Bastian, 04.01.2025.

Bastian (huskat), 04.01.2025.

19 Synes om

Mille inden hun opdagede at Masso og jeg godt så, hun sad og fiskede legetøj ud af kurven :tihi:

Hun er ikke meget for, at vi opdager hun gerne vil noget af legetøjet :joy:

13 Synes om

Prinsessen :wehuu:

20 Synes om

Aftenhygge med Giza og Genie

20 Synes om

Mandag :neutral_face:

21 Synes om