Sove en god formiddags lur , sådan en nytårs dag , er et godt katteliv
Og en formiddagslur sammen med sin kat er et godt menneskeliv.
Rigtig men det bliver ikke i dag, bliver nødt,til og køre rigtige sengetid for mig
Delle og Dumle er nået til et punkt hvor de vasker hinanden lidt. Delle har egentlig længe vasket lidt på Dumle, men ikke rigtig den anden vej. Men hun begynder at blive liggende når han trænger sig på med mindre han er urimelig og vil ligge hvor hun ligger og derfor bare placerer sig oven på hende. Men hvis jeg kan holde ham fra at gøre det, så kan vi faktisk putte sammen alle tre. Om natten har vi længe ligget i sengen alle tre, men der ligger Delle mellem mine ben og Dumle ligger ved siden af mig. Så hyggeligt
Fritzz, der fylder 9 år til marts, har fået seje sølvglimt i sin blanksorte pels. (og en trivelig kuffertform, men det taler vi ikke om ).
Masso har genfundet kærligheden til sine fjedre, i sådan en grad at selv gulvlampen i stuen er i fare for at vælte indimellem
Og efter en god leg fra morgenstunden skal der en god lur til
Af den slags, hvor man langsomt kravler længere og længere ind under tæppet
Og mennesket nyder, synet af de små poter, det kommer med bitte små spjæt indimellem og varmen på benet der puttes op ad
Ja de er også et hit her hos begge katte, og hos min fars Stella.
Snevejr…
Dushara Tatters and Rags (Somali), 03.01.2025.
Bastian (huskat), 03.01.2025.
Dushara Tatters and Rags & Bastian, 04.01.2025.
Bastian (huskat), 04.01.2025.
Mille inden hun opdagede at Masso og jeg godt så, hun sad og fiskede legetøj ud af kurven
Hun er ikke meget for, at vi opdager hun gerne vil noget af legetøjet