Januar katte 2025

Sådan kan man også få fat i de lækre smagfulde krummer i bunden af posen.

16 Synes om

Endnu en pose kat

16 Synes om

Fornærmet over et eller andet . Dk

14 Synes om

Farlig krabat

19 Synes om

Heldigt, at man ikke er en mus.

3 Synes om

Aslan ved ikke helt hvad han skal syntes om biopejsen :grin:

Jeg holder selvfølgelig øje med ingen katte får svitset knurhår eller haler :smiley:

9 Synes om

Milo din skiderik, du giver mig/os dårlige nerver :skrige:

Den sidste uge er han egyndt at gå på gelænderet :argh:

12 Synes om

Hìlser fra beimis og mis det skal en rigtig kat gøre
Og helst med sådan 5 -6 meter ned

Beimis gøre det endda på sidste lege tur

5 Synes om

Kender det… vi har alle dage haft en der kravlede op på vores gelænder (der er nok omkring 3m. ned) der er kun sket et uheld 1 gang og det var under 6 mdr efter vi flyttede i huset (så nok 14-15 år siden), og han fik en blodtud. Vi var så paniske over det skete at jeg stadig bliver fornærmet når jeg ser katte på vores gelænder

6 Synes om

Kan se på ham at han kigger ned for at vurdere hans landing og indrømmer jeg frygter brækkede ben, men tænker ikke vi kan forhindre ham i at kravle rundt på gelænderet :uha:

6 Synes om

Morgen ræve søvn

15 Synes om

Æseldyret :heart:

23 Synes om

Alba, mit ben, og ham hun mener er “vores” kæreste. :joy:

20 Synes om

God weekend til alle fra Peter og Nalle :heart:

20 Synes om

God wek-end til Peter og Nalle :grin:

2 Synes om

Jeg kom hjem til en lille fyr, der havde putte krise, indtil videre har han brugt godt en time på at komme over den :hjerte:

19 Synes om

Misforstå mig nu ikke @Lonse men wow hvor ser han stor ud og flot :star_struck:

Og nu har jeg set og holdt :heart: @Jeanette katte
Er han højre end normalt, for racen

2 Synes om

Han er mega flot, især når han poserer lidt og hans lange pels puffer fint som her og får ham til at se større ud end han egentlig er :hjerte:
Jeg tror højden skyldtes måden jeg lå på, da jeg tog billedet, vi snakker i hvert fald jævnligt om, at han virker som en bette fyr :tihi:

Jeg må indrømme at jeg også lige dobbelt tjekkede, da vi puttede, at det bare var pels der fik ham til at se bred ud, bare for en sikkerheds skyld og det var det :ups:
Jeg nåede vitterligt at tænke, så stor er han da ikke normalt, da han fik anbragt sig så fint :tihi:

5 Synes om

Hvordan ligger han vægtmæssigt? Bare for at se hvordan ham og Delle ligger i forhold til hinanden. Delle er jo nok lidt tyk, fordi jeg stadig serverer killingetørkost for Dumle. :see_no_evil:

3 Synes om

4,5 kg når jeg har ham med på badevægten :slight_smile:

3 Synes om