Det er også ca der Delle ligger. Hun burde nok ligge tættere på de 4kg.
Vi havde Masso til sundhedstjek i november og der noterede dyrlægen ham for 4,4 kg og fin vægt
Jeg tænker også umiddelbart at Masso er lidt større end Delle. Hun var jo den mindste i kuldet når jeg ser tilbage på gruppebilleder af dem.
Det kan du omikke regne med, vi købte en KBS hankat der var mega stor, mener han var over 3 kg da hn flyttede ind som 4 mdr. Han endte som voksen, som enbette dreng på 4,5 kg
Silver vejerca 4,8 mener jeg men er også til den slanke side
Silver var jo dobbelt så stor som Delle da jeg hentede hende.
Men hun er allerede større end jeg havde forventet hun ville blive, jeg tænkte jo i starten at hun nok ville blive et lille nips på 3kg, men så voksede hun jo lige pludseligt hurtigt da jeg skiftede til ren killingefoder for en tid (tænk at det er næsten et år siden), så tænkte jeg at ok, så bliver hun nok ca 3,5kg… Og nu tænker jeg at hvis hun kommer ned omkring 4kg så ligger hun som hun skal. Hun er lidt rund om mavsen.
Prøver at give hende større portioner vådkost end jeg giver Dumle, og det virker mestendels. Og så får Dumle til gengæld mere af hans elskede kattebudding end hun gør. Hun er ikke lige så vild med det, så det passer fint.
Hvad har du nu lavet Peter?
Vist godt du har Nalle til at have lidt kontrol med dig
@Eva Sidder bare og nyder et glas vin, under skarp overvågning
Det er simpelthen så dejligt at se hvor glade min far og Stella (2) er for hinanden. Ingen tvivl om at hun er fars kat
Og far er hendes menneske
Lige præcis. Han er den eneste hun ligger sådan ved.
Mine katte er SÅ slutty. Der er ingen tvivl om at Alba foretrækker min kæreste over mig, og kommer min lillebror eller min veninde fra Bornholm, så klistrer Einstein til dem.
Jaja, lige meget med mig, som putter, nusser, økonomisk understøtter med foder og grus alle dage, og elsker dem overalt. Jeg er jo bare sekundær.
Sådan er Dumle også. Han vil bare have opmærksomhed og er egentlig lidt ligeglad med hvem den kommer fra. Delle er lidt mere tilbageholdende, så hun render på omgang og kommer så tilbage til mig.
Aslan var helt tosset med min lillesøster og forstod at hun ikke var der så tit, så når hun var der, skulle det udnyttes. Men han var stadig min soulmate.
Og Bambo elskede min mor. Hvis hun var der, så var alle vi andre ligegyldige. Og det samme egentlig med Thomas’ ven Jens, nu jeg tænker over det.
Min far har altid haft dyretække, så det er ikke overraskende at ham og Stella bare er blevet et makkerpar.
Jeg har selv altid haft hundetække og særligt “tævetække”. Hunhunde plejer at elske mig. I en sådan grad at jeg et par gange i mit liv har fået en ny følgesvend, når nogle har gået tur med deres hund uden snor, og så er hunden begyndt at følge mig i stedet for ejeren. Det er dog lidt tid siden det er sket sidst, men det er altid sjovt, og det er lige før både jeg og ejeren undskylder lige meget. Dem fordi “det plejer hun altså ikke” og mig fordi “det er bare den effekt jeg har, det er ikke første gang det sker”.
Cat on a cold roof
Donkey bliver ved med at forlade indhegningen - møgkat - og Dimmalimm synes også han skal være hjemme hos hende …
Det var da satans - Lissi har vist dårlig indflydelse på ham…
Er det samme sted, han kommer op/ud?
Jeg ved det simpelthen ikke …
Det gode er, han ikke render nogen steder og vil gerne ind igen … men det er stadig utrygt, at han kan komme ud af indhegningen
Jeg har desværre ikke tid til at kigge ordenligt på sagerne før i weekenden …