Jeg er bukket under

[QUOTE=Christa;615035]Det er også et af mine argumenter for at det skal være nu :tihi:
Men det lyder rigtig godt at det ikke skulle være et problem at sætte de to racer sammen ! :D[/QUOTE]

Ud fra de eksemplarer jeg kender af de to racer, synes jeg faktisk, at deres temperament er meget lig hinanden. Så min opfattelse er, at de ville passe glimrende sammen! :smiley: Men selvfølgelig kan de enkelte individer inden for en given race være vidt forskellige, så man kan ikke sige noget med sikkerhed. :cool2:
Jeg synes i hvert fald, at du bare skal gøre det! Der er ikke mere at tænke over! :stuck_out_tongue: Din misling vil være dig evigt taknemmelig, og det er helt klart mindre arbejde at have to katte i stedet for én! :thumbup:

Ih hvor I lokker allesammen :høhø: min Bimse kan godt have rimelig meget fart på indimellem og synes måske at hænder lidt sjovere at lege med end legetøjet, så måske savner han en anden kat at tumle rundt med(det siger jeg ihvertfald til mig selv:tihi:) og beskrivelsen af den killing jeg har i sigte siger at han er en livsnyder, som kan være meget legesyg når han vil, så måske mødes de godt på midten? :smiley:

Det er jeg helt sikker på, at han gør :tihi:

[QUOTE=Maria Amanda;615014]Hvorfor kan jeg ikke finde nogen Pumpkin inde på Norsk Skovkattering?! :argh:

Jeg er ved at gå til af nysgerrighed! :græde:[/QUOTE]
Maria Amanda der er ikke billed af hende inde på killingelisten men inde på opdrætters hjemmeside :wink:
Opdrætters navn er Av Verden, tror jeg nok :wink:

Hov, sådan en tråd kan man ikke oprette uden at sende link til mig :smiley:

Der er desværre ikke noget nyt, jeg har ikke fået svar på mailen til opdrætter :frowning:

Det er jo weekend og pinse , du skal nok høre fra hende/ham efter weekenden .:slight_smile:

Øv havde sådan håbet på at “du” var solgt :slight_smile:

Jeg har også taget kontakt til opdrætter nu og venter på at høre fra dem:høhø:

Jeg er også bukket under idag… :juhu:

Jeg kan også melde mig ind i den klub… :thumbup:

Skal ud og kigge på en killing på tirsdag :wehuu:

Hold da op hvor det spreder sig som ringe i vandet :wink:

Det er en MEGET farlig virus!

Jeg skal sørme afsted og besøge kat på søndag :thumbup:

Jeg tror hellere, at jeg må melde mig ud herinde fra, når man sådan bliver smittet :lol:

For pokker altså, jeg vil også have en ny mis - synes virkelig jeg fortjener en trøstekat :pote: Og der er så mange skønne misser…

Vi skal ud og se på en killing i morgen :slight_smile:

Ikke dén killing, men en der ser lovende ud.

[QUOTE=PiaR;616573]Vi skal ud og se på en killing i morgen :slight_smile:

Ikke dén killing, men en der ser lovende ud.[/QUOTE]

Hvor, hvor, hvor?? :? :wink:

Jeg ved det bare godt :stuck_out_tongue: :høhø:

[QUOTE=PiaR;616573]Vi skal ud og se på en killing i morgen :slight_smile:

Ikke dén killing, men en der ser lovende ud.[/QUOTE]

Hvor spændende :slight_smile: