Ja faktisk er jeg rigtig gal
Hvad f***** bilder sådanne en kvajpande sig ind
Nå jeg må hellere begynde med begyndelsen. Min bror, min datter og min syge niece tager glad afsted for at komme på julemarkede.
Da de ankommer får de at vide at de ikke er velkommen fordi at min niece sidder i rullestol og fordi der er mange mennesker så vil han altså ikke have en person i en rullestol ind.
Efter noget forklaring fra min brors side får de lov til at komme ind i 10 min men blev dog en halv time.
Personen der diskuterede dette med dem var klædt ud som selveste JULEMANDEN
Det er skisme godt nok den værste julemand som jeg nogensinde er faldet over.
Er det virkelig tilladt i dagens danmark at forbyde personer i at komme ind?
Jeg syntes godt nok at det er diskrimination der vil noget.
Nå men jeg kan se at han har været i TV østjylland for sit fine julemarkede. Tror lige at jeg sender dem en mail også, så kan de jo opdattere deres program med at rullestole ikke er velkommen. :høhø:
Hold op en kvajpande. Kan godt forstå du bliver gal på din nieces vegne. Jeg syntes så også det er flot de overhovedet gad se hans åndsvage julemarked, jeg var nok straks vendt om og så fundet et andet hyggeligt sted hvor jeg var velkommen.
jeg ka så godt regne ud hvem fjolset er og hvilket julemarked der er tale om og jeg ka trøste dig med at vi aldrig kommer til at støtte hans forretning.
bevares han har et flot marked, men at skulle betale penge for at komme ind i en butik er total uhørt efter min mening.
[quote=Johnny;297552]jeg ka så godt regne ud hvem fjolset er og hvilket julemarked der er tale om og jeg ka trøste dig med at vi aldrig kommer til at støtte hans forretning.
bevares han har et flot marked, men at skulle betale penge for at komme ind i en butik er total uhørt efter min mening.[/quote]
Ja det er som du skriver en butik og ikke det som jeg forstår ved et julemarked. Der manglede både gløgg og æbleskiver ifølge min bror og ellers lignede det såmænd blot en stor udvidet butik med juleting.
Nåå ja, ikke at forglemme den sure Julemand som da helt sikkert var med til at sætte en blokker på oplevelsen.
Og hvad så? Smid det herind. Den måde han har handlet på vil på ingen måde kunne bortforklares således at det gør det ok i mine øjne, brandfare eller ej