Jeg fryyyser!

Moar! Gør noget!!!
Lille stakkels hårløse mig, der må stå og læne mig ind over de udækkede radiatorribbe for at få lidt varme:


(og der står hun altså af og til i denne meget umagelige stilling…)

[QUOTE=pivnu;1010868]Moar! Gør noget!!!
Lille stakkels hårløse mig, der må stå og læne mig ind over de udækkede radiatorribbe for at få lidt varme:


(og der står hun altså af og til i denne meget umagelige stilling…)[/QUOTE]

Nåååååårh…du må da lægge et tæppe den lille stakkel kan ligge på…:slight_smile:

Jamen, hun står jo netop på det tæppe :høhø:
Det er åbenbart bare ikke nok, så hun må stå på tæppet og så læne sig ind over det åbne af radiatoren :tihi:

[QUOTE=pivnu;1010873]Jamen, hun står jo netop på det tæppe :høhø:
Det er åbenbart bare ikke nok, så hun må stå på tæppet og så læne sig ind over det åbne af radiatoren :tihi:[/QUOTE]

Jeg kunne ikke se noget tæppe, kun at hun stod på den skarpe radiator.
Tæppet skal da gå ud over kanterne, på begge sider…de skarpe kanter gør da ondt på en lille hårløs mis :slight_smile:

Nuuuurh !
Og jeg er bestemt ellers ikke til hårløse men hold da op så nuuser! Og forståeligt at hun fryser den bette ven :hjerte:

Kan du så få skruet op for varmen, Lene, så der er fornuftige 25 grader i lejligheden… :smiley:

Bortset fra det - dejligt at se hende.:hjerte:

Hendes forpoter står på det aller yderste af tæppet, så hun kan læne sig ind over det udækkede af radiatoren og få mere intens stråle-varme.
Førhen lå hun på tæppet; det her er et nyt påfund i år.
Jeg tror ikke det er så radiator-økonomisk at dække mere af radiatoren :slight_smile: Og hun vil jo også netop hellere have varmen fra det udækkede.

P.s. vi har 23 grader :stuck_out_tongue:

Nårh…din lille stakkel…det er altså også koldt for en lille hårløs mis :hjerte:
Var det ikke noget med en radiatorseng?
Den er et hit her hos flere af misserne :slight_smile:

Det burde række… :thumbup:

Nåååh hun må gerne varme sig her hos os, vi har sådan omkring de 25 grader :wink:

Jeg har faktisk en radiatorseng, men jeg har bare ikke nogle rigtig gode steder at hænge den.
Misserne ligger dog også meget på badeværelset, fordi der går et bord henover en radiator derude, og på bordet ligger der et par kattesenge.
Radiatorsengen har haft hængt under dette bord, men da jeg måtte montere den helt yderligt på radiatoren for ikke at dække varme-sensoren (som vi betaler varme efter), så har den gnavet et hul i væggen bagved, så øhm, det er altså ikke helt godt :wink:
Og så deles misserne og jeg også om et varmetæppe, når jeg er hjemme.

Svigerforældrenes brændeovn er meeeget populær, når vi besøger dem!

[QUOTE=pivnu;1010917]Jeg har faktisk en radiatorseng, men jeg har bare ikke nogle rigtig gode steder at hænge den.
Misserne ligger dog også meget på badeværelset, fordi der går et bord henover en radiator derude, og på bordet ligger der et par kattesenge.
Radiatorsengen har haft hængt under dette bord, men da jeg måtte montere den helt yderligt på radiatoren for ikke at dække varme-sensoren (som vi betaler varme efter), så har den gnavet et hul i væggen bagved, så øhm, det er altså ikke helt godt :wink:
Og så deles misserne og jeg også om et varmetæppe, når jeg er hjemme.

Svigerforældrenes brændeovn er meeeget populær, når vi besøger dem![/QUOTE]

Hvad med en lille hundejakke i noget strik?
Du behøver jo ikke at fortælle hende at det er en hundejakke :tihi:

Måske en strikket trøje ville hjælpe? Ravelry: Cats love sweaters pattern by Christine Landry

:smelter:

[QUOTE=Coon Danica;1010918]Hvad med en lille hundejakke i noget strik?
Du behøver jo ikke at fortælle hende at det er en hundejakke :tihi:[/QUOTE]

Der findes faktisk Sphynx-trøjer :tihi: (nu er hun jo “blot” en pelsløs Cornish Rex)
Og jeg har også et par stykker… og hun har ikke så meget imod dem, men jeg synes heller ikke, at hun har virket til at synes, at det var en fordel, at have dem på, så jeg har ikke prøvet så meget.
Opdrætteren har haft lånt trøjerne til en lige så pelsløs søster, der havde problemer med sygdom, men hun er slankere, og sejler rundt i trøjerne :slight_smile:

Bølles mor: Fint link :wink:

[QUOTE=Coon Danica;1010918]Hvad med en lille hundejakke i noget strik?
Du behøver jo ikke at fortælle hende at det er en hundejakke :tihi:[/QUOTE]

[QUOTE=Bølles mor;1010926]Måske en strikket trøje ville hjælpe? Ravelry: Cats love sweaters pattern by Christine Landry

:smelter:[/QUOTE]

[QUOTE=pivnu;1010927]Der findes faktisk Sphynx-trøjer :tihi: (nu er hun jo “blot” en pelsløs Cornish Rex)
Og jeg har også et par stykker… og hun har ikke så meget imod dem, men jeg synes heller ikke, at hun har virket til at synes, at det var en fordel, at have dem på, så jeg har ikke prøvet så meget.
Opdrætteren har haft lånt trøjerne til en lige så pelsløs søster, der havde problemer med sygdom, men hun er slankere, og sejler rundt i trøjerne :slight_smile:

Bølles mor: Fint link ;)[/QUOTE]

Ha, ha to sjæle en tanke :slight_smile:

[QUOTE=pivnu;1010927]Der findes faktisk Sphynx-trøjer :tihi: (nu er hun jo “blot” en pelsløs Cornish Rex)
Og jeg har også et par stykker… og hun har ikke så meget imod dem, men jeg synes heller ikke, at hun har virket til at synes, at det var en fordel, at have dem på, så jeg har ikke prøvet så meget.
Opdrætteren har haft lånt trøjerne til en lige så pelsløs søster, der havde problemer med sygdom, men hun er slankere, og sejler rundt i trøjerne :slight_smile:

Bølles mor: Fint link ;)[/QUOTE]

Hvor er det en flot trøje :slight_smile:
Den må de være dejlig at have på her i kulden :slight_smile:

Brita har også Skaldemus-frakke. “Knap-så”-Skaldepanden har en i lilla, hvis temperaturen i lejligheden ikke passer damen.
Hvor er hun altså bare sød :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:.

Nååååårh… hvor er hun DEJLIG! Og hårløs! Og nuttet! Og stakkels lille mis da :hjerte:

23 grader er da ALT for lidt!

Stakkels lille kat, det ville nu være smart hvis man var født med pels :høhø:

Man behøver ikke være hårløs for at fryse. En af mine katte har konsekvent brugt radiatorhylder på denne måde, hun har også ligget sådan på den bare radiator men det har jeg desværre ikke fået nogle brugbare billeder ud af.
Hilsen Linda