Jeg har bare lyst til at dræbe lige nu

Her i eftermiddags omkring kl. to - vil jeg lige gå ned for at tømme postkassen, så jeg fandt min nøgler og gik hen mod hoveddøren og jeg åbner døren og…:uha:
Der står der en kasse, som indeholder… en ungkat på 6 måneder… :yikes:, med et alt for lille halsbånd - der desværre ikke indeholder en telefonnummer eller noget…:GRR:

Min lillesøster er kommet hjem lidt i tolv og der var der INGEN kasse med kat i…

Intentionen er helt klar - og vores hjerte kan ikke bære at lade en stakkels kat sidde sådan - så nu sidder hun på et værelse, med mad og vand og gemmer sig… Stakkels pige…

Må jeg godt gennembanke dem med en våd blød selleri og en råden rabar? Når jeg finder ud af hvem de er og møder dem en mørk aften??

[QUOTE=Nethe;799034]Her i eftermiddags omkring kl. to - vil jeg lige gå ned for at tømme postkassen, så jeg fandt min nøgler og gik hen mod hoveddøren og jeg åbner døren og…:uha:
Der står der en kasse, som indeholder… en ungkat på 6 måneder… :yikes:, med et alt for lille halsbånd - der desværre ikke indeholder en telefonnummer eller noget…:GRR:

Min lillesøster er kommet hjem lidt i tolv og der var der INGEN kasse med kat i…

Intentionen er helt klar - og vores hjerte kan ikke bære at lade en stakkels kat sidde sådan - så nu sidder hun på et værelse, med mad og vand og gemmer sig… Stakkels pige…

Må jeg godt gennembanke dem med en våd blød selleri og en råden rabar? Når jeg finder ud af hvem de er og møder dem en mørk aften??[/QUOTE]

Stakkels lille mis :frowning:
Ja, du må gøre lige hvad du vil med sådanne mennesker :mad:

Stakkels stakkels lille pige.

Du må gerne banke dem med selleri, og giv dem så lige et par dask med et vådt viskestykke fra mig også.

Hvis du vil bruge selleri så skal det da være knoldselleri …

Ellers en våd avis … der lige har været en tur i fryseren :tihi:

Hvad tænker folk på :GRR:

Det værste er så næsten at jeg bor i et lejlighed kompleks og i stueetagen…

Og tanken om hvor mange mennesker der kan være nået at gå forbi den stakkels pige gør det bare så meget værre…

Kig kassen (hvis det er en papkasse) efter for sedler o.lign., som kan afsløre, hvem der har stillet den.
Men det er trods alt bedre, at den er stillet ved en dør frem for i en skov eller grøftekant.

Jeg er helt enig…".gør hvad du vil med sådanne mennesker"… og hvor er det godt at høre, at du har taget den stakkels pige indenfor. Her ude på landet på Lolland, er jeg ude for at der kommer katte til vores hus…hele tiden. Sidste år var det bl. a. en lille forkommen “blå pige”, der sad der udenfor i sneen og ingen i miles omkreds ville kendes ved hende, selv om jeg kørte rundt til samtlige huse i omegnen. Så nu bor hun her hos os…sammen med vores Store drenge" som hun regerer med hård hånd. Man kan jo da ikke bare smide dem ud igen vel?

Virkelig lortemåde af skaffe sig af med sin kat på!

Men hvor er det godt, at hun er fundet af et menneske med kattehjerte :slight_smile:

Dejligt at du tager dig af sådan en lille missepige :slight_smile:
Jeg kan se at vi næsten er naboer…altså med lidt god vilje :slight_smile:

[QUOTE=Mega;799064]Kig kassen (hvis det er en papkasse) efter for sedler o.lign., som kan afsløre, hvem der har stillet den.
Men det er trods alt bedre, at den er stillet ved en dør frem for i en skov eller grøftekant.[/QUOTE]

Det er jeg helt enig med dig i… Og tro mig jeg har set kassen efter alle leder og kanter… Og så nærmest splittet den til atomer, for bare at finde et lille tegn på hvem der efterlod hende… Selv halsbåndet har jeg nærstuderet…

Og en af grundene til at hun NETOP er blevet stillet foran VORES dør… Selvom vi afviser mange i forvejen… Når de henvender sig om at en kat ikke kan blive hos dem…

Er folk ved at vi er kattemennesker (det er svært ikke at gætte, når vi to løbegårde på altanerne, og kattene kan sidde derude for naturen ind i knurhårene…

Det frusterer mig at man bare “dumper” kattene sådan…

[QUOTE=Coon Danica;799081]Dejligt at du tager dig af sådan en lille missepige :slight_smile:
Jeg kan se at vi næsten er naboer…altså med lidt god vilje :)[/QUOTE]

Jamen det lyder da hyggeligt - det med naboskabet- hvor kan du se det? Jeg er jo ny herinde og ikke så stærk i profilsøgning.

Ja, Hun er en dejlig lille “Blå” kat, og ligner meget en “Blue Russia” …deraf navnet. Jeg undrer mig over at ingen savner hende.
" Det frusterer mig at man bare “dumper” kattene sådan… " : svar:

Ja, her hos os kommer folk kørerne i biler og “dumper” kattene ud på marken. Derfor tror jeg vi har så mange der kommer her…fordi vi jo også har katte de så kan lugte sig frem til.
Er nogen enige?

Hvis du kigger oppe i højre hjørne af det jeg har skrevet her kan du se at jeg kommer fra Nakskov, jeg kan se på dit at du er fra Vesterborg :slight_smile:

Ok Lisbeth. Tak for undervisningen. :smiley: jeg må jo øve mig på dette. Jeg har heller ikke noget billede på mine svar, som så mange har. selv om jeg har et når jeg selv ser på min profil.

Kender du nogen i Naksov som kunne tænke sig en killing?

[QUOTE=Farmor;799130]Ok Lisbeth. Tak for undervisningen. :smiley: jeg må jo øve mig på dette. Jeg har heller ikke noget billede på mine svar, som så mange har. selv om jeg har et når jeg selv ser på min profil.

Kender du nogen i Naksov som kunne tænke sig en killing?[/QUOTE]

Jeg er ikke selv god til alt det, men jeg er sikker på at der nok skal være nogen som vil hjælpe dig med det.

Nej, jeg ved ikke nogen som mangler en lille misling desværre :slight_smile:

Dit profilbillede er ikke det samme som dit “avatar” som er det lille billede der står ved dine indlæg. Oppe i tpoppen er der et punkt der hedder “Dine Indstillinger i Forum” - og under dem er der en med Dine Generelle indstillinger. Klikker du der kommer der en menu til venstre hvor et af punkterne er Mit Avatar - det er dér du skal sætte et billede ind for at få det vist ved dine indlæg. Det lyder meget mere indviklet end det er :slight_smile:

Nethe, jeg kan bestemt godt forstå du bliver vred, det er noget svineri bare at læsse sit ansvar/sine problemer af på andres dørtrin. Det du har skrevet i overskriften er nok også nærmere det jeg ku ha lyst at gøre ved dem end det med sellerien!!!

Det er godt nok frækt, Nethe. :mad: Håber du finder/har fundet en løsning for den stakkels kat… :kryds:

Sikke en tankegang nogle folk har om dyr - At man bare kan skille sgi af med dem, når de bliver for kedelige eller store :frowning:
Jeg forstår ikke, at man kan se et dyr som en genstand/ting - Det er da for pokker et levende væsen…
Håber du finder hende et godt og kærligt hjem, hvor hun kan blive behandlet, som hun fortjener :slight_smile:

Men det er bare at lade dem slippe for nemt, synes jeg. Jeg ville hellere smide dem af på en øde ø eller dybt, dybt inde i regnskoven, hvor de så kunne få lov at sørge for sig selv. Lige som de katte, de smider ud.