Jeg har bare lyst til at dræbe lige nu

[QUOTE=Nethe;799629]Jeg vil ikke aflive det rygte overhovedet…

Og jeg har flere gange afvist folk når de står i min dør og ønsker at få mig til at overtage katte de er blevet trætte af…

Og da jeg bor i et blokbyggeri - ønsker jeg ikke at sende et andet signal end at vi går op i vores dyr, da det rent faktisk har givet andre en ansvarlig holdning til kattehold og det er det første skridt på vejen til at der ikke ender katte på mit dørtrin…

Det er så også første gang - jeg har oplevet dette… Jeg vil sige det kræver en vis frækhed, at gå ind i en opgang - og sætte kassen foran vores dør og så gå igen… Og det lige omkring frokosttid…

Og ja jeg kender også til “dumping-cat”… Dem har jeg selv oplevet som barn… Så…[/QUOTE]

Ups, kan godt se det lød forkert… Undskyld…

Det var ikke ment som at i skulle lave et rygte om at i skyder katte, men mere som at i skal passe på det ikke tager overhånd…

når i bor i blok, bliver det nok heller ikke helt så stort et problem som her, for jeg bor jo langt ude på landet, uden naboer der kan se lige ind til mig (undtaget den ene, og han er alligevel stortset aldrig hjemme), så her er der jo frit slag…

Det er utrolig hårdt, og jeg er så ked af at folk har den attitude, og jeg ville faktiwsk gerne bruge masser af tif´d og kræfter på at “opdrage” folk til at tage mere ansvar, men det kræver jo at nogen gider lytte, og det er det lidt småt med desværre…

da vi var i bazaren i weekenden så vi et opslag med en kat der lignede lidt den du/i har “taget” til jer, de søgte et nyt hjem til den. måske sedlen hænger der endnu for der stod både tlf-nr osv.
kan ikke sige om det så er den, men det var en ca ½ år gammel kat med sort,hvid og rød

[QUOTE=Johnny;800170]da vi var i bazaren i weekenden så vi et opslag med en kat der lignede lidt den du/i har “taget” til jer, de søgte et nyt hjem til den. måske sedlen hænger der endnu for der stod både tlf-nr osv.
kan ikke sige om det så er den, men det var en ca ½ år gammel kat med sort,hvid og rød[/QUOTE]

vi skal alligevel ud at have noget luft - min søster og jeg - så vi smutter lige forbi Bazaren her omkring kl. 10

Der hang ingen opslag nu… Men min søster og jeg er nu også enig om at personen ville være godt dum, hvis man lod sedlen hænge, efter katten var blevet stillet foran vores dør…

Vi har heldigvis ikke oplevet endnu, at katte er blevet sat af her, selvom vi er de skøre kattemennesker. Vi bor ret centralt, og alle der går forbi, er ved at vride hovederne af led for at se kattene, og kattene har luret, at der om formiddagen kommer flere klasser gående forbi, og så skal de da liiiiige op og kigge ud af vinduerne.

Alt andet lige er det næsten bedre at blive dumpet, end at man lader katten gå ude alene for lud og koldt vand.

Hun er godt nok en smuk lille missepige.

Godt I tager jer af hende Nethe :kram:

Jeg ville plastre området til med billeder af hende … nogen må kunne genkende hende, eller kende nogle der havde en 3-farvet kat, der lige pludselig er forsvundet ud i den blå luft … :venter: