De indeholdt de mest skønne biller af en utrolig dejlig tortie pige, for søren hvor hun dog vokser, og hun bliver bare smukker og smukker for hver gang jeg ser hende…
Tusind tak for dem, det var bare så dejligt at åbne min indbakke, især efter sådan en dag… en masse smukke billder af en meget smuk killing… -love som jeg bare er så smask forelsket i… Det etr godt amn har et stort hjerte så der plads til alle de dejlige katte… århh suk… endnu en gang tak for mailen…
Du ved jo godt selv hvem du er…
Mon vi snart skal lade andre vide det… ej vel… th hi…
Tjah… jeg fik også mail… også en lækker sag af en tortie tøs GG
De er bare skønne… Jeg har iøvrigt et par billeder af din ventede på min mobil Hanne, jeg finder lige ledningen frem ved lejlighed og overfører billederne til dig
Øhhh jeg har også set et billede af en smuk tortie-killing her for lidt siden, som bare vokser og vokser og bliver smukkerer og smukkere… Kanon øreplacering, så jeg sige.
Mit gæt er, at Hanne skal have en lille ny tortie mis, men vil gerne holde det lidt hemmeligt endnu, hvor hun kommer fra den søde lille pige :? -thumbs
jammen alt respekt for det, emn hvorfor så opreette en tåd om det hvor nogen ved noget og de internt skriver om det på åbent forum? Se det fatter jeg ikke :? :?
jammen alt respekt for det, emn hvorfor så opreette en tåd om det hvor nogen ved noget og de internt skriver om det på åbent forum? Se det fatter jeg ikke :? :?[/quote:aft2vubp]
Tror det bobler i Hanne’s mave, hun vil dele det med alle - men vil også trække spændingen
Så vent du bare tålmodig, så skal bomben helt sikkert falde og helt sikkert også med -foto -forelsket