Jeg har fået 2 skønne mail

Sikke nogen dejlige mail’s at komme hjem…

De indeholdt de mest skønne biller af en utrolig dejlig tortie pige, for søren hvor hun dog vokser, og hun bliver bare smukker og smukker for hver gang jeg ser hende…

Tusind tak for dem, det var bare så dejligt at åbne min indbakke, især efter sådan en dag… en masse smukke billder af en meget smuk killing… -love som jeg bare er så smask forelsket i… Det etr godt amn har et stort hjerte så der plads til alle de dejlige katte… århh suk… endnu en gang tak for mailen…
Du ved jo godt selv hvem du er…
Mon vi snart skal lade andre vide det… ej vel… th hi… :stuck_out_tongue:

Hi Hi jeg fik også et enkelt billede Hanne og fuck hvor er hun bare lækker -uuh -uuh

Tjah… jeg fik også mail… også en lækker sag af en tortie tøs GG

De er bare skønne… Jeg har iøvrigt et par billeder af din ventede på min mobil Hanne, jeg finder lige ledningen frem ved lejlighed og overfører billederne til dig :smiley:

Øhhh jeg har også set et billede af en smuk tortie-killing her for lidt siden, som bare vokser og vokser og bliver smukkerer og smukkere… Kanon øreplacering, så jeg sige.

Hmmm - tænke tænke…

Man sidder jo slet slet ikke og blir spor nysgerrig nu -mai -mai

GG nej vel hahaha

Ja ikke -love umm mums…

-xxrotflmao Der er måske en der har kedet sig idag, og sendt billeder til os alle -høhø -høhø kan så godt forstå hendes stolthed -høhø -høhø

Århh ja ja jaaaaaa…

ejiiii du ved da godt hvem det er… griner, vi talte da om det på vej hjem

-xxrotflmao Der er måske en der har kedet sig idag, og sendt billeder til os alle -høhø -høhø kan så godt forstå hendes stolthed -høhø -høhø[/quote]

Enig -thumbs

det er et pragtfuldt kuld… -love -engel -love -love

Hrmmm det er vist noget inforstående for dem med MCO :?

Ja, jeg må også sige jeg føler lidt det er en mærkelig tråd det her… Føler mig tilbage i folkeskolen/holdt udenfor.

Ja, jeg må også sige jeg føler lidt det er en mærkelig tråd det her… Føler mig tilbage i folkeskolen/holdt udenfor.[/quote:1q52zdff]

Også mig :frowning: :frowning: :frowning: -græd

Og mig kan i ikke drille, jeg er nemlig slet ikke interesseret :stuck_out_tongue:

Mit gæt er, at Hanne skal have en lille ny tortie mis, men vil gerne holde det lidt hemmeligt endnu, hvor hun kommer fra den søde lille pige :? -thumbs

Jeg tror du har ret - og den er sikkert ENGLEdejlig :stuck_out_tongue:
Og nej - jeg ved heller ikke hvad de taler om, så det er rent gæt…

jammen alt respekt for det, emn hvorfor så opreette en tåd om det hvor nogen ved noget og de internt skriver om det på åbent forum? Se det fatter jeg ikke :? :?

ejiiii du ved da godt hvem det er… griner, vi talte da om det på vej hjem[/quote:3i8amnwu]

Eiiii Hanne,det gjorde vi da ikke :? :? Eller ??? -høhø -høhø

Vi talte om så meget,så der er vist smuttet noget for mig :stuck_out_tongue:

jammen alt respekt for det, emn hvorfor så opreette en tåd om det hvor nogen ved noget og de internt skriver om det på åbent forum? Se det fatter jeg ikke :? :?[/quote:aft2vubp]

Tror det bobler i Hanne’s mave, hun vil dele det med alle - men vil også trække spændingen :slight_smile:
Så vent du bare tålmodig, så skal bomben helt sikkert falde og helt sikkert også med -foto -forelsket