Jeg har fået 2 skønne mail

Tjaaaaaaaaaaaaa spørgsmålet er om man har lyst til det :slight_smile:

Fnis… grunden til jeg også har set billeder… tjah…

Sine Gry… så er du da med G

jammen alt respekt for det, emn hvorfor så opreette en tåd om det hvor nogen ved noget og de internt skriver om det på åbent forum? Se det fatter jeg ikke :? :?[/quote:8lrgx1py]

Tror det bobler i Hanne’s mave, hun vil dele det med alle - men vil også trække spændingen :slight_smile:
Så vent du bare tålmodig, så skal bomben helt sikkert falde og helt sikkert også med -foto -forelsket[/quote:8lrgx1py]

Kan man så ikke bare maile alle dem (der er jo flere kan man tydeligvis se i denne tråd) som ved det, i stedet for at lave sådanne interne tråde, som får folk til at føle sig udenfor?

Eiii nu ikke så sure :smiley:

Jeg er ved at gemme billede fra mailen til min pc, så skal i se en skøn tortie :stuck_out_tongue:

Ej - hold da op.
Jeg er ikke i nogen intern klike, og kender ikke Hanne´s planer, men prøv at lægge 2 og 2 ammen istedet for at føle jer udenfor.
Det er da en meget sjov lille gættekonkurrence.

Hvem har vist tortie killinger indenfor den sidste tid -herinde.

viewtopic.php?f=68&t=2949 Det er MIT gæt.
Har jeg ret Hanne ??

Yderligere vil jeg gætte på en lille tiger girl…

Så kan det være jeg kan huske hvad Hanne snakkede om
-høhø -høhø -høhø

Kom så med det billed :stuck_out_tongue:

Denne tortie tøs har jeg fået billeder af i dag!!! -love -forelsket

Jeg er nu ikke sur, men ked af at blive holdt udenfor. Men jeg kan da godt se det er nemt at sidde og grine, når man er med i… Ja, hvad skal man kalde det “in-gruppen” i mangel af bedre ord.

Hæhæ - jeg havde næsten ret - hvad har jeg vundet ??? -høhø

Christie: et spark bagi G

[smilie=hate-boid.gif] Næææææææ - jeg tror jeg har vundet en anden af englekillingerne !! -muhaha

In gruppe???

Fordi vi er 2 der skal have en killing fra samme kuld? Måske endda 3, ved ik om jeg har opfattet at Sheer også skal have en… ret mig hvis jeg tager fejl Signe.

Jeg er lidt forvirret? Vil du ikke være sød at uddybe den??

Jamen Christie… jeg er altid leveringsdygtig i kage og spark bagi G

Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, så ikke alle kan bare lægge 2 og 2 sammen. Desuden står der intet i den tråd du linker til, som kunne pege i retning af at Hanne skulle købe en af killingerne + der er over 300 opdrættere af MCO i Danmark og jeg kender op til flere der har tortie killinger pt.

Annette - skal du osse have en engelkilling ?

Jeg skrev i mangel af bedre ord, da jeg ikke lige kunne sætte ord på, men jeg mente den gruppe brugere som vidste/har fået at vide at Hanne skal købe den killing.

Pointen er at jeg synes det er ubehageligt, at sidde og føle sig udenfor, og jeg er jo ikke den eneste der har følt det, så jeg er åbenbart ikke HELT mærkelig -høhø

Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, så ikke alle kan bare lægge 2 og 2 sammen. Desuden står der intet i den tråd du linker til, som kunne pege i retning af at Hanne skulle købe en af killingerne + der er over 300 opdrættere af MCO i Danmark og jeg kender op til flere der har tortie killinger pt.[/quote:2az30l6b]

Hanne skriver: Du ved jo godt selv hvem du er… - det indikerer stærkt at det er en herindefra.
Og at du Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, jaaaa - det er altså en fejl i din opdragelse -høhø
Og nej, der er intet i min tråd, der afslører at Hanne er ved at købe killing dér, det var osse bare MIT gæt :smiley:

Jeg skrev i mangel af bedre ord, da jeg ikke lige kunne sætte ord på, men jeg mente den gruppe brugere som vidste/har fået at vide at Hanne skal købe den killing.

Pointen er at jeg synes det er ubehageligt, at sidde og føle sig udenfor, og jeg er jo ikke den eneste der har følt det, så jeg er åbenbart ikke HELT mærkelig -høhø[/quote:3fbznvuf]

-kramer Den trængte du vist til.

Jep :slight_smile:

Jep :-)[/quote:1gyby6ui] Tillykke -thumbs