Jeg skrev i mangel af bedre ord, da jeg ikke lige kunne sætte ord på, men jeg mente den gruppe brugere som vidste/har fået at vide at Hanne skal købe den killing.
Pointen er at jeg synes det er ubehageligt, at sidde og føle sig udenfor, og jeg er jo ikke den eneste der har følt det, så jeg er åbenbart ikke HELT mærkelig -høhø[/quote:3nin83uy]
Ah ok… så jeg med.
Nej du da ikke mærkelig… blev forundret over din reaktion, men ved nærmere eftertanke kan jeg godt forstå dig. Det er ikke rart at være udenfor. Men men men… jeg har nu spillet åbne kort og jeg er spændt på at høre jeres reaktion til min kommede lillemus
Jeg er ikke sur, men jeg tror at når man er samlet om en bestemt race som i dette tilfælde er MCo, så er det nemmere for andre som også har denne race at være med og inforstået i denne lille gætte leg. Nogen misser bliver husket bedre af dem med samme race, og derfor os som måske ikke lige tænker så meget over lige denne tortie pige, kommer til at føle os uden for.
Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, så ikke alle kan bare lægge 2 og 2 sammen. Desuden står der intet i den tråd du linker til, som kunne pege i retning af at Hanne skulle købe en af killingerne + der er over 300 opdrættere af MCO i Danmark og jeg kender op til flere der har tortie killinger pt.[/quote:ksnjlns7]
Hanne skriver: Du ved jo godt selv hvem du er… - det indikerer stærkt at det er en herindefra.
Og at du Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, jaaaa - det er altså en fejl i din opdragelse -høhø
Og nej, der er intet i min tråd, der afslører at Hanne er ved at købe killing dér, det var osse bare MIT gæt :D[/quote:ksnjlns7]
Her er tilmeldt 302 brugere, jeg har altså ikke lige lyst til at sidde og lure igennem hvem af dem der opdrætter MCO og tilmed har tortie killinger
Jeg har jo et 37 timers job, 3 unger, 5 katte, 6 killinger og en vovhund at tage mig af, ved siden af at læse op på forum -høhø
ej altså, helt ærligt, jeg er bare så glad for at der lå de mail, især efter en hård dag…
helt ærligt, må man nu ikke dele sin glæde uden at fortælle alle og en hver, hvilken person der har sendt billeder af en meget smuk killing… Er det fordi det ikke er opdrætteren der skriver og ikke vil fortælle hvor killingen skal hen :?
tja nu fik i sku ødelagt den glæde…
Annie, du er ikke ret tit her inde og læse, hvad kan så være skyld at du lige føler dig udenfor her… :?
Jeg bliver sku ked nu… Vi er sku ikke en klike… bare fordi vi har modtaget biller fra samme person… At dette kunne skabe sådan en røre, havde jeg ikke i min vildste fantasi haft i mine tanker…
Jeg har på ingen måde skrevet denne tråd med henblik på at holde nogen udenfor…
at der så er nogen der opfangede den… kan jeg da ikke gøre for…
Jeg skrev i mangel af bedre ord, da jeg ikke lige kunne sætte ord på, men jeg mente den gruppe brugere som vidste/har fået at vide at Hanne skal købe den killing.
Pointen er at jeg synes det er ubehageligt, at sidde og føle sig udenfor, og jeg er jo ikke den eneste der har følt det, så jeg er åbenbart ikke HELT mærkelig -høhø[/quote:912n73so]
Ah ok… så jeg med.
Nej du da ikke mærkelig… blev forundret over din reaktion, men ved nærmere eftertanke kan jeg godt forstå dig. Det er ikke rart at være udenfor. Men men men… jeg har nu spillet åbne kort og jeg er spændt på at høre jeres reaktion til min kommede lillemus :D[/quote:912n73so]
Jeg er glad for at du kan se det “fra min side”
Jeg synes hun er rigtig smuk, kommer hun med til Kolding?
Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, så ikke alle kan bare lægge 2 og 2 sammen. Desuden står der intet i den tråd du linker til, som kunne pege i retning af at Hanne skulle købe en af killingerne + der er over 300 opdrættere af MCO i Danmark og jeg kender op til flere der har tortie killinger pt.[/quote:1guyz7vm]
Hanne skriver: Du ved jo godt selv hvem du er… - det indikerer stærkt at det er en herindefra.
Og at du Ikke alle har tid til/mulighed for at læse alle tråde herinde, jaaaa - det er altså en fejl i din opdragelse -høhø
Og nej, der er intet i min tråd, der afslører at Hanne er ved at købe killing dér, det var osse bare MIT gæt :D[/quote:1guyz7vm]
Her er tilmeldt 302 brugere, jeg har altså ikke lige lyst til at sidde og lure igennem hvem af dem der opdrætter MCO og tilmed har tortie killinger
Jeg har jo et 37 timers job, 3 unger, 5 katte, 6 killinger og en vovhund at tage mig af, ved siden af at læse op på forum -høhø[/quote:1guyz7vm]
skal jeg nu tage hensyn til hvem der har tid til at følge med…
Jep jeg henviser til den har skrevet til mig og spørger om vi skal lade andre vide hvilken kat det drejer sig om
Jeg er herinde og læse hver eneste dag, flere gange om dagen.
Jeg havde skam også set tråden med tortie killingerne, men dit indlæg inde i tråden indikerede ikke at du skulle købe en killing fra kuldet.
Jeg har ikke kaldt nogen for en klike, på noget tidspunkt, så der lægger du ord i min mund. Jeg er ked af at du ikke kan forstå hvorfor man kan komme til at føle sig udenfor, når man læser en tråd hvor stort set alle andre end én selv ved hvad det drejer sig om. Hvis du kunne forstå det, ville du vide hvorfor det gjorde mig ked af det.
Det er ikke mig, der skal en ENGLEkilling i denne omgang, jeg har een i forvejen. Nej, opdrætteren viste mig blot et billede af een af kuldet, som er sådan en fin mis, med så super fine ører. Da der blev taget nye billeder i dag. Og så sukkede vi lidt over den på msn. Hun er godt nok fin.
Men hvorfor går du da nu og viser billeder af sådan en fin lille Englemis, Annette? Er det blevet Jazz Time i House of DK Kefir? -weee [oregonian_bear9.gif]
Ja, men det er den eneste udstilling (resten af året i hvert fald) hvor jeg kommer til Jylland. Men måske næste år man kan få lo til at se skønheden i virkeligheden, med mindre du udstiller på Djælveøen, så man ku se hende noget før [bigloony]
skal jeg nu tage hensyn til hvem der har tid til at følge med…
[/quote:33oq367o]
Prøv lige at lægge mærke til smileyen for enden af den linie Hanne :)[/quote:33oq367o]
det så jeg ikke, hvis nu mit indlæg blev læst igennem, så ville man kunne se jeg har haft en hård dag… og blev så glad da jeg fik den mail…