Ej jeg kan slet ikke forstå hvad der sker her. Jeg vidste altså heller ikke noget, men spillede med for sjovt, og vups så fik vi lokket det ud af begge to hvem deres nye killing er, både Hanne og Annette. Det var da en sød leg. Come on.
Jeg har altså set værre indspisthed, på andre fora, må jeg nok indrømme.
PS: Og mht hvem der kender hvem personligt - jeg har været hjemme hos min hunkats opdrætter nogle gange, blandt andet da jeg skulle hente min hunkat hjem - derudover taler hun og jeg nogle gange i telefon og chatter sammen - that’s it. Resten er ren interesse for racen. Jeg tror altså nogen ser spøgelser.
Som jeg læser denne tråd, er det noget helt andet, der ligger bag - nemlig at nogen føler, at mco’erne fylder (for) meget på kattegale - og så har Hanne åbenbart lige fået det berømte bærger til at flyde over -mai
Hvis jeg har ret, er det jo en diskussion, som i så fald hører til i en tråd med alt andet end overskriften “Jeg har fået 2 skønne mail”. (Nogen ville sikkert have skrevet “æd en kiks” - jeg skriver “klap hesten” -hyp - husk vi er på Kattegale, fordi vi har passionen for katte til fælles -forelsket -forelsket )[/quote:3rfqbdos]
Vi kan sagtens lade debatten ligge for min skyld, men så gælder det altså alle parter, og ikke kun dem der er imod. Det er jo fikst når der bliver givet besked på at stoppe, at så fortsætter den ene del med at blive ved med at argumentere og fortælle at andre ser spøgelser osv. Det synes jeg ikke er i orden.
Jeg har selv maine coon og er ligeglad med hvilke racer har på dette forum.
Resten vil jeg af respekt for trådstarter lade ligge og håbe at i andre også gør det.
Som jeg læser denne tråd, er det noget helt andet, der ligger bag - nemlig at nogen føler, at mco’erne fylder (for) meget på kattegale - og så har Hanne åbenbart lige fået det berømte bærger til at flyde over -mai
Hvis jeg har ret, er det jo en diskussion, som i så fald hører til i en tråd med alt andet end overskriften “Jeg har fået 2 skønne mail”. (Nogen ville sikkert have skrevet “æd en kiks” - jeg skriver “klap hesten” -hyp - husk vi er på Kattegale, fordi vi har passionen for katte til fælles -forelsket -forelsket )[/quote]
Vi kan sagtens lade debatten ligge for min skyld, men så gælder det altså alle parter, og ikke kun dem der er imod. Det er jo fikst når der bliver givet besked på at stoppe, at så fortsætter den ene del med at blive ved med at argumentere og fortælle at andre ser spøgelser osv. Det synes jeg ikke er i orden.
Jeg har selv maine coon og er ligeglad med hvilke racer har på dette forum.
Resten vil jeg af respekt for trådstarter lade ligge og håbe at i andre også gør det.[/quote:1yndur90]
jeg har formuleret mig så nogen åbenbart misforstår…
Jeg driller lidt, da jeg spørger opdrætteren om vi skal lade andre vide, hvem hun er…
og selv om i har fået det at vide, forsætter i, helt ærligt, i opføre jeg som om det er noget der foregår i en skolegård…
Jeg bliver både ked og vred, når jeg læser jeres indlæg…
Jeg deler min glæde med jer, men næh nej det er ikke nok i vil have hele kagen og næh det er heller ikke nok i vil sku have hele bageriet…
Hmm…
denne tråd har udviklet sig en ret kræftig debat, om man er en del af eller ej…
jeg kender mange her inde personligt, og de ved at jeg skal have denne smukke killing…
At i der så ikke kender mig føler sig snydt, det kan og vil jeg ikke stå til regnskab for…
Nu er det slut med at dele sine glæder ang nye katte, og kommene og nyfødte killinger… for tænk nu vis der er nogen der føler sig snydt, fordi de ikke lige ved noget om det i forvejen… tja :? :?
fra en der er blevet tøse fornærmet… og ret så ked over at min glæde bliver vendt på den måde
tillykke med de lækre katte til alle, og tillykke med din første avls maine coon hanne… kan godt forstå du glæder dig.
hvad angår alt det andet der er blevet skrevet om i tråden, så skulle man måske bare slå koldt vand i blodet og have lidt tålmodighed, for jeg ved med sikkerhed hanne ville skrive det herinde lige pludselig… Hanne er drille typen og lege typen, det er sjovest når man kan gætte sig frem i stedet for man bare skriver det. Så kan Hanne godt lide lidt sjov. Og det tror jeg var pointen med denne tråd. Hanne- ret mig hvis jeg tager fejl.
Men en ting er sikkert, jeg ønsker dig/jer tillykke, jeg glæder mig til det er min tur til at få en lille misling mere. når den tid en gang kommer. det er en ekstrem glæde.
Så fordi i er af anden mening ens os så er VI forkert på den?? og selvfølgfelig kommer det fra en der jo vidste hvad det drejede sig om -sorry Må vi ikek føle os såret og uden for?? skal vi føle som i syntes vi skal føle??-sorry kan slet slet ikek forstå hvad det er der sker, men okay. trækker mig Syntes godt nok at det hele er meget ærgeligt -sorry
Hanne undskyld hvis jeg har ødelagt din tråd, det var bestemt ikke min mening -sorry[/quote:cpan052d]
SINEGRY: Jeg har tidligere tilkendegivet at jeg kunne sætte mig jeres (skrev det til Annie) sted.
Og efter vores snak på msn troede jeg faktisk vi var afklaret.
Jeg har på intet tidspunkt forkastet din eller andres mening og sagt i var forkert på den. Tværtimod forsøgte jeg at se tingene fra Annies og dit synspunkt. På msn forsøgte jeg på forstå hvad du mente, har jeg ikke ret? Forkastede jeg nogensinde dine følelser?
Grunden til at jeg skrev ovenstående indlæg var at jeg ønskede at vi ikke skulle ødelægge glæden for Hanne, og det er jeg så med til fordi jeg poster dette, det har du min uforbeholdne undskyldning for Hanne!!!
Jeg bliver sur når folk mener de kan lægge mig ord i munden og det føler jeg du gør SineGry jeghar virkelig prøvet at være forstående!
Hvem er i? Jeg skriver for mig selv og jeg har ikke henstillet til at man holdt kaje men appelleret til det.
Skriver jeg som admin underskrives det således.
Dette er min sidste tøddel i denne tråd. Jeg svarede inden jeg læste den færdig og kan se andre er stoppet, så det gør jeg naturligvis også.
Stort tillykke med hende. Hun er mega dejlig. Men hun ser mig nu lidt fræk ud, men det skal hun jo være for at passe til dig Kæmpe knus til dig, fra alle os.
NB! Jeg fattede ikke en dyt af det hele, så jeg tænkte bare det var noget internt og sprang indlæggene over. Jeg blev ikke fornærmet for jeg har sikkert selv snakket i gåder og underforståede ting, som kun enkelte fattede en brik af.
Men det er sikkert rigtigt nok, at man nok nogle gange lige skal tænke en ekstra gang, netop for at ikke at udelukke en masse, der ikke fatter hat. Og det kan faktisk godt få nogle til at føle sig udenfor, mens andre bare springer over det.
Personligt er jeg ligeglad
Så fordi i er af anden mening ens os så er VI forkert på den?? -sorry kan slet slet ikek forstå hvad det er der sker, men okay. trækker mig :([/quote:2l36ij4t]
Næ - Fordi tråden handler om Hanne´s glæde over en lille ny killing.
Og uden at kende Hanne eller hendes omgangskreds, tror jeg faktisk hun bliver mere og mere ked over
at debatten er drejet ind på, hvordan hun burde have lavet indlægget.
Men jeg synes det ville være ok at starte en NY tråd ( f.eks.) om at føle sig udenfor og indspiste MCO opdrættere og referere til denne tråd. Så kunne det debateres uden Hanne blev ked - hun kan trods alt ikke lave 1. indlæg om nu alligevel…[/quote:2l36ij4t]
Hold da helt op, nu kan man dymle da ikke tage på arbejde uden man skal bruge en halv time på at læse en underlig tråd igennem.
Hvad handler det her om, at maine coon fylder for meget. At nogen føler sig uden for.
Hmmm, Hanne skriver hvad jeg opfatter som bla. en besked til mig, ja for de skarpe har nok gættet at jeg er opdrætten bag denne ENGLE KIlling. Og en hel del andre Engle Killinger.
Til fornavn hedder disse killinger Boromir.
At Hanne vælger ikke at skrive lige præcis hvilken killing, hun skal have handler som Charlotte YoonCoon skriver… de her banditter er nu 10 uger, og alt kan stadig gå galt.
Så Personligt fortæller jeg kun min nærmeste omgangs kreds omkring evt. køb.
Indtil jeg har fået killingen hjem. Som opdrætter, vælger jeg at det er min killinge købere der selv fortæller om deres killing, og ikke mig. Det er dem som er ved at explodere over nyheden.
Men indtil disse killinger flytter hjemmefra, så er de kort og godt MINE. Og når jeg har NYE Opdrættere, eller er vejleder for opdrættere så bruger jeg altså mine killinger til at ex. vise forcer, svagheder frem. Eller hvis jeg får lavet noget jeg syntes er rigtigt godt… så viser jeg gerne billeder frem af min killinger så er det nogen gang lidt nemmere at forklare hvad man mener. Derfor er der en del opdrættere der har set disse killinger, fordi de er ganske pæne, og type mæssige spændende. Det er lidt nemmere at forklare en type når man kan se det ikkk.
Men at det skulle udvikle sig sådan, at folk føler sig undenfor og at maine coon fylder og at der er grupperinger.
HMMMM, lidt for meget drama for mig, helt ærligt. Det er en skide killing og Hanne der havde en off dag. COME ON.
Men okey, det kan være at mit overskud er lidt lille efter 36 timer på arbejde. Men jeg syntes det er en smule, navle beskuende. Har i aldrig bar prøvet at trække på skulderene og komme videre. Der er en masse indforståede emner/tråde, så jeg tror vi alle ind i mellem for den oplevelse. Iguder jeg syntes at opleve det tit, at jeg ikke fatter en pjælde.
Og der har det ofte handlet om lidt mere en en skide killing, Så hvad stikker jer ?
Nå men det var en af min sædvanlige ggggggrrrrr. nu skal i slippe for mig resten af aftnen.
Hilsen en slidt Engle Mor
[QUOTE=Hanne P;49001]Her er min smukke tortie pige…
jeg er bare så glad for, at hun må bo her hos mig… og hold da op hvor jeg glæder mig til hun kommer…
hun skal kysses og møsses… på hendes skønne mave[/QUOTE]
TILYKKE! Hvor fedt. Må være super at have det at glæde sig på ovenpå den hårde beslutning med at vælge at neutralisere dine NFO’er.
Hun er virkelgi smuk. Har savlet over hende et par gange efterhånden. De ører! Og farvens placering er virkelig skøn.
Men to tortie tabby behøver jeg vel ikke at sige at jeg elsker de tortie tabby