Jeg læste et andet sted

Jeg læste et andet sted, at admin får klager over, at OT fylder for meget.

Det ville jeg da gerne høre jeres mening om.

Fylder OT for meget :? :?

Nej :slight_smile:

Som jeg snakkede med Gry om en dag, så bliver katteemnerne jo ikke flere, blot fordi man skriver færre OT emner…

Jeg synes at det er hyggeligt med OT emner…

Jeg synes helt personligt det ikke :slight_smile:

Nej, absolut ikke

:thumbup::thumbup::thumbup:

Ja i perioder:S

Egentlig ikke, for det står jo enhver frit for hvad man læser :slight_smile:

jeg syntes ikke ot fylder for meget, måske fordi jeg bruger ot delen ret meget.
læser dog en hel del i de andre fora-dele osse, men deltager sjældent i debatter der. måske fordi jeg har været med så længe som jeg har og derfor har læst det meste før el har læst noget der ligner og da jeg ikke er et unikum indefor alt i katteverdenen vælger jeg helt naturligt at lade være med at kommentere noget i disse tråde, medmindre det er et emne hvor jeg har noget erfaring og viden som jeg ka dele ud af til andre.

personligt syntes jeg der er mange andre fora-afdelinger som jeg gerne så forsvinde og som jeg stort set aldrig bruger, bla fordi det er for uoverskueligt:sorry:

Njahh både og vil jeg sige :slight_smile:
Som én som jeg fx som kører “nye indlæg” så kan det til tider godt virke overvældende at en hel side med nye indlæg hvoraf kun et par stykker er katterelevante. Men det er meget i perioder synes jeg.
Mest er jeg dog glad for at der er lavet et tilmeldingsafhængigt underfora til jokes’ne som imo var begyndt at fylde aaaalt for meget. Så det er rart at man nu kan vælge dem fra :smiley:

Hmmmm…Ingen bliver sikkert overrasket over, at jeg synes det fylder ALT for meget. Når man døber et forum, som relaterer til katte, så vil jeg mene at det bør være det bærende - Ellers skulle forumet vel bare døbes ‘snikke-snakke stedet’ ??

Men pyt, jeg har vist vænnet mig til det, og det er yderst sjældent jeg deltager /besøger de dele som ikke er katterelaterede.

[quote=Mona Jensen;267669]Jeg læste et andet sted, at admin får klager over, at OT fylder for meget.

Det ville jeg da gerne høre jeres mening om.

Fylder OT for meget :? :?[/quote]

:øhmm:Undskyld for mig som ikke har været meget herinde hvad er OT :?

[quote=Alice;267698]

Men pyt, jeg har vist vænnet mig til det, og det er yderst sjældent jeg deltager /besøger de dele som ikke er katterelaterede.[/quote]

Du er her lige nu :stuck_out_tongue:

Off topic - emner der ikke handler om katte. :smiley:

Man er vel altid lidt af en ‘skabs-lurer’ ikk’ ?? :-)))…Jeg vil såmæn ikke gøre mig bedre end andre, jeg kikker da forbi i ny og næ, men det er yderst sjældent at jeg deltager i trådene.

Smut du bare helt ud af skabet og deltag

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Nej det synes jeg ikke.

Men jeg synes så tilgengæld, at de tråde som hænger annoncører ud fra andre steder på nettet burde forbydes herinde. Og jeg mener faktisk at der i regelsættet står at man ikke må hænge folk ud, hvilket jeg synes de tråde netop gør.

Ja, jeg synes der er for meget OT.
Men jeg undlader som regel bare at deltage, medmindre der er en interessant overskrift, der fanger mig.

Jeg kan godt lide at her er en masse tråde om vores dejlige misser og en masse tråde om alt muligt andet :slight_smile:

Næh jeg synes ikke OT fylder for meget. Men det er nok fordi der ikke er nogle kattespørgsmål jeg ikke har hørt før og svaret på tidligere. De første mange år på Nyhedsgruppen var de fleste oppe og vende op til mange gange :høhø:
Jeg VED altså godt det er et katteforum, men jeg elsker afveksling her som i livet :høhø:

[quote=Denise;268040]Næh jeg synes ikke OT fylder for meget. Men det er nok fordi der ikke er nogle kattespørgsmål jeg ikke har hørt før og svaret på tidligere. De første mange år på Nyhedsgruppen var de fleste oppe og vende op til mange gange :høhø:
Jeg VED altså godt det er et katteforum, men jeg elsker afveksling her som i livet :høhø:[/quote]

Thjoooo men der kommer jo heldigvis altid nye katteejere til, så selvom jeg har besvaret samme spørgsmål oceaner af gange, så har jeg ikke noget imod at gentage overfor en ny kattejer …Desuden synes jeg nu nok at der ofte dukker nye og spændende emner op :slight_smile:

Nej, jeg syntes ikke at OT fylder for meget.

Dette forum er opdelt i mange forskellige grupper. De fleste af dem er katterelaterede så som General snak om katte, Avl og opdræt, Træf og arrangementer, Adfærd og opdragelse, salg og køb af katte, omplacering af kat, køb og salg af katterelaterede ting, Efterlysning og fremlysning, Galleriet, månedens kat og hulens kattesnak.

Lægges alle disse forskellige forums sammen er der faktisk ret meget kattesnak på kattegale.

At der så også bliver talt om andre ting så som det personlige i feks. hulen det er en anden snak. Den er så valgfri. Det samme er lege og jokes, slankeforum, feriefortællinger, opskrifter og os med hund.

Det faktiske OT er et forum hvor alt andet der ikke passer ind i de overnævnte kattegorier falder ind.

Så nej, Der er bestemt ikke for meget OT, blot meget af andet også, men det er så valgfrit :slight_smile: