Jeres yndlingspizza..?

[quote=Rimmen;405808]Hmm er Charlies egentlig bedre end Amore? Jeg har vist kun været på Charlies én gang for mange mange år siden :tihi:

Men Amore bestiller vi nogle gange fra når jeg er hjemme hos familien :)[/quote]

Jep… :tihi:
Har spist på Amore et par gange men det er hver gang endt med vi siger at “næste gang tager vi på Charlie’s”. Der er så meget hyggeligere på Charlie’s end på Amore - og så syns vi absolut rigtig godt om betjeningen på Charlie’s.

[quote=Anne K;405868]Jep… :tihi:
Har spist på Amore et par gange men det er hver gang endt med vi siger at “næste gang tager vi på Charlie’s”. Der er så meget hyggeligere på Charlie’s end på Amore - og så syns vi absolut rigtig godt om betjeningen på Charlie’s.[/quote]
Så må jeg overtale dem til at vi prøver dem næste gang :thumbup:

Da jeg spiste kød var min favorit med oksefilet og gorgonzola.
Jeg spiser meget sjældent pizza - måske en gang om året, men fik dog pizza da jeg var i Italien for nylig. Der fik jeg med 4 slags ost - det var guf, men sikkert også rene kaloriebomber.

Ellers skal det være hjemmelavet pizza, men har faktisk ikke selv lavet pizza siden jeg blev vegetar, dvs mere end 1 år.

Hvis vi bestiller udefra kan jeg gode lide med
Tomatsovs, ost, Okse strimler, champignons, løg, bearnaise og engang ost mere. Den er rigtig lækker!

Er det hjemmelavet er jeg til

Tomatsovs, emmentaler/cheddar blanding, skinke, ananas, majs og Broccoli også gerne toppet med oste blandingen.

Jeg kan bedst li en matador med bøf, løg og beanaisesovs, eller en indbagt med spagetti og masser af ost ! MUMS.

peperoni, coctailpølser, løg, ananas, majs og peberfrugt - og extra ost samt hvidløg

:027:Kylling, bacon, pølser, ekstra ost og hvidløg

klassisk - Pepperoni og dobbelt ost…
Eller også kylling, løg, champingnons og karry… Og så kan jeg også godt lidt et skvis hvidløg på :smiley:

Min yndlingspizza fra KBH’s bedste pizzajoint:

“Bomba”: Tomat, ost, skinke, champignon, peberfrugt, chili, hvidløg, kapers

Fra Piccola Italia, Amagerbrogade, København (Er omsider kommet på Just Eat, men er dyre i levering)

Runner-Up:

“Viking” (Fuldkorn): Tomat, ost, prosciutto (kogt skinke), champignon, rød peber, chili, hvidløg

Fra Leo’s Pizza på Vesterbro, København. (Kan bestilles fra Superbring.dk)

Åh tak! Så føler jeg mig ikke helt så underlig :slight_smile:

Kan nemlig faktisk slet ikke lide pizza… men kan dog gnave mig igennem den, hvis der er tale om en med kødsovs, paprika, chilli og løg… det dæmper pizzasmagen tilstrækkeligt…
Kan jeg ikke få sådan en pizza, skal jeg ikke have noget, ellers tak…

Hjemmelavet med oksekød ( krydret med tacokrydderi ), bacon, ananas og ost.
Den nye og simple version hedder æg rørt sammen og hældt på dejen, sammen med skinkestrimler og evt. også ananas.
Bruger altid tomatpure i bunden.

Hvis jeg ikke laver selv efter min oldemors opskrift…vælger jeg frossen fra Netto…Økologisk med mozzarella…forbavsende god af sådan noget færdig-junk…

Hvis ikke det er hjemmelavet pizza, hvor det kan varierer MEGET hvad der nu lige er bedst at putte på :savle: så må det være den fra den lokale pizza-pusher, med oksekød, peperoni, majs, ost, tomatsauce og peberfrugt! :thumbup::thumbup:

Uhh jeg har 2 favoritpizzaer…
Den ene er en alm med tomat, ost, skinke og champignon
Den anden er en salatpizza med tomat, pepperoni og kebab og creme fraiche :savle: