Jools' drengebande

Ja, jeg har haft både katte og killinger, der er faldet ned fra ca. 2 meters højde - og endda ramt ting undervejs - uden at gå i stykker. Det har været en lang nat, for han har ligget i bur ved siden af min hovedpude og hans mor er kommet flere gange for at kigge til ham. Til sidst hentede jeg en af de andre drenge for at holde ham med selskab, for når man ikke er ældre, er det godt nok kedeligt at ligge alene i så mange timer.

11 Synes om

:kryds: for det bedste :kryds:

:kram:

1 Synes om

Masser af :kryds: for den lille tydeligvis eventyrlystne gut :kryds:

1 Synes om

Åh nej, det er simpelthen min store skræk at opleve. :scream:
:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: alt hvad der krydses kan for at han heler uden problemer :heart:
:kram: til dig,

1 Synes om

Her krydser vi alt hvad vi kan, for at han kommer sig uden men :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:
:bebe: :bebe: :bebe: :bebe: :bebe:

1 Synes om

Masser af :kryds: til den lille dreng.

1 Synes om

:crossed_fingers: åh lille mand :sob: krydser fingre og gode tanker herfra

1 Synes om

Det lille pus :heart: Jeg håber det bedste for ham :kryds:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Mange gode tanker og krydsede fingre til den lille fyr. :heart: :kryds:

1 Synes om

Krydser alt for at han klarer sig :kryds:
Shit, hvor er det altså også bare uheldigt!

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: for at missebarnet kommer sig helt uden meen.

1 Synes om

…og burmeser oveni :hjerte:
God bedring med den lille mivs :klappekat:

1 Synes om

Whuuuaaaaah BABIER!!! Hvor er de nuttede! Håber lillefisen kommer sig helt og aldeles uden mén. :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Det går heldigvis den rigtige vej og han har ikke mistet sit gode humør undervejs. Fra onsdag aften til torsdag aften gik han fra slet ikke at støtte på benet til at lægge nogen vægt på, når han ræsede rundt med sine brødre.

De kommer til at være i soveværelset uden mulighed for at klatre op, når jeg er på arbejde, men resten af tiden får han lov til at styre det selv.

Der var usikkerhed om røntgenbillederne, fordi det kun var 1 ud af 3, der indikerede brud, og jeg må sige, at med den fart og energi, han viser, så tror jeg mere på overrevent ledbånd. Jeg tror, han ville have været langt mere pyller, hvis der var noget brækket i bækkenet. For mange år siden havde jeg en stor hunkilling på omkring 5 måneder, der ved et uheld brækkede poten. Hun var meget mere påvirket af det end han er af sit uheld.

18 Synes om

Dejlig opdatering :blush:

1 Synes om

Skøn opdatering her op til weekenden :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvis nogen skulle have lyst til at se patienten, så er det ham der poserer her :hjerte:

24 Synes om

Han er så smuk og han ligner en der trives

4 Synes om

Dejligt opdatering tak :blush:

2 Synes om