Jools' drengebande

Ej for helvede han er en nuttet lille bølle. :smelter:

1 Synes om

:smelter:
Åh hvor er han sød !!

1 Synes om

Dejligt at se, at man godt kan have balladeøjne, selv om man er patient :heart:

1 Synes om

Der er ballade i lidt mere end øjnene på ham :stuck_out_tongue_winking_eye:

Her er han på terrassen i aftes:

https://www.facebook.com/799931911/videos/a.10156631698251912/1001098947600090

3 Synes om

Er den offentlig? Jeg kan ikke se den.

Åh, for pokker, det har du da ret i. Det er så besværligt at lægge videoer herind, at jeg tog den via Facebook - men lagde den i et album, der er begrænset til mig, fordi jeg ikke ville have den offentlig. Hmmmm - jeg må finde en løsning :slight_smile:

3 Synes om

https://1drv.ms/v/s!Ajuojq119SLVgfM9GDacPeWSBLVHdA?e=RlizA8

Blev det bedre?

7 Synes om

Jeg kan i hvert fald godt se den :ok:

1 Synes om

Det var godt, for jeg endte med at måtte oprette et betalt abonnement på OneDrive, hvorefter den gik igang med at sikkerhedskopiere samtlige billeder på computer og telefon tilbage til 2016 :laughing: :laughing:

5 Synes om

Han er jo frisk som en havørn… :smiley:

3 Synes om

Krudt i rumpetten har han :heart_eyes:

1 Synes om

Fordi jeg får besøg i dag af en, der er interesseret i en af de blå drenge, sendte jeg videoen til min dyrlæge i går og hans melding var, at han faktisk ikke engang mente, jeg behøvede fortælle den potentielle køber om uheldet - der var jo ikke noget at se på ham.

Hun er så en af de meget få (udover de af Kattegales medlemmer, der læser med her), som har hørt om det, men det er stadig rart at kunne fortælle hende, at min dyrlæge har frikendt ham :hjerte:

16 Synes om

Dejligt at han er helt frisk igen. Jeg ville som potentiel køber blive rigtig glad for at få det hele at vide. Både uheldet, men også at han er all clear

7 Synes om

Enig. Jeg sætter også pris på at få at vide så meget som muligt om mine kommende killinger, inden de flytter hjem til mig.

Men hvor er det godt, at den lille fis er helt på toppen igen. :hjerte:

6 Synes om

Jeg kan se, at jeg har overset disse to kommentarer :slight_smile:

Sabine, som var på besøg, har lige fra starten været mest til den anden blå og ham endte hun også med at vælge.

Den lille klumpedumpe skal til Irland og lege med sin halvbror fra mit sidste kuld og ny ejer har både set video af hans aktivitetsniveau og fået at vide, at han har haft et fald, som ikke bør give ham problemer og at der for en ordens skyld tages røntgen af ham i forbindelse med hans neutralisering :slight_smile:

11 Synes om

Hvis der er nogen, som kunne have lyst til at komme forbi og hilse på drengene, er der stadig et par weekender tilbage, hvor de tager imod :smiley:

Dels næste weekend (23-24. september) og dels 14 dage senere (7-8. oktober).

8 Synes om

Desværre blev der ikke nogen killingenus denne gang, men forhåbentlig varer det ikke så længe, før der kommer killinger i Casa Templebar igen :smiley:

Indtil da kan I da hygge jer med en video af mine nuværende killinger, der får serveret opvarmede grisehaler

https://www.facebook.com/templebar.burmese/videos/867022724951521

12 Synes om