Julehilsner og gode ønsker

Jeg synes vi skal have en tråd med alle de skønne julekort og hilsner som vi kan skrabe sammen og jeg lægger gerne ud med mit første eksemplar i år - der kommer helt sikkert flere :tihi:

Alle på Kattegale ønskes en rigtig hyggelig december og en god jul :hjerte:

Tak, hvor er det flot og tak i ligemåde :slight_smile:

Tak og i lige måde.:slight_smile:
Søde Elisabeth har lavet et julekort for mig, jeg kan nemlig ikke hitte ud af det :tihi:
Det ser sådan her ud :slight_smile:

Jeg gør ikke så meget i deciderede julekort, men søde Tina Gizzemissen har lige bikset et banner sammen til mig, så jeg kan ønske jer KG’ere en glædelig jul :smiley:

Utrolig smukt kort! :wehuu:

Vi genbruger lidt fra sidste år.
Men vi ønsker alle en glæde lig jul og et godt nytår.:slight_smile:

Det er Gary Cooper på alle tre julekort og på det sidste er Noël også med på.

Her er vores julehilsen til jer alle i 2011 :wink:

Jeg sidder netop nu og laver julekort, næsten i døgndrift …Og fik da osse lige tid til at lave et til mig selv :slight_smile:
Her er det Birdie som måtte sidde model :slight_smile:

Sikke mange smukke kort! Tusind tak og i lige måde :hjerte:

Uh altså alle de flotte kort, næste jul håber jeg at virkelig at jeg har fået lært kunsten…lige nu sidder jeg og blot prøver at finde ud photoshop, håber der ligger bare en lille gran af kreativt gen gemt i mig :lol:

Her er årets julekort fra os, som er ved at dumpe ind hos familie og venner. :slight_smile:

You and me both, dear :lol:

En hilsen fra os

Hov den gælder ikke Mette,du har julebanner på :lol:

Kik i din inbakke :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg har ski’ da folk til det grove :tihi::tihi: Mit julebanner er lavet sidste år af Gizzemizzen og så fint, at det sagtens tålte genbrug :thumbup:

Snydepels er du Mette, det er jo at låååne det kreative gen :tihi:

Man må kende sine egne begrænsninger :wink:

Sjovt nok er der intet i MIN inbakke :ked: