Julehilsner og gode ønsker

Vi vil da se det, der lå i din indbakke Camilla :wink:

:trøste::trøste:

:høhø:

JAAAAAAAA!!:thumbup:

Jamen der lå såmænd blot en sød besked fra Momse til mig :smiley:

:tihi: Troede du havde fået et af Alice’s smukke julekort :wink:

Rikke har helt ret i at jeg har fået en af Alice´s smukke julekort :slight_smile: Her er det smukke kort, og tusind tak Momse :hjerte:

Et julekort med min dejlige skønne Jenny som kattemotivet :hjerte:

[QUOTE=MoMo;751875]Rikke har helt ret i at jeg har fået en af Alice´s smukke julekort :slight_smile: Her er det smukke kort, og tusind tak Momse :hjerte:

Et julekort med min dejlige skønne Jenny som kattemotivet :hjerte:[/QUOTE]
Nøøøøj hvor er både kortet og banneret bare skøøønt :wink:

Du har helt ret Rikke, banneret er også Alice kreation…skønt at jeg også pludselig bliver helt julet at “se” på :smiley:

[QUOTE=MoMo;751875]Rikke har helt ret i at jeg har fået en af Alice´s smukke julekort :slight_smile: Her er det smukke kort, og tusind tak Momse :hjerte:

Et julekort med min dejlige skønne Jenny som kattemotivet :hjerte:[/QUOTE]

Ja, hvor er det bare flot!!!

Også en julehilsen herfra :slight_smile:

Stort tak tl Pia for dette kort :slight_smile:

Lis og Sundisk abyerne ønsker glædelig jul og godt nytår
FIFe og CFA Champion
Sundisk Kenya Dusty Beauty, fawn female
CR Photo and Design
http://www.crphotodesign.com

[QUOTE=En forhenværende bruger;748318]Jeg synes vi skal have en tråd med alle de skønne julekort og hilsner som vi kan skrabe sammen og jeg lægger gerne ud med mit første eksemplar i år - der kommer helt sikkert flere :tihi:

Alle på Kattegale ønskes en rigtig hyggelig december og en god jul :hjerte:

[/QUOTE]

Åh for en masse smukke julehilsener, men jeg KAN simpelthen bare ikke finde ud af det … snøøøøøft

Men ønsker alligevel jer alle en rigtig glædelig jul, og tak for et godt kattegale-år :slight_smile:

Og glædelig jul ønskes i her fra.
Takket være Pia - af flere grunde hihi - Tak :love2:

Hvor er de fine men Joan…hvis jeg husker rigtigt så har du da ikke røde MCO’er…er der noget du gerne vil fortælle???

Øj Inge jeg troede slet ikke der var nogen der ville spørge hihi
Men jo - vi har givet os selv en julegave, som hedder Leffe. Han bor hos Pia & Kurt, men flytter lige om straks hjem til os weeeeeeeeeeeee
Årh hvor vi glæder os woohooo

[QUOTE=En forhenværende bruger;753994]Øj Inge jeg troede slet ikke der var nogen der ville spørge hihi
Men jo - vi har givet os selv en julegave, som hedder Leffe. Han bor hos Pia & Kurt, men flytter lige om straks hjem til os weeeeeeeeeeeee
Årh hvor vi glæder os woohooo[/QUOTE]

TILLYKKE med ham :wehu::wehu:

Så er det derfor, Pia havde så let adgang til et billede af ham :stuck_out_tongue:

[QUOTE=En forhenværende bruger;753994]Øj Inge jeg troede slet ikke der var nogen der ville spørge hihi
Men jo - vi har givet os selv en julegave, som hedder Leffe. Han bor hos Pia & Kurt, men flytter lige om straks hjem til os weeeeeeeeeeeee
Årh hvor vi glæder os woohooo[/QUOTE]
Så kom den røde bamse :wehu: Kæmpe stort tillykke til jer alle tre med Leffe…og husk nu Joan, billeder- billeder - billeder af ham og hele JoJo banden :ok:

Pssst regnede med du ville fortælle om hvorfor der var rød kat på dit julekort :høhø:

[QUOTE=Temple Bar;753999]

Så er det derfor, Pia havde så let adgang til et billede af ham :p[/QUOTE]

Let adgang? Er du gal Mette :tihi: Han har så meget krudt i rumpetten, at jeg gang på gang måtte skuffe Joan og lade hende vente på billeder af andet og mere end en hale eller toppen af et øre.

Og hvad gør kræet i går, da Thomas og Joan var kørt? Lagde sig så nydeligt på bordet og lod sig fotografere :dokdok: :klapper:

[QUOTE=En forhenværende bruger;754055]Let adgang? Er du gal Mette :tihi: Han har så meget krudt i rumpetten, at jeg gang på gang måtte skuffe Joan og lade hende vente på billeder af andet og mere end en hale eller toppen af et øre.

Og hvad gør kræet i går, da Thomas og Joan var kørt? Lagde sig så nydeligt på bordet og lod sig fotografere :dokdok: :klapper:[/QUOTE]

:lol:

Ja, ja - du klager, gør du - men tænk på størrelsen af den telelinse, du skulle have brugt, hvis nu han var flyttet til Fredericia allerede og Joan bare havde holdt ham hemmelig :wink: