Julehilsner og gode ønsker

Har ikke fået lavet julekort eller julebanner i år, men I får da lige forside billedet på min hp s

MVH
Gitte

[QUOTE=En forhenværende bruger;753994]Øj Inge jeg troede slet ikke der var nogen der ville spørge hihi
Men jo - vi har givet os selv en julegave, som hedder Leffe. Han bor hos Pia & Kurt, men flytter lige om straks hjem til os weeeeeeeeeeeee
Årh hvor vi glæder os woohooo[/QUOTE]

Stort tillykke med ham Joan - sårn en Meekocoon bamse er da ikke sådan at kimse af.

[QUOTE=En forhenværende bruger;753994]…Men jo - vi har givet os selv en julegave, som hedder Leffe. Han bor hos Pia & Kurt, men flytter lige om straks hjem til os weeeeeeeeeeeee
Årh hvor vi glæder os woohooo[/QUOTE]

Sikken en dejlig blød pakke :hjerte: Stort tillykke med ham :slight_smile:

ja så fik jeg lige det rette på

MVH
Gitte

Hvor er det bare typisk for killinger, her går man er så forventningsfuld fordi de skal se deres guldklump og så har de ikke tid til at kæle eller lign, og når så de er kørt så kommer de op til en for at putte og nusse og kæles med :lol:

Så bliver man altså lidt glad for tanken om at de får alle de glæder når den bette prut er flyttet ind til dem :hjerte:

[QUOTE=MoMo;754244]Hvor er det bare typisk for killinger, her går man er så forventningsfuld fordi de skal se deres guldklump og så har de ikke tid til at kæle eller lign, og når så de er kørt så kommer de op til en for at putte og nusse og kæles med :lol:

Så bliver man altså lidt glad for tanken om at de får alle de glæder når den bette prut er flyttet ind til dem :hjerte:[/QUOTE]

Årh jo han solgte sig selv helt og aldeles tilsidst, for der lå han i mine arme og holdt øje med Sebastian - helt afslappet hihi.

Hvor er det bare fine kort I viser…

Jeg kan ikke være med med fine kort- men tanken om en glædelig jul til jer og jeres - og ikke mindst et godt nytår, kan jo være lige så godt af den grund :slight_smile:

Jeg er bange for, at hverken min tekniske kunnen eller min æstetiske sans rigtig rækker til den slags. Men det er dog lykkedes mig at flikke noget lidt juleagtigt sammen på Picnic:

Shyys Joan du skal ikke afslører at Pias killinger er mere velopdragne end mine - har stadigvæk to indianere der søger nyt hjem:LOL:

Jeg har forsøgt mig selv… Selvom Ann tilbød sin hjælp :slight_smile: (tak Ann)
Meget simpelt, men jeg knækkede koden :wink:

Jeg havde advaret, jeg skulle nok nå at få lavet indtil flere julekort inden det officielle blev valgt :tihi: Og det endte med dette, som jeg er ret så glad for, specielt fordi det er Ivalo der pryder det, min dejlige blå kyssetøs… :hjerte:

Det er godt nok også flot, Pia :thumbup:

[QUOTE=En forhenværende bruger;754611]Jeg havde advaret, jeg skulle nok nå at få lavet indtil flere julekort inden det officielle blev valgt :tihi: Og det endte med dette, som jeg er ret så glad for, specielt fordi det er Ivalo der pryder det, min dejlige blå kyssetøs… :hjerte:

[/QUOTE]

Dejlig isblå farve…og drys af sne. En skøn blå kat lige til at kysse på - ja så er det jul :smiley: …rigtig flotte kort du har fået lavet i de her dage Pia :slight_smile:

Så er der osse en hilsen fra mig … lavet af Alice :slight_smile:

Man er slet ikke i tvivl om, hvem der mener, hun er dronning i huset :lol:

Skønt julekort :thumbup:

[QUOTE=En forhenværende bruger;754611]Jeg havde advaret, jeg skulle nok nå at få lavet indtil flere julekort inden det officielle blev valgt :tihi: Og det endte med dette, som jeg er ret så glad for, specielt fordi det er Ivalo der pryder det, min dejlige blå kyssetøs… :hjerte:

[/QUOTE]
Wow hvor er det bare super flot - Kanon skønne farver :wink:
Hvilket program laver du billeder i Pia :?

[QUOTE=DK Mammarazzi;755040]Wow hvor er det bare super flot - Kanon skønne farver :wink:
Hvilket program laver du billeder i Pia :?[/QUOTE]

Tak, jeg laver dem i Photoshop Elements som er et rigtig godt program til digi-scrap.

Det har jeg i 9 udgaven :wink:
Men hvad er digi-scrap :?

Digi-scrap = Digital Scrapbooking :smiley: