Julehilsner og gode ønsker

herfra tilst ønskes alle kattegale og deres katte en rigtig glædelig jul

[QUOTE=DK Thomani;757346]Nej, det vidste jeg ikke :tihi:

Det må prøves :)[/QUOTE]

Eller bare kopiere den lille del med kuglen, lægge den på et nyt gennemsigtigt lag og lægge det lag på øverst i billedet. Så skal du ikke viske så meget :ok:

Men jeg ville ikke ha’ bemærket det, hvis det ikke blev nævnt. Jeg synes det er rigtig smukt, det kort :slight_smile:

Jeg har ikke lært at lave fine julekort, men jeg har da et fint jule billede af Mollie under juletræet. Hun var jo vores julegave sidste år, kan I nok se :D.

Alle på kattegale, to- som fire benede, ønskes en rigtig glædelig jul! :julehoved:

De venligste julehilsner

Winnie R., Mikki, Mille og Mollie … Milo, Rikke og Gråmis

Glædelig jul til jer alle sammen.

Og hvor jeg dog håber at jeg får det billedredigeringsprogram (puha langt ord) som jeg ønsker mig i julegave. Ellers bliver manden bare sendt til burreperationsdag i Jyrak :høhø:

Uha, det håber jeg Alice har på programmet her til januar :tihi:

Tusind tak Ann :slight_smile:

Sikke mange smukke kort … waauuuu.

Jeg har en mere ydmyg udgave :julehoved: men budskabet er det samme … ønsket om en glædelig jul til alle

Jeg nåede ikke, at få lavet et fint kort i år :frowning: Men så er det dejligt, at man til gengæld kan glædes over alle de flotte, der er vist her i tråden - og der er virkelig mange flotte! :slight_smile:

Glæde Jul til jer allesammen! :slight_smile:

Knus Gitte

Rigtig fine kort I alle sammen har lavet/får lavet. Jeg nyder at se dem og vil selvfølgelig ønske jer alle en glædelig jul - uden kort :slight_smile:

Wow hvor er i dygtige, det er jeg desværre ikke så i må nøjes med dette:

http://secure.smilebox.com/ecom/openTheBox?sendevent=4d6a67344e7a417a4d6a413d0d0a&blogview=true&campaign=blog_playback_link

http://secure.smilebox.com/ecom/openTheBox?sendevent=4d6a67344e7a497a4d44413d0d0a&blogview=true&campaign=blog_playback_link

Rigtig glædelig jul til alle kattegale. :slight_smile:

Jeg har ikke fået det “rigtige” julebillede af alle tre endnu, så I må nøjes med dette.

I ønskes alle en rigtig glædelig juleaften…

[QUOTE=DK Mammarazzi;758371]I ønskes alle en rigtig glædelig juleaften…

[/QUOTE]

Det er skisme flot, Rikke :slight_smile: Prøv at lægge skygger på næste gang, så får du endnu mere dybde i billedet.

[QUOTE=DK Thomani;756920]Mit aller første forsøg, som vist ikke er blevet ret godt :tihi:

[/QUOTE]

Det er da superflot, Annie! Ingen kan se det er første forsøg, overhovedet ikke.

Ihhh tusind tak Pia - Det betyder meget for mig, når det kommer fra en prof som dig :wink:
Øhhh skygger hvordan lægger man det ind :gruble:

Tusind tak Pia :slight_smile:

Plejer at lave div. ting i mit gamle paint shop 7, men så da jeg faktisk engang havde købt Photoshop CS, så hyar forsøgt at hitte rundt i det.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;758907]Plejer at lave div. ting i mit gamle paint shop 7, men så da jeg faktisk engang havde købt Photoshop CS, så hyar forsøgt at hitte rundt i det.

MVH
Gitte[/QUOTE]
Nøj hvor er det bare flot Gitte :thumbup:

Tusind tak.

MVH
Gitte

[QUOTE=KKH;757862]Glædelig jul til jer alle sammen.

Og hvor jeg dog håber at jeg får det billedredigeringsprogram (puha langt ord) som jeg ønsker mig i julegave. Ellers bliver manden bare sendt til burreperationsdag i Jyrak :høhø:[/QUOTE]

Og?

Man behøver ikke et dyrt billedredigeringsprogram for at kunne lave sådanne julekort. Mit er lavet i paint.NET, som er gratis og har masser af funktioner inkl. lag. :slight_smile: