herfra tilst ønskes alle kattegale og deres katte en rigtig glædelig jul
[QUOTE=DK Thomani;757346]Nej, det vidste jeg ikke ![]()
Det må prøves :)[/QUOTE]
Eller bare kopiere den lille del med kuglen, lægge den på et nyt gennemsigtigt lag og lægge det lag på øverst i billedet. Så skal du ikke viske så meget ![]()
Men jeg ville ikke ha’ bemærket det, hvis det ikke blev nævnt. Jeg synes det er rigtig smukt, det kort ![]()
Jeg har ikke lært at lave fine julekort, men jeg har da et fint jule billede af Mollie under juletræet. Hun var jo vores julegave sidste år, kan I nok se :D.
Alle på kattegale, to- som fire benede, ønskes en rigtig glædelig jul! :julehoved:
De venligste julehilsner
Winnie R., Mikki, Mille og Mollie … Milo, Rikke og Gråmis
Glædelig jul til jer alle sammen.
Og hvor jeg dog håber at jeg får det billedredigeringsprogram (puha langt ord) som jeg ønsker mig i julegave. Ellers bliver manden bare sendt til burreperationsdag i Jyrak :høhø:
Uha, det håber jeg Alice har på programmet her til januar ![]()
Tusind tak Ann ![]()
Sikke mange smukke kort … waauuuu.
Jeg har en mere ydmyg udgave :julehoved: men budskabet er det samme … ønsket om en glædelig jul til alle
Jeg nåede ikke, at få lavet et fint kort i år
Men så er det dejligt, at man til gengæld kan glædes over alle de flotte, der er vist her i tråden - og der er virkelig mange flotte! ![]()
Glæde Jul til jer allesammen! ![]()
Knus Gitte
Rigtig fine kort I alle sammen har lavet/får lavet. Jeg nyder at se dem og vil selvfølgelig ønske jer alle en glædelig jul - uden kort ![]()
Wow hvor er i dygtige, det er jeg desværre ikke så i må nøjes med dette:
Rigtig glædelig jul til alle kattegale. ![]()
Jeg har ikke fået det “rigtige” julebillede af alle tre endnu, så I må nøjes med dette.
I ønskes alle en rigtig glædelig juleaften…
[QUOTE=DK Mammarazzi;758371]I ønskes alle en rigtig glædelig juleaften…
[/QUOTE]
Det er skisme flot, Rikke
Prøv at lægge skygger på næste gang, så får du endnu mere dybde i billedet.
[QUOTE=DK Thomani;756920]Mit aller første forsøg, som vist ikke er blevet ret godt ![]()
[/QUOTE]
Det er da superflot, Annie! Ingen kan se det er første forsøg, overhovedet ikke.
Ihhh tusind tak Pia - Det betyder meget for mig, når det kommer fra en prof som dig ![]()
Øhhh skygger hvordan lægger man det ind ![]()
Tusind tak Pia ![]()
Plejer at lave div. ting i mit gamle paint shop 7, men så da jeg faktisk engang havde købt Photoshop CS, så hyar forsøgt at hitte rundt i det.
MVH
Gitte
[QUOTE=GitteS;758907]Plejer at lave div. ting i mit gamle paint shop 7, men så da jeg faktisk engang havde købt Photoshop CS, så hyar forsøgt at hitte rundt i det.
MVH
Gitte[/QUOTE]
Nøj hvor er det bare flot Gitte ![]()
Tusind tak.
MVH
Gitte
[QUOTE=KKH;757862]Glædelig jul til jer alle sammen.
Og hvor jeg dog håber at jeg får det billedredigeringsprogram (puha langt ord) som jeg ønsker mig i julegave. Ellers bliver manden bare sendt til burreperationsdag i Jyrak :høhø:[/QUOTE]
Og?
Man behøver ikke et dyrt billedredigeringsprogram for at kunne lave sådanne julekort. Mit er lavet i paint.NET, som er gratis og har masser af funktioner inkl. lag. ![]()