Julehilsner og gode ønsker

[QUOTE=Sannela;756641]Jeg er lidt for sent ude til at nå, at lave et julekort…
Men her er 1. forsøg på et nytårskort.

Tror lige jeg øver mig lidt mere mellem jul og nytår, så kan det være der kommer et andet :høhø:

[/QUOTE]

Hvor ser det godt ud! :thumbup:

:knuser:

[QUOTE=Sannela;756641]Jeg er lidt for sent ude til at nå, at lave et julekort…
Men her er 1. forsøg på et nytårskort.

Tror lige jeg øver mig lidt mere mellem jul og nytår, så kan det være der kommer et andet :høhø:

[/QUOTE]
WOW det er da et vildt godt første forsøg :thumbup:

Her er mit første forsøg i digi-scrap - Jeg har sgi stadig meget at lære :tihi:

Fra Flemming og jeg og alle misserne:

Mit aller første forsøg, som vist ikke er blevet ret godt :tihi:

[QUOTE=DK Thomani;756920]Mit aller første forsøg, som vist ikke er blevet ret godt :tihi:

[/QUOTE]

Hvorfor synes du ikke det er godt? Jeg synes det er super flot!

Og jeg synes også I andre er smadder dygtige!

Jeg har fået et nyt og flot kort til af Elisabeth og jeg er meget glad for det.:smiley:

[QUOTE=DK Thomani;756920]Mit aller første forsøg, som vist ikke er blevet ret godt :tihi:

[/QUOTE]
Annie det er sgi da super flot :thumbup:

Her er min hilsen. Jeg har godt nok ikke selv lavet den, det har min søster :slight_smile:

Jeg har nu heller ikke særlig meget erfaring med digiscrapping - har lavet nogle simple julekort de sidste par år, og det er det. Men det er da lidt sjovt :slight_smile:

Hvor er de flotte alle jeres kort.

Jeg kan desværre ikke finde ud af sådan noget, så må nøjes med at beundre jer andres :slight_smile:

Glædelig jul til Alle :slight_smile:

Sikke en masse fine julekort :hjertehop:

Tusind tak :ups:

Jeg syntes bare det var lidt ærgerligt at jeg ikke kunne finde ud af at få billedet af Qalla ind bag ved den der fine julekugle, i stedet for dækker det lidt for den.

[QUOTE=DK Thomani;757221]Tusind tak :ups:

Jeg syntes bare det var lidt ærgerligt at jeg ikke kunne finde ud af at få billedet af Qalla ind bag ved den der fine julekugle, i stedet for dækker det lidt for den.[/QUOTE]

Går ud fra, at du har lavet billedet med forskellige lag??
Så skulle du gerne, alt efter program, flytte rundt på lagenes rækkefølge.
Dvs. billedet af Qalla skal ligge under billedet af julekuglen…

[QUOTE=Sannela;757245]Går ud fra, at du har lavet billedet med forskellige lag??
Så skulle du gerne, alt efter program, flytte rundt på lagenes rækkefølge.
Dvs. billedet af Qalla skal ligge under billedet af julekuglen…[/QUOTE]

Nej, jeg har snydt og hentet baggrunden på den side Pia linker til :ups:

Jeg regner med at lure med i Alices tråd til januar, så jeg kan lære lidt. Godt nok har jeg kun Elements 2.0 men mon ikke principperne er det samme :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;757249]Nej, jeg har snydt og hentet baggrunden på den side Pia linker til :ups:

Jeg regner med at lure med i Alices tråd til januar, så jeg kan lære lidt. Godt nok har jeg kun Elements 2.0 men mon ikke principperne er det samme :)[/QUOTE]

Nååå…okay så…så kan du måske ikke gøre det.
Ja, glæder mig selv til Alices tråd/gruppe til januar…og jo, tror sagtens du kan være med, med Elements

I ønskes alle en fantastisk Jul og et godt og lykkebringende Nytår :snemand

[QUOTE=DK Thomani;757249]Nej, jeg har snydt og hentet baggrunden på den side Pia linker til :ups:

Jeg regner med at lure med i Alices tråd til januar, så jeg kan lære lidt. Godt nok har jeg kun Elements 2.0 men mon ikke principperne er det samme :)[/QUOTE]

Du kunne smide baggrunden over billedet igen, og viske ud hvor Qalla var, så kunne julekuglen komme foran billedet. :slight_smile:
Sorry hvis du allerede ved dette. - Var bare et lille pip her fra.

[QUOTE=Kimilla;757329]Du kunne smide baggrunden over billedet igen, og viske ud hvor Qalla var, så kunne julekuglen komme foran billedet. :slight_smile:
Sorry hvis du allerede ved dette. - Var bare et lille pip her fra.[/QUOTE]

Nej, det vidste jeg ikke :tihi:

Det må prøves :slight_smile: