Julekort

Så er mine julekort sendt - så jer, der venter på at høre fra mig, skulle gerne modtage dem først i næste uge.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg har modtaget fra Johnny og Mie - tak til jer to søde mennesker :wehuu::wehuu:

Aiiii Eva, nu fik du lige rørt ved min dårlige samvittighed, Jeg ELSKER at få julekort, men får bare aldrig selv skrevet nogen. jeg bruger meget at sende en julehilsen via email …Meeeeeen det er ikke det samme vel ? :-/

Ikke helt Alice - selvom jeg ikke holder jul, så er det jo alligevel dejligt, at få en lille hilsen i postkassen.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg er også blevet færdig med at skrive mine idag. Selvfølgelig lettere forsinket som sædvanlig og jeg er endda hjemmegående.

[quote=Eva;310984]Ikke helt Alice - selvom jeg ikke holder jul, så er det jo alligevel dejligt, at få en lille hilsen i postkassen.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Ja vel er det så !! :slight_smile: …Jeg har fået to i dag, fra killingekøbere, man bliver bare varm helt indeni, når man får disse søde hilsner .-)

Var lige nede og tjekke postkassen - og der var sandelig et dejligt julekort fra Mona.

Tak søde :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Eva;311000]Var lige nede og tjekke postkassen - og der var sandelig et dejligt julekort fra Mona.

Tak søde :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Nåhhhh hvor er du heldig …Du går med garanti rundt med et saligt smil på .-)

Jeps - det er da rart, når nogen tænker på én

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg mangler mange endnu :S

Hvornår er det sidste dag at sende julekort …Jeg får pludselig lyst til ENDELIG at tage mig sammen …Tak for sparket Eva :slight_smile:

Post Danmark har lige lavet fristen om fra d 18 til d 21/12 så du har lidt tid endnu - ingen vej udenom:tihi::tihi::tihi:

[quote=Eva;311000]Var lige nede og tjekke postkassen - og der var sandelig et dejligt julekort fra Mona.

Tak søde :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

ja vi har osse fået et dejligt julekort fra den skjønne Mona

[quote=Eva;311000]Var lige nede og tjekke postkassen - og der var sandelig et dejligt julekort fra Mona.

Tak søde :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Vi har også fået et fra søde Mona:wehuu::wehuu:

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

Er det en ny trend at fortælle på forhånd, hvem der kan vente julekort og hvornår ???

:p:p:p

Jeg har også sendt og modtaget fra nogen herinde - men det skulle gerne komme som en overraskelse hvem der får fra mig.

-engel-engel

BEr det en ny trend at fortælle på forhånd, hvem der kan vente julekort og hvornår ???[/B]

BJeg har også sendt og modtaget fra nogen herinde - men det skulle gerne komme som en overraskelse hvem der får fra mig.[/B]

-engel-engel[/quote]

Mon ikke dine julekortmodtagere stadig bliver vældig overraskede - selvom jeg har fortalt, at jeg har sendt mine julekort?

De to ting kommer jo ligesom ikke hinanden ved.

:høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:

Jeg har også fået 2 dejlige julekort herinde fra. Det ene er fra Johnny og frue og det andet er fra Lis.

Tusinde tak skal i have, jeg er selv en klovn til at få sådan noget gjort, men jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår alligevel :slight_smile:

[quote=KKH;311104]Jeg har også fået 2 dejlige julekort herinde fra. Det ene er fra Johnny og frue og det andet er fra Lis.

Tusinde tak skal i have, jeg er selv en klovn til at få sådan noget gjort, men jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et godt nytår alligevel :)[/quote]

:fin::fin::fin:

Jeg har også fået fra nogen herinde fra - og jeg har også sendt til nogen - men hvem siger jeg ikke… jeg takker i stedet for i en Pb…

:p:p:p

Jeg har også fået fra nogen herinde fra - og jeg har også sendt til nogen - men hvem siger jeg ikke… jeg takker i stedet for i en Pb…

:p:p:p[/quote]

Uhhhh hemmelighedskræmmeri :venter: :tihi:

Og jeg har ikk´ fået fra dig :ked:

[quote=KKH;311110]Uhhhh hemmelighedskræmmeri :venter: :tihi:

Og jeg har ikk´ fået fra dig :ked:[/quote]

:sshh::sshh::sshh:

Ja… det er mere for at undgå, at nogen… som dig… :p… sidder og græder, fordi de ikke har modtaget et fra Tante T… man må jo ikke gøre forskel, vel ??

:hjerte::hjerte:

Psssssssssssssst…send mig din adresse i en Pb - så kommer der da oz et til dig…

:wehuu:

Ja… det er mere for at undgå, at nogen… som dig… :p… sidder og græder, fordi de ikke har modtaget et fra Tante T… men må jo ikke gøre forskel, vel ??

:hjerte::hjerte:

Psssssssssssssst…send mig din adresse i en Pb - så kommer der da oz et til dig…

:wehuu:[/quote]

Nej da Tuttelut, det behøves ikke, jeg driller dig bare.

Jeg vil hellere modtage kort som ikke er på “bestilling”. Det rørte mig ihvertfald dybt at jeg har fået de 2