Jeg sidder i sofaen inde i stuen … der er lige en kanin hoppet forbi
Har de gravet en tunnel hele vejen ind i stuen!?!?
Dog ikke … Alma var brudt i gennem barrikaderne
Hurra for tandbehndling på forsikringen.
Min egen, vel at mærke.
I formiddags betalte jeg 4135 ved tandlægen, hjem og taste det hele in til forsikringen.
Når alt er regnet sammen skal jeg intet selv betale. Får 790 fra Danmark, resten betaler Tryg…
Nogle gange bliver jeg stolt helt ind i mit moderhjerte.
Katja er blevet venner med en dreng der er/var født som pige.
Ud over det har han ADHD.
Katja acceptere ham bare præsis som han er
Og efter han fandt ud af jeg har ADD virkede han meget tryg ved mig også (jeg spugte Katja lidt ind til ham, da jeg for det første ikke havde mødt ham før og for det andet hørte dem tale omkring noget med en der havde været en pige)
Lige på det punkt er jeg ret stolt over at Katja er total ligeglad med udseende og om man er dreng, pige eller andet.
Det er så fint. Heldigvis oplever jeg, at unge i dag er super tolerante når det kommer til køn, seksualitet og diagnoser.
Jeg har selv fire ret mærkværdige og tolerante børn og et dejligt svigerbarn, der er trans.
Værkstedsdag med min mand Det er altså hyggeligt sådan at gå og makke sammen
Nå i dag stod vaskemaskine afløb op med vand i over 1/3 del af bryggers, har haft afløb rens i hjalp ikke. Kunne næsten ikke overskue det. Men måtte jo have mig sat ned, få vandlåsen hevet op, ingen “håndtag” i, så måtte have hånden helt ned "yark " og løften den op, nå den rør fra vaskemaskine der kom ud, var stoppet med småsten( fra da vi reparere det andet i bryggers) og slagger .
Måtte have noget lys. Så vi har sådan en lille hånd lampe til strøm og med magnet i krog, spurgte om hjælp til og holde den, nej den kunne holde sig selv. Hmm jeg skeptisk, men fik den sat op. Og lige som jeg fik hevet noget ud af røret, sagde det “plop” og der var lys i kloak røret .
Nå, gode råd var godt nok ulækker . Mig ud og se hvad jeg kunne bruge. Havde på en tidspunkt købt en spagetti ske i ikea sammen med noget andet, da jeg skulle bruge det ude. Den kunne lige nå den, op med den lampe
, og den virkede endnu. Men nu fik jeg og vide jeg bare skulle sætte den fast sådan. Og jeg fik det vist. Og det sagde “plop” igen
og der var igen lys i kloak røret. Men fik den op igen
Nu er den vasket meget meget godt. Er spændt på om den virker, den ligger til tørre nu . .
Jo jo nu virker afløbet også nu jeg var griset til kunne jeg da lige så godt bare sætte armen ned og få den anden rør renset godt
Med venlig hilsen
Du er godtnok temmelig sej
Det ved jeg nu ikke @Eva for måske har det kostet en håndlampe, men det finde jeg ud af om en par dage, men nu var min tålmodighed sluppet op med og vente på andre lavde det.
Men tak
Med venlig hilsen
Det er sgu sejt gjort.
Åh syndes nu ikke, men tak @velfa nok også lige så meget min dovnskab med rengøring af vandet der stod op. Den orkede jeg ikke, hver gang vaskemaskine kørte
. Så bliver jeg lidt stædig
Med venlig hilsen
Nå hende den “gamle” dame jeg hjælpe lidt. Havde været ved og rydde lidt op i nogle personlige papirer, hun gerne ville jeg brændte af.
Der i posen, var der gavepapir med indhold og fødselsdag kort. Det så jeg så allerede da jeg fik posen. Spurgte sådan lidt, øhh om det var en fejl.
Nej det var det ikke, det var en gave fra hendes 75 års fødselsdag. Der havde hun ønsket sige en lidt mindre dug.
Der havde hun fået denne. Men da den ikke var en George Jensen damask. Og butikken den var købt ikke havde denne slags. Havde hun ikke byttet den. Hvordan kunne folk finde på og give en dug der ikke var damask
Men jeg måtte gerne klippe den istykker til pudse klude.
Jeg sagde tak. Ja ja det er kun en Marie Sohl. Men de farver dugen har nøjjj jeg er total vild med den. Beklager jeg har glemt det med og klippe den i stykker. Den kommer i skuffen med duge
Med venlig hilsen
Vigtig viden: Ordet Hippopotomonstrosesquippedaliophobia betyder fobi for lange ord
Skøre dyr… Kira forskrækkede en sort kat mens vi (+Simba) var ude at gå, Simba kendte ikke katten og blev bange for Kira Det gik dog hurtigt over
Stormvejr hele weekenden og når så det er arbejdsdag er der total sommer!
Åh nu kan man ikke længe søge om ham, håber så meget din efterlysning @Trine har været med til og gør han fandt lykken .
Ja Ja jeg ved godt der stadig sidder mange ulykkelig stakkels dyr rundt omkring.
Med venlig hilsen
HHer er min finger for 13 dae siden
Og her er den i dag - med gips
For hver gang jeg har talr med en læge, nu 4, lyder det værre og værre.
I dag lød meldingen at den type spiralbrud pr definition er ustabile, så de undrede sig vist over at jeg ikke fik gips på fra dag 1…
det lyder ikke godt @louiseogbuster. Kan du så finde rundt i det?
Med venlig hilsen