De er primært enige om ro,så det får den.
Og så håber jeg pågod funktion på sigt
Det er jeg glad for at høre. Uanswt hvordan hans nye ejere fandg ham, håber jeg han bliver en glad og elsket kat.
Nu i går jeg kigge/læste
Faldt over en billed der i og blev mere og mere glad for det ,
ville lige kigge om den kunne købes, det kunne den, men jeg gør det ikke for den pris . Jeg ville heller, hvis jeg havde pengene, købe rigtige levende katte for pengene
Men billedet er her og den er stadig til salg
Med venlig hilsen
Glæder mig til i morgen
Har længe ønsket mig at komme på Svinkløv badehotel …
Så i morgen tidlig pakker jeg bilen med hund, madpakke, rigelig med vand og de gode vandrestøvler.
Så tager jeg og to venner først på 8-10 km vandretur rundt i Svinkløv plantage!
… og når vi så har gjort os fortjent til det, så er der bestilt bord til eftermiddagskaffe på Svinkløv badehotel
Om vi har flere km i fødderne bagefter må tid og vejret vise måske vi enten går en omgang i Kollerup plantage som har en lille sød 3 km rute - eller en lille runde i fosdalen på 2,2 km
Havde Kira med ned til grillen, og selvom hun ventede pænt udenfor, fik hun fedtet sig til en gratis “hundepølse”
Vågnede op med Simbas hoved liggende på min arm
Nå ja - det værste der sker ved at misse et skilt er at ruten bliver lidt kortere … vi endte på 8 km og diskuterer nu, om vi bare skal flade ud til kl 15, eller om vi skal gå en kort tur mere
Måske jeg bare flader ud, nu mulighed er der
Var eftermiddags kaffe oplevelse værd?
Undskyld Spørger fordi jeg har det på ønsker seddel med ting jeg gerne vil opleve, eller jeg kan slettet det
Med venlig hilsen
Undskyld @PiaB kan se du har svaret på min spørgsmål en anden sted, idet samme jeg skrev her undskyld
Der kan du roligt tage til
Men book bord!
Samtlige der kom ind i dag uden reservation blev høfligt afvist - alt var optaget.
Men nøj det smagte godt - og til lige omkring 58-60,- for et stykke kage i lige så for te, det synes jeg faktisk er enormt overkommeligt
Jeg ville så også have sodavand og en god rom til, for det havde jeg fortjent … og så røg vi da også over 200,- men det bestemmer man bo heldigvis helt selv
Ih, havde endelig overskud til at lave frikadeller, og da jeg næsten er færdig med farsen, opdager jeg der er dyr i mit mel Så blev hele farsen smidt ud…
@MorTilKatja nu har du vel hørt vi skal spise insekter
, du er da bare helt med på det nye
Så den kan sagsten bruges
Med venlig hilsen
Haha, tror ikke mel-mider går under det
Vi har en skabs køleskab og den bliver ikke ret tit flyttet, var ved og gøre den rent inden i, fik listen ved gulvet pillet af, og gjort rent. Så hånden lidt ind og få gjort rent der. Ja så kom jeg til de god bidder, det ikke altid var beimis livret, de var blevet skubbet helt ind under køleskabet ja smilet kom frem, også kom der lige en par tåre bagefter
. Sikke lidt der skal til og røre mig stadig væk
Med venlig hilsen
Det er md at tælle de små succeser lige nu, seneste er at det er lykes to gange nu at komme elastik i håret…
Dem på skadestuen vil nok ikke være imponerede, men hvad de ikke ved
Så kom der lige en meget stor killing/ung kat flot grå stribet, og løb ind i laden. Hvor har jeg dog lyst til og skubbe fornuften langt væk, og gå ud og tage den til mig. . Men nej jeg ved godt jeg skal ikke, jeg vælger og lade fornuften sejer. Suk
Med venlig hilsen
Jaja, så siger vi det …
Sikkert et dumt spørgsmål - men hvorfor egentlig det…?
Sikker på den kommer fra en nabo, ikke tættes på, men ved ad omveje de har nu 6 - 8 katte, det var også derfra den der med halsbånd kom fra. Det blev jeg ikke populært på jeg tog en snak med dem om.
Nej det er slet ikke en dumt spørgsmål
Med venlig hilsen