Juliet er alvorligt syg - FIP el. kræft. Sygdomsforløb og mindetråd

Det her forum er bare fantastisk til de her tunge ting, og tak for alle jeres ord og tilkendegivelser.

Selvom det var en møgdag igår, så var det trods alt en rar måde at få hende afsted på. Dyrlægen ringede mandag frokost at den væske de kunne hive ud var blodig og at tumoren var gået fra at være afgrænset ensartet masse til at være blevet irregular og med arme udover det hele i hendes bughule. Dyrlægen havde haft svært at finde et sted at hente væske fra fordi den bredte sig ud over det hele, og var derudover noget chokeret over at den havde bredt sig så meget så hurtigt.

Jeg smed hvad jeg havde i hænderne på arbejdet og hastede hjem og hentede hende også havde vi en 3-4 timer derhjemme før dyrlægen ankom i går aftes ved halv 9 tiden.

Hun var ved min side hele eftermiddagen, kiggede efter og fulgte mig rundt, kiggede dybt ind i mine øjne og sjæl som kun de der helt specielle katte kan. Det var hjerteknusende og samtidig meget fint, og rart samtidig med at det var hjerteskærende. Vi sad nogle timer foran havedøren og kiggede ud, så på fugle og hvad der ellers skete derude, afbrudt af en lur på mit skød, tilbage for at kigge og sidde og nyde lyset og luften. Det var meget passende med utrolig smuk fuglesang fra haven. Da det blev for koldt gik vi over i sofaen. Det var bare rigtig rart selvom det også var helt forfærdeligt. Mira og Lithia trissede til og fra og selv Lithia som kan være rigtig tarvelig var bare så sød og rar.
Juliet lærte mig hvad siataler-forbindelsen helt præcist er, det kan ikke beskrives. Jeg er ved at gå til i savn. De resterende katte har været klistret til i nat, ydet trøst og støtte som kun katte kan.

Dyrlægerne var helt fantastisk - hende der har behandlet hende her det sidste stykke tid skrev den fineste mail i går aftes, hun var ikke selv herude - der kom ham der behandlede hende tidligere i forløbet selv ud - det var en fin ring at få sluttet, at det var ham, og det gik meget hurtigt - både da både bedøvelse og sidste sprøjte var givet - hendes krop var igang med at lukke ned.

Andetsteds i tilsvarende tråde bruges ordet soulmate - det passer så fint. Der er bare nogen der graver sig det længere ind i hjertet end de andre. Sådan var Juliet, og nu gør det bare ondt og det kommer det til et stykke tid.

Hun ligger nu ude i haven ved siden af Frederik og Honey. Honey og Juliet havde et helt specielt venskab, så hun skulle derud sammen med de to, selvom hun aldrig har været udekat som dem. Men så er de alle 3 sammen.

Smukkeste tøspigebarn - sov nu sødt og smertefrit, lov at vente på mig :broken_heart:

29 Synes om

Sikken en smuk afsked med din elskede Juliet :love:

4 Synes om

Åhh Carina :brist: nu løber tårerne bare. :cry:
Jeg føler så meget med dig og kan genkende dine følelser fra jeg sagde farvel til Tamina for 9 mdr. siden.
Jeg forstår dig fuldt ud. Selvom vi elsker alle vores katte, så er der bare nogen som kryber dybere ind i hjertet.
Sov sødt Juliet :heart: Du satte dybe potespor :lys:

4 Synes om

Det lyder som den absolut smukkeste afslutning hun kunne have fået :hjerte:

4 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

Smukke Juliet jeg har aldrig mødt dig, kun her igemmem men hvor ville jeg gerne have mødt dig

:lys:

Sikke en hårdt forløb du var igennem
@Vipstosen :broken_heart:

2 Synes om

:rainbow: :lys:

3 Synes om

Det gør mig forfærdeligt ondt. :ked:

Det gør bare mere ondt, at miste de specielle katte. :brist:

4 Synes om

:lys: :heart: :kram:

3 Synes om