Juliet er alvorligt syg - FIP el. kræft. Sygdomsforløb og mindetråd

Hun var noget helt særligt og det her er på alle måder for tidligt… jeg har så ondt af dig og det gør mig så uendeligt ondt

2 Synes om

Det gør mig forfærdeligt ondt for dig :troste:
Kan godt huske hvor spændt du var, da du rejste afsted for at hente Juliet hjem :heart:
God rejse Juliet :lys:

2 Synes om

:lys:
:kram: Det gør mig så ondt for dig :kram:

2 Synes om

2 Synes om

Kæmpe :kram:

2 Synes om

Mange :people_hugging: til dig.

Hvil i fred Juliet :candle:

2 Synes om

:lys: god rejse smukke Juliet, og hils når du kommer frem.

2 Synes om

Det gør mig så ondt, der ikke var mere at gøre. God rejse smukke Juliet :heart::smiling_face_with_tear:

Jeg kan ikke undgå at blive berørt, når en af jer mister en kat. Det rammer mig hver gang, fordi jeg ved, hvor meget de betyder, og hvor stor en sorg det er at sige farvel til en lille sjæl, der har givet så meget kærlighed, tryghed og nærvær :heart:

3 Synes om

:lys: Hvil i fred smukkeste missepige.
:kram:

2 Synes om

:kram:

2 Synes om

Der er ingen ord, der beskriver den smerte det giver at give slip, uanset, hvor meget tiden er til det. Det gør bare ondt!
Kæmpe kram til dig Carina, vi er desværre mange, der ved, hvordan du har det :pensive: :heart:

2 Synes om

Det gør mig så ondt, at Juliet måtte herfra :broken_heart:
Du har kæmpet med alt, hvad du havde. Det er ufatteligt hårdt, at være i sådan et sygdomsforløb, og det tager lidt tid at komme sig igen :kram:

:lys: for Juliet

2 Synes om

Det gør mig så ondt, Carina :broken_heart:

Jeg har slet ikke kunnet læse med i tråden, fordi det mindede mig alt for meget om Asani. Men på dit sidste indlæg lyder det, som om det var tid for Juliet. Jeg håber, at mine og alle de, der rejst i forvejen, modtager hende med åbne arme :heart:

2 Synes om

Kære Carina. Det gør mig virkelig ondt :broken_heart::disappointed:
Jeg ved hvor meget Juliet betød for dig :heart:
Kæmpe kram herfra :heart:
Og :lys: for Juliet :heart:

2 Synes om

Hvil i fred, smukke Juliet. :riprip: Du vil blive husket. :troste:

3 Synes om

Det har været et hårdt forløb. :kram: til dig og :lys: for Juliet.

2 Synes om

Stort :kram: til dig!

Det har været virkelig hårdt og du har i den grad forsøgt alt for at få hende rask.

:lys: for smukke Juliet, som jeg er sikker på bliver taget godt i mod på den anden side.

3 Synes om

Kære Carina.
Det gør mig så ondt, at du har mistet Juliet. :lys:
Det er hjerteknusende, når kærligheden bliver hjemløs. :broken_heart:
De varmeste tanker…

5 Synes om

Sov sødt Juliet :lys:

3 Synes om

Der er allerede skrevet så meget fint, så herfra bare et :lys: til Juliet og et kæmpe :kram: til dig, Carina…

3 Synes om