Så er det d. 2. juli, og vi må hellere få en ny tanketråd…
Touren er startet, og vejret er afstemt derefter…
Så er det d. 2. juli, og vi må hellere få en ny tanketråd…
Touren er startet, og vejret er afstemt derefter…
Nu spørger jeg lige
Kan man indtale noget via telefon også laver den det om til tekst
Der eksisterer apps til telefoner der kan i hvert fald. Nogle har det indbygget. Min fars IPhone har det indbygget, han bruger det meget.
Tak
Så må jeg lige have kigget på det
Nogen mennesker er bare ikke særlig heldige og jeg er desværre en af dem
Har steget et par bakker kyllingelår i ovnen og da jeg skulle tage dem ud, glider ovnskuffen ud af mine hænder og for ikke selv at komme tilskade med den brændende varme væske i bunden, måtte jeg bare lade den glide ned på gulvet … nu er mit køkken så marineret i kyllingefedt og snask
Hvad kan jeg så lære af det?
LAD VÆRE MED AT LAVE MAD!
Stakkels @Skattekat - men trods alt godt du ikke blev skoldet af det varme fedtstof.
Du er godt nok uheldigt
Bliver maxi zoo tysk nu?
Jeg har fået mail og det bliver med mail sendt fra Tyskland
Tak
Undskyld
Godmorgen beimis
Syndes ellers jeg læste det flere gange
Hvor er underkategorien hyggesnak blevet af ???
Jeg har ingen anelse om, hvordan det ser ud fra en computer, men på telefonen har jeg i højre hjørne tre streger lige ved siden af mit profilbillede, trykker jeg på dem får jeg en menu frem, hvor jeg kan vælge alle kategorier også ligger den et godt stykke dernede af
Jeg blev lige forstyrret af telefonen der ringede, det stod der ikke før, jeg tillod mig at flytte tråden ind i kategorien, fordi spørgsmålet fik mig til at bemærke tråden ikke lå der, som den plejer
Jamen, så holder jeg da vare her på en parkeringsplads i Odense og venter på Falck i 1 1/2 time Dumme bil!
Øv
Denne skønne kat blev kasseret som affald -hvordan fan**** kan man gøre det?
Heldigvis er den kommet til Dyreværnet og mon ikke den hurtigt får et nyt hjem?
Det kan da ikke være rigtigt hvis snuske dejlig ikke har fundet en hjem
Håndbremsen havde sat sig fast, så der kom - faktisk ganske hurtigt - en Falck-mand og fixede den. Indtil han var kørt, og jeg kom ud på vejen hjem - så satte den sig fast igen
Jeg var på en vej, jeg ikke kunne komme væk fra, så jeg måtte humpe af sted med 40 i timen. Slap jeg speederen, stoppede bilen lige på stedet. Og nej - ingen behøver fortælle mig, at bilen nok ikke har godt af det, men jeg kunne altså ikke rigtig gøre andet. Da jeg så havde kørt et par kilometer, slap den alligevel. Måske virkede den smørelse, Falck-manden havde givet den, endelig. Så jeg kom i det mindste hjem.
Spørgsmålet er så, om jeg overhovedet kommer ud af carporten, når jeg skal af sted her til morgen. Da jeg trak håndbremsen i går, kunne jeg godt mærke, at den ikke er, som den skal være. Jeg har godt nok fået en tid på værkstedet til at få kigget på den - om 14 dage! Det duer jo ikke …
https://www.instagram.com/p/C9CSYbugGe6/
#benteforfa’en