Julis tanker Oo

Stort tillykke med de 30 år :flojte: @Skattekat. :flag:

3 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:
(Og det er da utroligt så uartig Bente altid har været … :wink:)

5 Synes om

… og i hendes alder, hun er jo 19 år ældre, end jeg :surrender:

6 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

3 Synes om

Så er bilen sendt på weekend-sleepover ved mekanikeren, mens jeg har en lånebil. Godt, jeg ingen planer har i weekenden. Jeg kan ikke lide at køre i lånebiler. Forhåbentlig kan de fixe bilen mandag.

13 Synes om

Til folk der gerne vil have planter og katte på samme tid, uden hverken katte eller planter tager skade, altså så længe kattene ikke smadre glasset. Kræver selvfølgelig at man har katte der ikke skubber ting på gulvet.

Tibergs - Grow Drivhus

image

8 Synes om

Den bedste fødselsdagsgave jeg kunne tænke mig … :danse:

18 Synes om

Stort tillykke med dagen :flag: :hjerte: :flag: :hjerte: :flag:

7 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:

1 Synes om

Tillykke med dagen Skattekat :flag:

2 Synes om

Nu nærmer tiden sig. Til de to hellig birmas brødre flytter ind.

Jeg har kun før sammenført killinger og hund .

Her er der tale om to brødre på 1 år og en hund på 5, som ikke har været sammen med katte før.

Planen er sådan her.

Brødrene får vores udestue. De første par dage, til de er faldet til. Så får de stuen/køkkenet. Og i køkkenet bliver der sat en låge op, som de kan se og dufte Ellie igennem. Det kører vi med i en god rum tid. Indtil, det føles som om at det går nogenlunde. Så bliver det på sigt taget fra og Ellie kan komme tilbage til stuen. Og de vil selvfølgelig have et stort kradsetræ, det kan kravle op i.

Hvad tænker i om denne plan?

4 Synes om

Byt rundt på lugte så alle vender sig til hinandens lugt.

5 Synes om

Åh ja god ide. Vi må have ekstra tæpper i gang:)

3 Synes om

På vej hjem fra arbejde i går blev der taget et grimt billede af mig :frowning:

Meget typisk stod den placeret et sted, hvor man blev målt på vej ned ad bakke - ren pengemaskine. Men det mest irriterende er næsten, at jeg langt de fleste dage (og bare ikke i går) har fartpiloten slået til på den strækning af samme årsag.

Nu krydser jeg bare fingre for, at jeg holder mig inden for 30% overskridelse, så jeg ikke får endnu et klip oveni det, jeg fik for uheldet i marts :kryds: :kryds: (og så er der også en markant forskel på bødens størrelse)

7 Synes om

Når du skriver låge, mener du så en lav låg eller en der fylder hele døråbningen? Men ja, det lyder fint, synes jeg.

1 Synes om

Øv! … det er så sure penge at skulle af med :flushed: (har jeg hørt …)
Men hvorfor fik du klip for det uheld? Jeg troede du blev kastet på bilen foran, da du blev påkørt bagfra …

3 Synes om

Ja, det gjorde jeg også - men politiet mente noget andet og hvis jeg protesterede, skulle jeg møde op til et retsmøde ved Retten i Odense og tale min sag og det orkede jeg ikke rigtigt. Så det kostede mig 2.500 og et klip. Det her kommer til at koste mig 1.800 eller 3.000 + 500 til offerfonden + klip. De 1.800 er irriterende, men i modsætning til uheldet, kan jeg ikke diskutere rigtigheden, for medmindre man direkte bremser, så kommer man over 60 på det sted.

5 Synes om

Been there, done that - men man ligger jo altså som man har redt… :sunglasses:

3 Synes om

Vi forsøger med sådan ligende her i starten

5 Synes om

Er lågen kun for at holde hunden væk fra kattene, og ikke omvendt? For hvis det er for at holde dem helt adskilt, tror jeg desværre ikke sådan en låge hjælper ret meget. En kat vil jo let kunne komme over den.

3 Synes om