Jeg tænker det er super med en låge kattene kan forcere som de ønsker det
Det var netop tænkt, at holde hunden ude, men så kattene kan undersøge huset i deres eget tempo. Ellie hunden skal nok lade være med at hoppe over
Okay, jeg troede at I ville holde dem helt adskilt i starten, men så er den låge jo helt rigtig.
Kan man nu stole på det?
Altså eftersom jeg ikke kan se nogen tidsangivelse skal det nu nok passe…
Her stopper det i øvrigt med at regne mange gange i dag - og kattene er IKKE tilfredse…
Jeg har godt lagt mærke til det …
https://www.bt.dk/vejret/jordens-kerne-har-aendret-rotation-kan-betyde-kortere-dage
Enig - synes heller ikke jeg når så meget som jeg plejede…
Mekanikeren fik lavet bilen i dag. Mekanikere har åbenbart også akuttider Men det viste sig at være langt værre end først antaget. Det var galt med bremserne, ikke kun håndbremsen. Så må slippe knap 5.000 Det er jo ikke sådan noget, der bare kan udsættes. Til gengæld kan det udsætte en masse andre ting …
det har jeg oss smidt i dag…A/C service, en ny forrude og 4 næsten nye vintersutter…sidste uge var det 3500 til en EGR ventil…
Ja, det er bare trælse penge at komme af med
Ja, jeg kan ikke ligefrem argumentere mod den - kun håbe, at den holder sig under 30%. Men der er en snert af pengemaskine, når de sætter dem op til at måle folk på vej ned ad bakke. De skulle hellere sætte nogle flere på lige strækninger, for der er overskridelsen bevidst.
De skulle hellere sætte nogle flere på lige strækninger, for der er overskridelsen bevidst.
Jeps, eller i områder med beboelse, hvor der notorisk bliver kørt for stærkt - og der burde de være permanente…
100% enig.
Der er flere der bøvler med kaniner
Ca. 14 minutter inde i TV-avisen: TVA - 9. JUL 2024 18:30 | Se online her | DRTV
Kan man lave vandmelon is ved bare at hakke den istykker og så putte det i en gammel isbøtte?
Jeg har fået resten af en kæmpe vandmelon
Jeg har allerede haft skåret en stor skive til bare at spise, men der er stadig sindsygt meget tilbage
Er det fra Endelave? Det læste jeg en historie om. Du skal bare have et hegn, der er gravet 0,5 m ned i jorden
Du skal bare have et hegn, der er gravet 0,5 m ned i jorden
Hvornår har du sommerferie?
Nogle anbefalinger på kattegrus? Det er vidst længe siden jeg har haft købt sådan noget:)
Jeg er glad for Olivers
Lidl’s eget mærke er efter min mening det, der giver “Best value for money”. Jeg har pt. 5 katte og kan kun lugte kattebakkerne, når der ligger en nylavet prut.
6 liter koster 35 kroner