Julis tanker Oo

Jeg tænker det er super med en låge kattene kan forcere som de ønsker det :smil:

1 Synes om

Det var netop tænkt, at holde hunden ude, men så kattene kan undersøge huset i deres eget tempo. Ellie hunden skal nok lade være med at hoppe over :slight_smile:

4 Synes om

Okay, jeg troede at I ville holde dem helt adskilt i starten, men så er den låge jo helt rigtig. :ok:

1 Synes om

Kan man nu stole på det? :gruble:

2024-07-07

4 Synes om

Altså eftersom jeg ikke kan se nogen tidsangivelse skal det nu nok passe…

Her stopper det i øvrigt med at regne mange gange i dag - og kattene er IKKE tilfredse…

5 Synes om

Jeg har godt lagt mærke til det …
https://www.bt.dk/vejret/jordens-kerne-har-aendret-rotation-kan-betyde-kortere-dage

5 Synes om

Enig - synes heller ikke jeg når så meget som jeg plejede… :thinking: :sunglasses:

3 Synes om

Mekanikeren fik lavet bilen i dag. Mekanikere har åbenbart også akuttider :slightly_smiling_face: Men det viste sig at være langt værre end først antaget. Det var galt med bremserne, ikke kun håndbremsen. Så må slippe knap 5.000 :roll_eyes: Det er jo ikke sådan noget, der bare kan udsættes. Til gengæld kan det udsætte en masse andre ting …

9 Synes om

det har jeg oss smidt i dag…A/C service, en ny forrude og 4 næsten nye vintersutter…sidste uge var det 3500 til en EGR ventil…

2 Synes om

Ja, det er bare trælse penge at komme af med :s:

2 Synes om

Ja, jeg kan ikke ligefrem argumentere mod den - kun håbe, at den holder sig under 30%. Men der er en snert af pengemaskine, når de sætter dem op til at måle folk på vej ned ad bakke. De skulle hellere sætte nogle flere på lige strækninger, for der er overskridelsen bevidst.

5 Synes om

Jeps, eller i områder med beboelse, hvor der notorisk bliver kørt for stærkt - og der burde de være permanente…

5 Synes om

100% enig.

2 Synes om

Der er flere der bøvler med kaniner :wink:
Ca. 14 minutter inde i TV-avisen: TVA - 9. JUL 2024 18:30 | Se online her | DRTV

6 Synes om

Kan man lave vandmelon is ved bare at hakke den istykker og så putte det i en gammel isbøtte?

Jeg har fået resten af en kæmpe vandmelon :smiley:

Jeg har allerede haft skåret en stor skive til bare at spise, men der er stadig sindsygt meget tilbage

2 Synes om

Er det fra Endelave? Det læste jeg en historie om. Du skal bare have et hegn, der er gravet 0,5 m ned i jorden :rock:

6 Synes om

Hvornår har du sommerferie?

5 Synes om

Nogle anbefalinger på kattegrus? Det er vidst længe siden jeg har haft købt sådan noget:)

1 Synes om

Jeg er glad for Olivers

1 Synes om

Lidl’s eget mærke er efter min mening det, der giver “Best value for money”. Jeg har pt. 5 katte og kan kun lugte kattebakkerne, når der ligger en nylavet prut.

6 liter koster 35 kroner :slight_smile:

3 Synes om