Julis tanker

Se jeg aner jo ikke engang hvad produktet eller sangen er - hvorfor mon… :? :stuck_out_tongue:

Fordi du ikke er kommet ind i det 21. Århundrede??:høhø::stuck_out_tongue:
[video=youtube_share;Gt_mD6ogzT4]- YouTube

tak men nej tak, jeg tager tilbage til stearinlysets skær.
Men jeg klarede 15 sek. af sangen - kæft den er belastende!

[QUOTE=HolmeInc;1313606]tak men nej tak, jeg tager tilbage til stearinlysets skær.
Men jeg klarede 15 sek. af sangen - kæft den er belastende![/QUOTE]
Det er jo det jeg siger :tihi:

Er det bare hos mig at KG er MEGET langsom…det har været sådan i flere dage…men i dag er den da helt gal :frowning:

Jeg vil henlede opmærksomheden på denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58218

Vi ved, der er problemer med hastigheden og nogle gange med tilgangen til indbakke og indstillinger. Vi er klar over, det er møghamrende irriterende - vi bruger selv forum. Vi (eller rettere Rune - jeg har ikke meget at byde ind med, når det kommer til teknikken) arbejder på at finde en løsning. Det har ikke været muligt endnu. Som sagt - der er en årsag til, vi skal have et nyt forum :frowning:

[QUOTE=galath;1313617]Jeg vil henlede opmærksomheden på denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58218

Vi ved, der er problemer med hastigheden og nogle gange med tilgangen til indbakke og indstillinger. Vi er klar over, det er møghamrende irriterende - vi bruger selv forum. Vi (eller rettere Rune - jeg har ikke meget at byde ind med, når det kommer til teknikken) arbejder på at finde en løsning. Det har ikke været muligt endnu. Som sagt - der er en årsag til, vi skal have et nyt forum :([/QUOTE]

Og personlig vil jeg til enhver tid hellere have et langsomt kattegale, end intet kattegale! Så mange tak for jeres indsat! :tak: :hjerte:

[QUOTE=galath;1313617]Jeg vil henlede opmærksomheden på denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=58218

Vi ved, der er problemer med hastigheden og nogle gange med tilgangen til indbakke og indstillinger. Vi er klar over, det er møghamrende irriterende - vi bruger selv forum. Vi (eller rettere Rune - jeg har ikke meget at byde ind med, når det kommer til teknikken) arbejder på at finde en løsning. Det har ikke været muligt endnu. Som sagt - der er en årsag til, vi skal have et nyt forum :([/QUOTE]

Og personlig vil jeg til enhver tid hellere have et langsomt kattegale, end intet kattegale! Så mange tak for jeres indsat! :tak: :hjerte:

Lige nu er det dog så langsomt, at jeg også selv mister tålmodigheden. Så jeg forstår udmærket, at det er irriterende. Heldigvis har Rune måske en løsning på problemet, som kræver en kortvarig nedlukning af sitet. Mere herom senere.

For 14 dage siden var jeg meget optimistisk og inviterede på lagkage i morgen, hvor vi skal fejre 18-års fødselsdag (2 x 9 år) …
I dag er en af de her dage, hvor der bare er intet energi på kontoen … og jeg skal have købt ind til den lagkage og helst gjort lidt rent :surrender1:
Heldigvis er det kun Andrea og kæresten der kommer og de har set det der er værre, selv hvis jeg ikke får gjort rent … meeen altså :argh:
Bæller lige en :kaffe: og ser om ikke det hjælper …

Fandt denne her lille ven, hoppe rundt på vejen. Nu bor den midlertidigt i min hundetransportbur, mens jeg venter på at komme igennem til 1812.

[QUOTE=Skattekat;1313629]For 14 dage siden var jeg meget optimistisk og inviterede på lagkage i morgen, hvor vi skal fejre 18-års fødselsdag (2 x 9 år) …
I dag er en af de her dage, hvor der bare er intet energi på kontoen … og jeg skal have købt ind til den lagkage og helst gjort lidt rent :surrender1:
Heldigvis er det kun Andrea og kæresten der kommer og de har set det der er værre, selv hvis jeg ikke får gjort rent … meeen altså :argh:
Bæller lige en :kaffe: og ser om ikke det hjælper …[/QUOTE]

Jeg er til gengæld så stolt af mig selv, fordi jeg har fået støvsuget møblerne (altid en større omgang), støvsuget hele huset og vasket de fleste gulve med damprenseren. Samt tørret karme og andre overlader af og har fjernet spindelvæv fra lofter og hjørner. Nu mangler jeg bare badeværelset og nogle indkøb, før kusinerne melder deres ankomst. Badeværelset klarer jeg i morgen.

Om jeg kan mønstre samme mængde energi inden næste gæst næste lørdag, er en helt anden sag :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1313629]For 14 dage siden var jeg meget optimistisk og inviterede på lagkage i morgen, hvor vi skal fejre 18-års fødselsdag (2 x 9 år) …
I dag er en af de her dage, hvor der bare er intet energi på kontoen … og jeg skal have købt ind til den lagkage og helst gjort lidt rent :surrender1:
Heldigvis er det kun Andrea og kæresten der kommer og de har set det der er værre, selv hvis jeg ikke får gjort rent … meeen altså :argh:
Bæller lige en :kaffe: og ser om ikke det hjælper …[/QUOTE]

Jeg håber, I får en god dag, uanset hvad du så når i dag. Men hvem er det, der bliver 9 år? Har svigersønnen tvillinger?

[QUOTE=galath;1313631]

Om jeg kan mønstre samme mængde energi inden næste gæst næste lørdag, er en helt anden sag :p[/QUOTE]

Jeg har ellers indkøbt et par hvide handsker til besøget :muhaha:

B1 og B2 :høhø:

Hm… når Jer der er nogen gange har katten med på hotel hvad gør I så med krads… ? Har I sådan noget med? Fx. en lille tynd kradsemåtte…?

Jeg ELSKER lyden af små galoperende poter. :hjerte:

Nogle gange ingenting. Nogle en enkel kradsestolpe.

Nu har jeg kun været afsted to gange (3 gange hvis vi tæller min i overnatning hos dig med:p)
men jeg har ikke oplevet det som nødvendigt. Har faktisk slet ikke tænkt på det :tihi:

Fotografen var forbi igen i forgårs og tage lidt nye billeder af hytten, fordi jeg havde brokket mig over det billede, som de havde valgt til præsentationen - og nu er det MEGET pænere :smiley:

Der har nu været over 1.700 inde og se på huset på mæglerens side på kun 5 dage - det er edderhylme mange, synes jeg - og 6 har også kigget på salgsopstillingen. Jeg håber de sidste mange venter på at se selve huset til åbent hus på søndag, som nok bliver knald eller fald - det bliver regnvejr, så måske vælger nogen at blive hjemme hos sig selv i stedet for at tage på huskig … Men de nye billeder (og min nye tekst) pyntede i hvert fald gevaldigt :slight_smile: Ihhhhh, det bliver spændende at høre hvad der kommer ud af det!