Juni '23 - tanker

Min nabo kom og vækkede mig tidligere på formiddagen … nu bliver der samlet underskrifter mod gårdejerens halmfyr :ok:
Der er desværre en del der ikke vil skrive under, dem der har boet her ‘‘altid’’ vil ikke lægge sig ud med ham og det kan jeg som sådan godt forstå, men selv om jeg er på venskabelig fod med Fru Gårdejer, har jeg skrevet under og jeg håber der er nok husstande der gør det, til at kommunen reagerer :kryds:

11 Synes om

Vi må da ikke glemme denne her med foto

Med venlig hilsen

3 Synes om

Facebook bliver sku mere og mere mærkelig, nu er det også forbudt at lave en annonce med.
KØBES. 14" drenge cykel for det er jo reelt ikke noget jeg vil sælge :dokdok: :dokdok:

Nu gu vil jeg ikke sælges, når jeg vil købe

1 Synes om

Det har jeg også prøvet :confused: Ville gerne finde en Haglöfs Tight (rygsæk), men min annonce blev slettet en halv time efter. Træls.

1 Synes om

Min nye form for cola (saftevand), så må vi se hvor længe jeg kan holde det :smiley:

Jeg har sagt til Katja at når hun har drukket de colaer hun har herhjemme er det slut med cola, så jeg bedre kan holde det :see_no_evil:

5 Synes om

Jeg har for første gang klippet mit eget hår…
Havde fundet en på youtube der viste butterfly-metoden…

Den gik okay, indtil jeg havde tørret mit hår og forsøgt at rette det i tør tilstand :see_no_evil:

Godt det bare er hår og at det vokser ud igen :smiley:

Videoen er før (glemte at tage billeder før)

https://youtube.com/shorts/73SFX-sv8bY?feature=share

Vådhår er under og tørt hår til sidst resultatet :smiley:

5 Synes om

Der er bare ikke noget skønnere end at have snoren fuld af tøj :sunny:
Det er billigt, det dufter dejligt og så er der lidt mindfulness over at hænge det op :heart:

6 Synes om

Ikke helt enig i det der med mindfulness - jeg bliver aldrig fan af at hænge vasketøj op. :sweat_smile:
Men nøj ja, hvor er det lækkert med udetørret tøj. Især at kunne kravle i seng, i nyskiftet sengetøj der er tørret ude. Det er seriøst det bedste. :star_struck:

7 Synes om

Sådan har jeg det med at pudse vinduer…. Hadejob no.1! men så dejligt bagefter :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Haha ja, det er dælme også træls!!

3 Synes om

Jeg tror jeg er blevet miljø/arbejdsskadet.

Forleden nat drømte jeg om nogle lækre, bløde fibre, og jeg gætte på hvilken type fibre det var…

Indtil jeg vågnede og fandt ud af at jeg lå og nussede Stine, og at det var hendes pels der var så blød… :hjerte:

Det kan godt være at hendes pels er dejlig blød - men som korthårskat der nægter at blive børstet, så bliver hendes pels aldrig til garn…

9 Synes om

Jeg tror godt Vaffel kan fornemme der er noget i gære. Han vil være helt tæt på mig hele tiden og bare jeg går ud med skraldespanden, opføre han sig som om jeg har været væk i mange timer :grin:
Men jeg er også ved at pakke kufferten og det er jo noget nyt.

8 Synes om

Jo vasketøj ud er lidt mindfulness.

Men strygetøj er total mindfulness, afslapning, terapi

image

----‐

@solveig rigtig god tur til ( down under) Australien

Hvad skal Vaffel?

Min datter flytter ind hos mig og er kattesitter mens jeg er væk. Vaffel er så glad for hende, så han kunne ikke få det bedre :hjerte:

13 Synes om

Har lige fået garn til en hue til Katja (hun har selv valgt garnet og huen), eller det troede jeg :roll_eyes:

Vidste i godt at Fredericia nu ligger i Norge? Og at jeg nu hedder Harriet? :grin:

Og at 2 Cookie i Blueberry farve er det samme som 4 cotton kings sultan i 2 forskellige farver? :grin:

Jeg ringer til dem her kl 10 når deres telefon åbner.

Håber jeg får det rigtige garn hurtigt, så huen kan blive færdig inden hun skal til Island med hendes far i uge 30…

(Hvor jeg har fødselsdag :triumph:, ej har sagt jeg gerne vil have noget størknet lava eller ægte krystal i gave, eller en islandsk hest :grin: )

4 Synes om

Lyder som der er gået lidt ged i bestillingen :laughing: bjerg ged :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Håber du får det rigtige hurtigt

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg måtte beholde garnet, så sender de det rigtige og får fat i den norske kunde :slight_smile:

3 Synes om

Nogle af jer der skal udstilling katte, lørdag og har børn.
Eller i kommer bare og ser på katte, og har børn med. Var det så noget de kan udstlle deres eget bedste interesse

Med venlig hilsen

Godt det ikke er hver måned at alle dyrene trænger til nyt…

2*20 L Bunny Bedding til Brownie (skal bare hentes af min ex)

En stor pose hemp strøelse til Valdemar

Kattegrus og foder til Simba og Aslan :smiley:

4 Synes om

Jeg har lige givet Onkel Karl vask ude i indkørslen …
Der er nok et par stykker der tænker: WTF! … vasker hun bil allerede :huh: … var det ikke engang sidste efterår hun købte den :gruble:
I har ret, det ligner ikke mig at være så impulsiv, men den var SÅ beskidt at jeg selv skrev ‘‘VASK MIG!’’ på den for nogle dage siden :surrender:
Nu står den så fin (og muligvis skyet) … så længe det varer.

15 Synes om