Juni '23 - tanker

Så beslutter jeg mig for, at jeg for en gangs skyld vil se en tenniskamp med Holger Rune. Totalt hypet kamp mod en normand, der ikke kan lide ham. Og hvad sker der så:

Det var virkelig ringe, så jeg holdt kun ud i de første få partier. Det var lisson tydeligt allerede der, hvilken vej det gik.

5 Synes om

Godt den gamle telefon kan gå på nettet uden simkort, ellers ville jeg godt nok kede mig de næste 4 timer :roll_eyes:

Det er en ny brugt telefon, da den gamle er slidt op :smiley:

Og så skal jeg ikke have Katja denne weekend alligevel… Hun skal åbenbart over til en på Sjælland… Havde ellers glædet mig til Økolariet lørdag, men så må vi vente til næste uge :confused:

1 Synes om

Eeeek en stor jagtedderkop kom kravlende hen over skufferne under Valdemar

Jeg fik sat Simba på opgaven, men ved ikke om han lykkes, eller om edderkoppen nu er inde i kommoden :see_no_evil:

1 Synes om

Ved godt der er snydt med videoen og det er en reklame film

Men jeg syndes den er så god 1 min vare den

https://youtube.com/shorts/CVAi-vfZT2Y?feature=share

Med venlig hilsen

2 Synes om

Typisk mig…

Opdagede lige at jeg havde reserveret nogle terninger på min nevøs ønskesky…

Men havde glemt at jeg havde reserveret dem, så har ikke fået dem bestilt endnu…

Godt han først har fødselsdag i august :see_no_evil:

1 Synes om

Utroligt hvor meget der sker ved en gang møbel olie

Før

Efter

Ja det skal lige have en gang mere om en time

9 Synes om

De bliver som nye :heart:

2 Synes om

Jeg har lige været ovre ved ex-svigerfar, der solgte ud af hans nylig afdøde kæreste/kones ting.

Pengene gik til kærestens søn. (Voksen)

Jeg fik fundet lidt garn, opskrifter, et par planter, nips og sten (sten til at male på), og da jeg kom hjem syntes Simba det hele skulle snuses godt igennem, selv planterne :grin:

Her er det posen med sten der står for tur

6 Synes om

De der små glas bakker, fik en gang olie mere, en par kunne godt bruge det en gang mere, det får de næste gang jeg skal have noget givet olie.
Men de passer ikke til de lysestage jeg havde i tankerne jeg ville bruge dem til.
Er der nogle her, der er så gammeldags og bruge sådan nogle glas brikker, for at skåne bordet, der ikke kan leve uden dem, så giv lyd.
Det er dine. Vi deles om porto

Men jeg får dem nok ikke sendt de føste tre- fire uger, jeg er presset undskyld

Med venlig hilsen

4 Synes om

Hvis ikke andre er sprunget på, så vil jeg da gerne nappe dem, de er smukke!

1 Synes om

Det er der ikke, det er dine

Med venlig hilsen

1 Synes om

Uuh, Katja har sagt ja til at tegne en tatovering til mig…

Mit største problem er at ham der har lavet mine andre 3 for mange år siden måtte stoppe med at tatoverer fordi han fik bidt spidsen af pegefingeren af, af en hund (det sjove er hn er hundetræner idag :smiley: )

Så jeg skal ud og finde en ny :see_no_evil:

Meeen i og med Katja er en ægte teenager tænker jeg ikke det er noget der haster :smiley:

Katja er sindsygt god til at tegne, og det er ikke kun fordi jeg er hendes mor jeg siger det :grin:

3 Synes om

I morgen bliver min lille bitte baby 1 år gammel og jeg overhovedet ikke lydt til at græde snot over det :lying_face: :sob:

8 Synes om

Åh :kram: men jeg visker alligevel et stort tillykke med hende :flag:

1 Synes om

Tak :smiling_face_with_three_hearts:

Tillykke til og med hende :tillykke:

1 Synes om

Når her er 35 grader i stuen, er det altså ikke så hyggeligt at Einstein vil putte. :hot_face:

6 Synes om

Tak :smile:

Kald mig bare nærrig, men når en af mine søskende arbejds kollega, smidder en helt ny stegepand ud, købt to i tilbud, men når den ene ikke “passer” ind i de lige linjer i skabet, for så står de ikke ens. Pander og gryder.
Som moden tilskriver nu.
Så kan jeg godt finde ud af, og pille den op af skraldespanden

Ja ved godt den ikke er stor, men så bliver frikadeller stegt over 6 gange i stedet for 5, når der bliver lavet til fryseren, eller når der laves pandekager, men det flere pandekager i lille størrelse, des mere is :yum:

Med venlig hilsen

10 Synes om

Det havde jeg også gjort. Indrømmer jeg fatter ikke man smider det ud, alt hvad der stadig er brugbart, kunne man da i det mindste sende til genbrug

3 Synes om